Die ken ik niet.quote:
Denk aan een doos en zaad en creme brûléequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik denk dat ik dat zo wil houden.
Volgens mij was dat het eerste filmpje waar ik naar bleef kijken terwijl ik het eigenlijk weg wilde klikkenquote:
ik hou niet van creme bruleequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk aan een doos en zaad en creme brûlée
beetje hetzelfde als tieten in strakke truitjes denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er leuk aan naar piemels in strakke broeken kijken?
Daar zie ik meer de charme van eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als tieten in strakke truitjes denk ik
O jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk aan een doos en zaad en creme brûlée
Geef mij maar loose grey sweatpant season!quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er leuk aan naar piemels in strakke broeken kijken?
ik ook, maar wie ben ikquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zie ik meer de charme van eerlijk gezegd
Als ik geen interesse heb in n man, hoef ik z’n piemel echt niet te zien hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij maar loose grey sweatpant season!
Ik welquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik geen interesse heb in n man, hoef ik z’n piemel echt niet te zien hoor.
Ik zie het dus ook gewoon niet. Collega’s die t hebben over de sauna hadden het over piemels, ik zie het echt alleen als er iets opvallends aan is, anders gewoon niet (bewust)
High five!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |