Als je punten laat liggen bij Linsk,Sparta en Willem II.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou Bommel het voorbeeld van Jaap volgen?
Buiten gooien doen ze m nooit. Al staan we tiende bij de winterstop.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je punten laat liggen bij Linsk,Sparta en Willem II.
Dan is het einde verhaal denk ik,hopelijk neemt ie Rosario mee.
Daarvoor zijn we een te "warme club" ben ik bang. Past niet bij de Brabantse gemoedelijkheid. Fred Rutten die niks met de club had mocht drie jaar aanmodderen tot het genoeg was. En daarvoor moesten eerst de supporters de bus opwachten. Cocu in zijn eerste jaar waarin elke wedstrijd werd verloren en we 16e stonden ofzo kreeg volledig het vertrouwen. Een PSV man als Mark die mag eerst 4 jaar knoeien voor ze het uberhaupt overwegen. We are fucked.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou Bommel het voorbeeld van Jaap volgen?
Dat de situaties totaal niet met elkaar vergelijkbaar zijn zal er inderdaad niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we een te "warme club" ben ik bang. Past niet bij de Brabantse gemoedelijkheid. Fred Rutten die niks met de club had mocht drie jaar aanmodderen tot het genoeg was. En daarvoor moesten eerst de supporters de bus opwachten. Cocu in zijn eerste jaar waarin elke wedstrijd werd verloren en we 16e stonden ofzo kreeg volledig het vertrouwen. Een PSV man als Mark die mag eerst 4 jaar knoeien voor ze het uberhaupt overwegen. We are fucked.
Bedankt "Makamba_"quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat de situaties totaal niet met elkaar vergelijkbaar zijn zal er inderdaad niks mee te maken hebben.
Goed verhaal!
Misschien dat hij na 4 jaar wel het eea geleerd heeft. Maar idd, ze gaan Mark niet buiten gooien. Alleen als de spelersgroep in opstand zou komen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we een te "warme club" ben ik bang. Past niet bij de Brabantse gemoedelijkheid. Fred Rutten die niks met de club had mocht drie jaar aanmodderen tot het genoeg was. En daarvoor moesten eerst de supporters de bus opwachten. Cocu in zijn eerste jaar waarin elke wedstrijd werd verloren en we 16e stonden ofzo kreeg volledig het vertrouwen. Een PSV man als Mark die mag eerst 4 jaar knoeien voor ze het uberhaupt overwegen. We are fucked.
Inderdaad. En Mark is zo koppig en eigenwijs die gaat nooit van zijn leven zelf opstappen tenzij een andere club als Bayern ofzo interesse toont in hem. We are fucked.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien dat hij na 4 jaar wel het eea geleerd heeft. Maar idd, ze gaan Mark niet buiten gooien. Alleen als de spelersgroep in opstand zou komen.
Eens kijken welke vleugelspeler er nu weer mag aanklooien van Van Bommel op de spitspositie.quote:'Donyell Malen en Steven Bergwijn missen ook Sparta-uit'
PSV lijkt het komend weekend tegen Sparta nog altijd te moeten doen zonder Steven Bergwijn en Donyell Malen. Dat weet De Telegraaf te melden. Malen gaf zondag zelf aan te verwachten snel terug te kunnen keren, maar geluiden rondom de club geven aan dat het duel tegen Sparta nog te vroeg komt.
Ook de hamstringblessure van Bergwijn is dermate serieus dat hij niet op Het Kasteel in actie lijkt te kunnen komen. Mohamed Ihattaren lijkt wel weer inzetbaar.
Misschien kan hij Pereiro eens proberen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 06:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eens kijken welke vleugelspeler er nu weer mag aanklooien van Van Bommel op de spitspositie.
Nee, die krijgt geen kans meer van Mark. Mark is heel goed in domme beslissingen maken en matige spelers aantrekken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 06:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien kan hij Pereiro eens proberen?
Geen idee. Maar ik durf er geld op te zetten dat zelfs nu Mitroglou geen basisplaats krijgt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 06:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eens kijken welke vleugelspeler er nu weer mag aanklooien van Van Bommel op de spitspositie.
Wat een slecht artikel zeg. Eerst alinea's voltikken over blessures en schorsingen als reden voor de tegenvallende resultaten. En oja, als weggemoffeld zinnetje, wat eigenlijk de kern had moeten zijn van zijn artikel, meldt hij ook nog even dat de matige cijfers van nu hebben ook te maken met wat PSV in balbezit weet te brengen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:15 schreef RipCity het volgende:
Quasi kritische rikkemans met een slecht artikel.
Alsof het de eerste keer is dat psv matig bezig is onder Mark van B. Lijkt niet te beseffen wat er al een jaar onder de supporters leeft:
Van Bommel mag zijn eerste PSV-crisis afwenden
https://www.ed.nl/psv/van(...)s-afwenden~afdebd29/
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, die krijgt geen kans meer van Mark. Mark is heel goed in domme beslissingen maken en matige spelers aantrekken.
Terecht, die is echt heel erg slecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik durf er geld op te zetten dat zelfs nu Mitroglou geen basisplaats krijgt.
zijn hoogtepunt van dit seizoen is in de OP te zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, die is echt heel erg slecht.
Die heeft alles het stadion uitgeschopt tegen az.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn hoogtepunt van dit seizoen is in de OP te zien
We hebben weer een hoop nieuwe Ajacieden die de weg gevonden hebben naar het PSV topic. Vaak zijn dit de users die zich niet laten zien wanneer het slecht gaat met ajax.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
zijn er nog lichtpuntjes te halen uit de afgelopen 3 wedstrijden?
De verlichting deed het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
ik voel mij niet aangesproken, aangezien ik hier geregeld kom, en buiten nu, meestal zonder getroll.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We hebben weer een hoop nieuwe Ajacieden die de weg gevonden hebben naar het PSV topic. Vaak zijn dit de users die zich niet laten zien wanneer het slecht gaat met ajax.
dan lopen jullie nog altijd voor op feyenoord dan.quote:
Volgens Johan Derksen heeft het aangetoond dat Viergever de beste verdediger is van PSV op dit moment. Die man wordt met de week ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
Viergever is degelijk met weinig uitschieters naar beneden of naar boven. de rest zijn risico's met veel uitschieters. wat dat betreft zou ik ik viergever altijd opstellen, als je de andere keuzes ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen heeft het aangetoond dat Viergever de beste verdediger is van PSV op dit moment. Die man wordt met de week ongeloofwaardiger.
Dan echt wel. Maar op het moment vind ik niet dat Mark het bijzonder slecht doet. Hij doet het echter ook niet bijzonder goed en er zit weinig echte groei in. Maar dat vond ik met Cocu ook nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten gooien doen ze m nooit. Al staan we tiende bij de winterstop.
Gestopt met lezen.quote:
Die 45 minuten tegen AZ waren al te zwaar voor hem. Ik zie mitroglu ook niet zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik durf er geld op te zetten dat zelfs nu Mitroglou geen basisplaats krijgt.
Als je Johan Derksen ooit serieus hebt genomen ben je zelf niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen heeft het aangetoond dat Viergever de beste verdediger is van PSV op dit moment. Die man wordt met de week ongeloofwaardiger.
Ik vind het onder de maat. Zijn tactische plannen zijn bagger en hij lijkt de gave te bezitten om van goede voetballers matige voetballers te maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan echt wel. Maar op het moment vind ik niet dat Mark het bijzonder slecht doet. Hij doet het echter ook niet bijzonder goed en er zit weinig echte groei in. Maar dat vond ik met Cocu ook nooit.
het elftal is niet zo goed in balans, je hebt voorin 4 spelers met subtop/top potentie (Europees gezien) maar die 7 erachter zijn toch een stuk minderquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan echt wel. Maar op het moment vind ik niet dat Mark het bijzonder slecht doet. Hij doet het echter ook niet bijzonder goed en er zit weinig echte groei in. Maar dat vond ik met Cocu ook nooit.
Wijnaldum, Mertens, ... wie heeft er nog meer de top gehaald? Misschien overschatten we onze spelers wel en zijn ze niet goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het onder de maat. Zijn tactische plannen zijn bagger en hij lijkt de gave te bezitten om van goede voetballers matige voetballers te maken.
Dat ze niet goed zijn weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wijnaldum, Mertens, ... wie heeft er nog meer de top gehaald? Misschien overschatten we onze spelers wel en zijn ze niet goed.
Overigens eens dat Mark ze niet beter maakt. Die drie rode kaarten... zou er te veel ongezonde druk op staan?
Viergever was gewoon te laat, Thomas ongelukkig in een actie die mislukte. Alleen Hendrix was gewoon lomp en dom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wijnaldum, Mertens, ... wie heeft er nog meer de top gehaald? Misschien overschatten we onze spelers wel en zijn ze niet goed.
Overigens eens dat Mark ze niet beter maakt. Die drie rode kaarten... zou er te veel ongezonde druk op staan?
lomp kan je die van Thomas ook wel onder scharenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viergever was gewoon te laat, Thomas ongelukkig in een actie die mislukte. Alleen Hendrix was gewoon lomp en dom.
Yess, ik doelde ook inderdaad niet op jouquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik voel mij niet aangesproken, aangezien ik hier geregeld kom, en buiten nu, meestal zonder getroll.
Mitroglou moet je dan ook niet gebruiken als je je met 10 tegen 11 terugtrekt tot achter de middellijn. In balbezit op de helft van de tegenstander komt hij tot zijn recht. Dat zouden we dus gewoon moeten doen tegen Sparta, al zal Bommel het initiatief wel weer gewoon bij Sparta laten komend weekend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 45 minuten tegen AZ waren al te zwaar voor hem. Ik zie mitroglu ook niet zitten.
Mo heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald dus die kan ook prima voetballen komend weekend!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
is er al duidelijk of Malen/Bergwijn spelen dit weekend?
Ihattaren wel dacht ik?
sparta is lekker bezig, daar moet je toch wel wat tegenover zetten.
Hij had ook totaal geen kracht en balvastheid nochtans.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mitroglou moet je dan ook niet gebruiken als je je met 10 tegen 11 terugtrekt tot achter de middellijn. In balbezit op de helft van de tegenstander komt hij tot zijn recht. Dat zouden we dus gewoon moeten doen tegen Sparta, al zal Bommel het initiatief wel weer gewoon bij Sparta laten komend weekend.
En jij had bijna de kinderkamer in een altaar veranderd na diezelfde eerste invalbeurtjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Laten we Mitroglou gewoon 90 minuten de kans geven en dan bepalen of hij goed genoeg is of niet? Elke speler krijgt kans vanaf de basis onder van Bommel behalve Mitroglou. Maar Mitroglou is nu al afgeschreven op basis van wat invalbeurtjes in wedstrijden waarin het totaal niet lekker liep.
Van hype en god naar schlemiel. Het kan allemaal in het PSV topic.
Ik vind het nog steeds een goede speler. Hij verdient de kans vanaf de basis voor we hem gaan afschrijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En jij had bijna de kinderkamer in een altaar veranderd na diezelfde eerste invalbeurtjes.
Dat is wel een mooi recept om daar in de problemen te komen dus ik denk idd dat Mark daar voor zal kiezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mitroglou moet je dan ook niet gebruiken als je je met 10 tegen 11 terugtrekt tot achter de middellijn. In balbezit op de helft van de tegenstander komt hij tot zijn recht. Dat zouden we dus gewoon moeten doen tegen Sparta, al zal Bommel het initiatief wel weer gewoon bij Sparta laten komend weekend.
Het was vooral cynisme toen PSV 8 punten voorsprong op Ajax en een bijna gegarandeerd kampioenschap weggaf dankzij Bommeltje. Koppig vast blijven houden aan een middenveld dat totaal niet liep enz. En nu het nieuwe seizoen niks te hebben geleerd en weer koppig en eigenwijs doorgaat op dezelfde voet. Bommeltje weet het allemaal beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan het me niet echt goed meer herinneren, maar toen Van Bommel vorig jaar 83 punten pakte in zijn debuutjaar vierde het cynisme toen ook zo’n hoogtij hier of is het weer ouderwets waan van de dag gelul?
15 miljoen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Jongens
Bruma
Kan
Echt
Niet
Einde
Bericht
Zei elke krant en fan van de clubs waar die speelde. Echter moest John de jong hem toch halen. John de J is echt een pruts scout. Altijd al geweest ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Jongens
Bruma
Kan
Echt
Niet
Einde
Bericht
Iedereen snapt dat maar Mark ziet dat anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:33 schreef Longcat. het volgende:
Je kan Mitroglou inderdaad niet als spits erin zetten als je met 10 man speelt. Iedereen ziet dat Mitro geen snelheid in zijn benen heeft, als je nog met 10 man speelt en je snelle vleugelspelers eruit haalt (zie bruma en doan) dan is Mitro eigenlijk compleet nutteloos. Vooral als je de hele wedstrijd moet verdedigen en of counteren.
Zo, die toont veel zelfreflectie. Heeft nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd voor PSV gespeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
Luckassen slaat PSV-deur hard dicht: 'Van Bommel ligt mij niet'
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
laat hem maar consistent presteren, het is een matige trainer. Een leuk jaartje zegt niks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan het me niet echt goed meer herinneren, maar toen Van Bommel vorig jaar 83 punten pakte in zijn debuutjaar vierde het cynisme toen ook zo’n hoogtij hier of is het weer ouderwets waan van de dag gelul?
inderdaad, maar wat hij zegt over aan het lot overlaten is wel een dingetje, communicatie kan toch wel wat beter als ik het zo lees.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo, die toont veel zelfreflectie. Heeft nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd voor PSV gespeeld.
