abonnement Unibet Coolblue
pi_189678916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja zeker.
Maar is het oorzaak of gevolg dat hij bizar zo weinig balcontacten heeft?
zijn balcontacten die hij had waren moeilijk slecht
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:04:46 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189678988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:56 schreef Elan het volgende:
Neemt ook niet weg dat Tapia en Fer sowieso veel te weinig voetbal brengen, kan gewoon echt niet.
hier wel deels mee eens Tapia en Fer moet je samen opstellen als je tegen een aanvallend sterke ploeg speelt zo als porto niet als je het spel moet maken tegen clubs als Emmen Heracles etc dan moet je een van de twee opstellen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189679035
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

zijn balcontacten die hij had waren moeilijk slecht
Dat wel. Zal uiteindelijk ook een kwestie zijn van wedstrijdritme opdoen.
Al is die gozer zo bizar vaak geblesseerd dat dat er waarschijnlijk niet meer van komt :{ .
blablablabla
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:09:17 #204
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189679044
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:56 schreef Elan het volgende:
Neemt ook niet weg dat Tapia en Fer sowieso veel te weinig voetbal brengen, kan gewoon echt niet.
Fer werd de laatste weken ook echt overlopen zonder Tapia naast hem. Dat had ik niet zo van hem verwacht.

Maar goed, als Dickie komt weten we allemaal wel dat het middenveld Tapia-Toornstra-Fer gaat worden. In principe het meest 'stabiel', Dick kiest niet voor de jonge spelers maar voor de meest redelijke spelers.

Ik vrees voor Sinisterra en Kökcü.
Makkelijk tweede.
pi_189679162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Fer werd de laatste weken ook echt overlopen zonder Tapia naast hem. Dat had ik niet zo van hem verwacht.

Maar goed, als Dickie komt weten we allemaal wel dat het middenveld Tapia-Toornstra-Fer gaat worden. In principe het meest 'stabiel', Dick kiest niet voor de jonge spelers maar voor de meest redelijke spelers.

Ik vrees voor Sinisterra en Kökcü.
Zou lekker met Burger en Kokcu gaan spelen, Fer of Tapia eventueel als stofzuiger er om heen voor de duels. Fysiek brengen die gasten wel wat maar voetballend en creatief echt nul.

Hoop ook echt niet op Advocaat maar een trainer die intensief met jeugd aan de bak gaat, veel slechter kan het allemaal toch niet meer worden.
blablablabla
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:22:25 #206
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189679194
Ik vraag mij trouwens af waarom mensen hier doen alsof we een selectie hebben waarmee het onmogelijk is om bij de eerste drie te eindigen ofzo. In vergelijking ploegen waarmee we vierde werden (na een complete instorting op het einde) en tweemaal derde:

14/15 (vierde, 59 punten, Europees overwinterd)
Toornstra - Kazim - Manu
Clasie - Immers - El Ahmadi
Nelom - Kongolo - vBeek - Wilkshere
Vermeer

15/16 (derde, 63 punten, bekerwinst)
Elia - Kramer - Kuyt
Vejinovic/Vilhena - Toornstra/Gustafson - El Ahmadi
Kongolo - vBeek - vdHeijden/Botteghin - Karsdorp
Vermeer

18/19 (derde, 65 punten)
Larsson - vPersie - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Haps - vdHeijden - Botteghin - stJuste
Bijlow/Vermeer

19/20 (op schema om 42 punten te pakken)
Larsson/Sinisterra - Jorgensen/Narsingh - Berghuis
Fer - Toornstra/Kökcü - Tapia
Haps - Senesi/Ié - Botteghin - Karsdorp
Vermeer

Nou zeg, wat een verschil in kwaliteit met de vorige seizoenen :')
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:27:36 #207
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189679257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Fer werd de laatste weken ook echt overlopen zonder Tapia naast hem. Dat had ik niet zo van hem verwacht.
Ik had jullie nog gewaarschuwd ;(
Fer is nooit een echte verdedigende middenvelder geweest.

quote:
Maar goed, als Dickie komt weten we allemaal wel dat het middenveld Tapia-Toornstra-Fer gaat worden. In principe het meest 'stabiel', Dick kiest niet voor de jonge spelers maar voor de meest redelijke spelers.

Ik vrees voor Sinisterra en Kökcü.
Denk dat je gelijk hebt. Maar zonder organisatie erachter is de kans op een goede trainersaanstelling sowieso zeer klein. Dan liever een gegarandeerde tussenpaus als Dick, in plaats van een trainer waar je weer (contractueel) jaren aan vast zit.

Dan heb je nu meer dan een half jaar om eerst een goede AD en vervolgens een goede TD te vinden. Daarna kan je een geschikte trainer zoeken.

Al klinkt dit allemaal veel te positief en dus zeer onwaarschijnlijk voor Feyenoord :'(
pi_189679316
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom mensen hier doen alsof we een selectie hebben waarmee het onmogelijk is om bij de eerste drie te eindigen ofzo. In vergelijking ploegen waarmee we vierde werden (na een complete instorting op het einde) en tweemaal derde:

14/15 (vierde, 59 punten, Europees overwinterd)
Toornstra - Kazim - Manu
Clasie - Immers - El Ahmadi
Nelom - Kongolo - vBeek - Wilkshere
Vermeer

15/16 (derde, 63 punten, bekerwinst)
Elia - Kramer - Kuyt
Vejinovic/Vilhena - Toornstra/Gustafson - El Ahmadi
Kongolo - vBeek - vdHeijden/Botteghin - Karsdorp
Vermeer

18/19 (derde, 65 punten)
Larsson - vPersie - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Haps - vdHeijden - Botteghin - stJuste
Bijlow/Vermeer

19/20 (op schema om 42 punten te pakken)
Larsson/Sinisterra - Jorgensen/Narsingh - Berghuis
Fer - Toornstra/Kökcü - Tapia
Haps - Senesi/Ié - Botteghin - Karsdorp
Vermeer

Nou zeg, wat een verschil in kwaliteit met de vorige seizoenen :')
Geloof niet dat je weg komt met 59 of 63 punten voor plek 3 dit seizoen.
Kunnen natuurlijk elk moment gaan choken maar in principe liggen ook AZ en Vitesse nog op schema om 70 punten te halen.

Verder wel eens dat het wel eens erger is geweest qua selectie _O-
blablablabla
pi_189679402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom mensen hier doen alsof we een selectie hebben waarmee het onmogelijk is om bij de eerste drie te eindigen ofzo. In vergelijking ploegen waarmee we vierde werden (na een complete instorting op het einde) en tweemaal derde:

14/15 (vierde, 59 punten, Europees overwinterd)
Toornstra - Kazim - Manu
Clasie - Immers - El Ahmadi
Nelom - Kongolo - vBeek - Wilkshere
Vermeer

15/16 (derde, 63 punten, bekerwinst)
Elia - Kramer - Kuyt
Vejinovic/Vilhena - Toornstra/Gustafson - El Ahmadi
Kongolo - vBeek - vdHeijden/Botteghin - Karsdorp
Vermeer

18/19 (derde, 65 punten)
Larsson - vPersie - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Haps - vdHeijden - Botteghin - stJuste
Bijlow/Vermeer

19/20 (op schema om 42 punten te pakken)
Larsson/Sinisterra - Jorgensen/Narsingh - Berghuis
Fer - Toornstra/Kökcü - Tapia
Haps - Senesi/Ié - Botteghin - Karsdorp
Vermeer

Nou zeg, wat een verschil in kwaliteit met de vorige seizoenen :')
Plek 3 slaat natuurlijk helemaal nergens op dit seizoen, er staat een ontzettend sterk AZ dat die plek sowieso gaat innemen. (En misschien wel 2e wordt.)

Plek 4 zou met deze selectie inderdaad moeten kunnen.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:38:26 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679405
Wel grappig dat Dick nu overal weer wordt genoemd. De beste man verkocht nog resoluut 'nee' tegen Feyenoord een paar maanden geleden. Ik vind het raar om te denken dat de situatie nu compleet anders zou zijn.

quote:
Dick Advocaat is immers de kandidaat om Stam op te volgen. De 72-jarige Hagenaar verkocht Feyenoord eerder nog resoluut nee. Hij deinsde begin van dit jaar terug toen er in Rotterdam een heel negatieve tendens over zijn op handen zijnde aantreden ontstond.
Soit, je kan zeggen dat er voor Dick geen beter moment is om in te stappen gezien de huidige stand van zaken en het potentieel wat hij eruit kan trekken (dit als je vindt dat de kwaliteit van de selectie op orde is maar de schuld grotendeels bij de trainer ligt). Maar vergeet niet dat Dick destijds nee verkocht omdat de negativiteit omtrent zijn persoon zo groot was. Ik kan me niet voorstellen dat dat beeld nu 180 graden gedraaid is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189679430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat Dick nu overal weer wordt genoemd. De beste man verkocht nog resoluut 'nee' tegen Feyenoord een paar maanden geleden. Ik vind het raar om te denken dat de situatie nu compleet anders zou zijn.
[..]

Soit, je kan zeggen dat er voor Dick geen beter moment is om in te stappen gezien de huidige stand van zaken en het potentieel wat hij eruit kan trekken (dit als je vindt dat de kwaliteit van de selectie op orde is maar de schuld grotendeels bij de trainer ligt). Maar vergeet niet dat Dick destijds nee verkocht omdat de negativiteit omtrent zijn persoon zo groot was. Ik kan me niet voorstellen dat dat beeld nu 180 graden gedraaid is.
Die negativiteit is er nu juist helemaal niet. Of is er nog iemand uit het Legioen die pertinent niet wil dat Dick het niet wordt, zoals toen het geval was.
pi_189679463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef Adames het volgende:

[..]

Die negativiteit is er nu juist helemaal niet. Of is er nog iemand uit het Legioen die pertinent niet wil dat Dick het niet wordt, zoals toen het geval was.
Zou er niet blij van worden nee.
blablablabla
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42:12 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef Adames het volgende:

[..]

Die negativiteit is er nu juist helemaal niet. Of is er nog iemand uit het Legioen die pertinent niet wil dat Dick het niet wordt, zoals toen het geval was.
Ik heb geen idee hoe dat beeld nu onder de supporters is, maar ik vind het een beetje raar dat je 3 maanden geleden geroepen zou hebben 'DICKIE MOET OPTYFUH!!!!!' 'GEEN FEYENOORDER DIT DAT' en nog meer van dat soort gelal, en dat je nu zou zeggen ; Weet je, Dick Advocaat zou zo gek nog niet zijn. Of Dick is nu dé aangewezen persoon dit Feyenoord uit het slob te trekken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42:34 #214
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189679477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof niet dat je weg komt met 59 of 63 punten voor plek 3 dit seizoen.
Kunnen natuurlijk elk moment gaan choken maar in principe liggen ook AZ en Vitesse nog op schema om 70 punten te halen.

Verder wel eens dat het wel eens erger is geweest qua selectie _O-
Vitesse gaat nog wel van het ritme af, die spelen simpelweg niet zo goed voetbal en hebben een flink aantal wedstrijden gewonnen terwijl het wedstrijdbeeld niet zo in hun voordeel was. Denk dat je tussen de 55 en 69 punten vierde wordt, afhankelijk van Vitesse en Utrecht. Wint Ajax, PSV, AZ of Feyenoord nog de beker, dan is dat genoeg om de play-offs te ontwijken.

En ja, de selectie is gewoon veel ernstiger geweest, met name in 14/15. Verschil is wel dat Rutten het elftal daadwerkelijk goed liet voetballen voor een periode (alleen rouleerde hij niet waardoor op het einde de selectie wegens een totaal gebrek aan fitheid instortte)
Makkelijk tweede.
pi_189679535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom mensen hier doen alsof we een selectie hebben waarmee het onmogelijk is om bij de eerste drie te eindigen ofzo. In vergelijking ploegen waarmee we vierde werden (na een complete instorting op het einde) en tweemaal derde:

14/15 (vierde, 59 punten, Europees overwinterd)
Toornstra - Kazim - Manu
Clasie - Immers - El Ahmadi
Nelom - Kongolo - vBeek - Wilkshere
Vermeer

15/16 (derde, 63 punten, bekerwinst)
Elia - Kramer - Kuyt
Vejinovic/Vilhena - Toornstra/Gustafson - El Ahmadi
Kongolo - vBeek - vdHeijden/Botteghin - Karsdorp
Vermeer

18/19 (derde, 65 punten)
Larsson - vPersie - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Haps - vdHeijden - Botteghin - stJuste
Bijlow/Vermeer

19/20 (op schema om 42 punten te pakken)
Larsson/Sinisterra - Jorgensen/Narsingh - Berghuis
Fer - Toornstra/Kökcü - Tapia
Haps - Senesi/Ié - Botteghin - Karsdorp
Vermeer

Nou zeg, wat een verschil in kwaliteit met de vorige seizoenen :')
Dit. Er staat geen wereldselectie. Maar je zou eenvoudig top vijf moeten kunnen spelen. Stam heeft wat dat betreft wel de pech dat hij vooral te maken heeft gehad met selectie die amper fit was.

Als Jorgensen heel blijft, gaan we ook gewoon wel de punten pakken hoor.
#12 is not for sale!
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:45:18 #216
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189679536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat beeld nu onder de supporters is, maar ik vind het een beetje raar dat je 3 maanden geleden geroepen zou hebben 'DICKIE MOET OPTYFUH!!!!!' 'GEEN FEYENOORDER DIT DAT' en nog meer van dat soort gelal, en dat je nu zou zeggen ; Weet je, Dick Advocaat zou zo gek nog niet zijn. Of Dick is nu dé aangewezen persoon dit Feyenoord uit het slob te trekken.
Verschil is toch ook gigantisch in situatie. Het probleem onder Gio was dat er geen enkele vooruitgang meer werd geboekt en onder Advocaat zou dat niet veranderen. Nu is er sprake van een heuse instorting en is er behoefte aan een tijdelijke crisismanager, een overbruggingstrainer om rust te scheppen, daar is Advocaat wel geschikt voor.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:49:00 #217
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189679591
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat beeld nu onder de supporters is, maar ik vind het een beetje raar dat je 3 maanden geleden geroepen zou hebben 'DICKIE MOET OPTYFUH!!!!!' 'GEEN FEYENOORDER DIT DAT' en nog meer van dat soort gelal, en dat je nu zou zeggen ; Weet je, Dick Advocaat zou zo gek nog niet zijn. Of Dick is nu dé aangewezen persoon dit Feyenoord uit het slob te trekken.
Situatie is totaal anders nu. Dick als interim is nu wel oke, want er moet even puin geruimd worden. Voor de langere termijn nog steeds geen goede keuze.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:49:51 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Verschil is toch ook gigantisch in situatie. Het probleem onder Gio was dat er geen enkele vooruitgang meer werd geboekt en onder Advocaat zou dat niet veranderen. Nu is er sprake van een heuse instorting en is er behoefte aan een tijdelijke crisismanager, een overbruggingstrainer om rust te scheppen, daar is Advocaat wel geschikt voor.
Ik ben heel erg benieuwd of Dick dat zelf ook zo ziet. Dat crisismanager gebeuren geloof ik wel, dat ziet hij vast voor zich. Alleen ik vraag me af als Dickie de beelden van de bus @ 1908 heeft gezien hij het gevoel krijgt dat het gedeelte omtrent negativiteit is verdwenen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:50:50 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Situatie is totaal anders nu. Dick als interim is nu wel oke, want er moet even puin geruimd worden. Voor de langere termijn nog steeds geen goede keuze.
We gaan het zien. Volgens Sjaak gingen ze nu snel op zoek naar een opvolger.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189679655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Situatie is totaal anders nu. Dick als interim is nu wel oke, want er moet even puin geruimd worden. Voor de langere termijn nog steeds geen goede keuze.
Je moet nu juist iemand aanstellen voor de lange termijn, het is niet zo dat er kapitaalstromen klaar liggen zodat we ons in de winterstop substantieel kunnen versterken.
Het verwachtingspatroon is vergeleken met de situatie voorafgaande aan het seizoen compleet naar beneden bijgesteld waardoor de nieuwe trainer alle tijd heeft om te bouwen aan een nieuw elftal zonder dat men direct jankt als je een keer verliest ergens. Dick stelt waarschijnlijk Tapia en Fer samen op met Toornstra er voor want ja routine, dat is precies wat we niet meer wilden.
blablablabla
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:55:43 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679704
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet nu juist iemand aanstellen voor de lange termijn, het is niet zo dat er kapitaalstromen klaar liggen zodat we ons in de winterstop substantieel kunnen versterken.
Het verwachtingspatroon is vergeleken met de situatie voorafgaande aan het seizoen compleet naar beneden bijgesteld waardoor de nieuwe trainer alle tijd heeft om te bouwen aan een nieuw elftal zonder dat men direct jankt als je een keer verliest ergens. Dick stelt waarschijnlijk Tapia en Fer samen op met Toornstra er voor want ja routine, dat is precies wat we niet meer wilden.
Nee maar er staat ook geen jeugd klaar om die plekken op te vullen. En geld voor versterkingen is er ook niet :') Zo'n Arnesen, als hij het wordt, staat straks echt voor een duivelse klus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:58:51 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189679737
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet nu juist iemand aanstellen voor de lange termijn, het is niet zo dat er kapitaalstromen klaar liggen zodat we ons in de winterstop substantieel kunnen versterken.
Het verwachtingspatroon is vergeleken met de situatie voorafgaande aan het seizoen compleet naar beneden bijgesteld waardoor de nieuwe trainer alle tijd heeft om te bouwen aan een nieuw elftal zonder dat men direct jankt als je een keer verliest ergens. Dick stelt waarschijnlijk Tapia en Fer samen op met Toornstra er voor want ja routine, dat is precies wat we niet meer wilden.
Ik heb er geen vertrouwen in dat er met de huidige non existente directie een goede aanstelling voor de lange termijn gemaakt kan worden. Of je moet heel veel geluk hebben.

Er moet eerst een goede structuur staan en dan kan je je weer op de lange termijn gaan richten.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:58:56 #223
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189679740
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Plek 3 slaat natuurlijk helemaal nergens op dit seizoen, er staat een ontzettend sterk AZ dat die plek sowieso gaat innemen. (En misschien wel 2e wordt.)

Plek 4 zou met deze selectie inderdaad moeten kunnen.
feyenoord gaat buiten de top 10 eindigen tenzij dickie komt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:59:01 #224
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189679741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet nu juist iemand aanstellen voor de lange termijn, het is niet zo dat er kapitaalstromen klaar liggen zodat we ons in de winterstop substantieel kunnen versterken.
Het verwachtingspatroon is vergeleken met de situatie voorafgaande aan het seizoen compleet naar beneden bijgesteld waardoor de nieuwe trainer alle tijd heeft om te bouwen aan een nieuw elftal zonder dat men direct jankt als je een keer verliest ergens. Dick stelt waarschijnlijk Tapia en Fer samen op met Toornstra er voor want ja routine, dat is precies wat we niet meer wilden.
Er zal nu niet zo snel iemand zijn die midden in het seizoen in gaat stappen lijkt me. Dus Dick is voor nu een oke optie. Ook hebben we nog niet eens een directie. Laten we daar mee beginnen en dan voor de langere termijn iemand aanstellen.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:00:18 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189679764
Eerst een AD.
Die kan dan een TD aanstellen.
Die op zijn beurt op zoek kan gaan naar een hoofdtrainer.

Dat moet de weg inderdaad zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')