Ja want trainers die zich bewezen hebben willen lekker gaan coachen in de eredivisiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:07 schreef Craptacular het volgende:
[..]
laat hem maar consistent presteren, het is een matige trainer. Een leuk jaartje zegt niks.
Snap ook niet waarom clubs nog steeds risico nemen door het aanstellen van ex profs die niks hebben gepresteerd als trainer
wat Van Bommel misschien wel tegen heeft is dat hij iets teveel met winnen bezig is ipv bouwen, het voetbal van achteruit is nog steeds heel mager, het lijkt hem niet te lukken om van het verdedigende blok en het aanvallende blok een geheel te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja want trainers die zich bewezen hebben willen lekker gaan coachen in de eredivisie
Nee, maar dat meteen hoofdtrainer van een topclub worden, hoe pakt dat uit? Frank Rijkaard kan ik bedenken die de top heeft gehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja want trainers die zich bewezen hebben willen lekker gaan coachen in de eredivisie
Van Gaal ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dat meteen hoofdtrainer van een topclub worden, hoe pakt dat uit? Frank Rijkaard kan ik bedenken die de top heeft gehaald.
Ronald Koeman.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dat meteen hoofdtrainer van een topclub worden, hoe pakt dat uit? Frank Rijkaard kan ik bedenken die de top heeft gehaald.
Dat was niet bepaald een topvoetballer.quote:
Mwoh, maar die heeft zijn trainersloopbaan ook wel wat rustiger begonnen. Dat *BAM* HIER HOOFDTRAINER JONGUH!!1!1! Pakt meestal niet zo goed uit.quote:
Scheelt het veel?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, maar die heeft zijn trainersloopbaan ook wel wat rustiger begonnen. Dat *BAM* HIER HOOFDTRAINER JONGUH!!1!1! Pakt meestal niet zo goed uit.
Tja het is ook geen echte toptrainer die buiten NL veel gepresteerd heeft toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheelt het veel?
Allebei paar jaar assistent en dan hoofdtrainer
En Vitesse (ook / zeker in die tijd) is nou niet veel makkelijker dan PSV
Dan leg je de lat wel erg hoog.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja het is ook geen echte toptrainer die buiten NL veel gepresteerd heeft toch?
het ging over ex profs, maar wel met je eens dat van Gaal nooit de top als voetballer heeft gehaald en Bosz volgens Bergkamp ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald een topvoetballer.![]()
Als ik het zo eens bekijk mislukken bijna alle voormalige topvoetballers als toptrainer. Van de Boer en Cocu kan je nog zeggen dat ze titels gepakt hebben maar daar zal niemand van beweren dat het grote trainers zijn.
daar zijn ook genoeg slechte voorbeelden van, uiteindelijk gaat het erom wat ze met die bagage doen en of ze open staan voor nieuwe ideeën en niet die houding hebben van ik weet het allemaal wel want ik heb in de top gespeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Maar ik ben het op zich wel eens dat goede voetballers niet meteen goede trainers zijn. Liever coaches die voor het vak kiezen omdat ze iets met opleiden en met mensen hebben. Van die leraartypes. Hiddink, de Haan, van Gaal. Niet met getalenteerde voetballers die omdat ze goed konden voetballen, ook meteen denken dat ze goed kunnen trainen.
Oh raar, hij was een paar weken geleden nog beter dan Neres. Nu weet ik niet of jij die mening deelde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Jongens
Bruma
Kan
Echt
Niet
Einde
Bericht
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oh raar, hij was een paar weken geleden nog beter dan Neres. Nu weet ik niet of jij die mening deelde.
7 miljoen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
Tja, ik denk dat maar weinig jongens daar een echt fijne relatie hebben met Bommel. Ik kan mij die blik van Guti nog goed herinneren. Het is dan ook een moeilijke man, dat was ie ook op het veld al, en het allerergste is dat hij daar destijds ook nog voor geprezen werd ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
is wat te makkelijk, op basis van momentopnames kunnen Ziyech en ten Hag ook niet door 1 deur maar dat blijkt toch ook anders te liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat maar weinig jongens daar een echt fijne relatie hebben met Bommel. Ik kan mij die blik van Guti nog goed herinneren. Het is dan ook een moeilijke man, dat was ie ook op het veld al, en het allerergste is dat hij daar destijds ook nog voor geprezen werd ook.
Eigenlijk is het jammer dat Dickie nu naar 010 gaat, die had ik graag nog eens in Eindhoven gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |