Hoorde op de radio dat ergens iemand van plan was om zich heen te gaan schieten. En dat er een onderhandelaar onderweg was? Geen idee waar, misschien Utrechtquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Utrecht Centraal wordt ontruimd, iemand enig idee waarom?
Nee dat was in Nijmegen. Zo komen geruchten de wereld inquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat ergens iemand van plan was om zich heen te gaan schieten. En dat er een onderhandelaar onderweg was? Geen idee waar, misschien Utrecht
Niks van gemerkt, was er om 19:35.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Utrecht Centraal wordt ontruimd, iemand enig idee waarom?
ging de pers in. De 113 is het die je gezien hebt. De 114 is van het spoorwegmuseum en de 115 van stichting DE3. Daarnaast is er volgens mij nog de 151.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef Fixers het volgende:
Ik zag vanmorgen dat ze bij Amersfoort bezig waren die rode plan U(?) op diepladers te zetten. Gaat 'ie de blikjespers in, of wordt dat ding elders opgeknapt.
Blikjespers, de 113, 116, 117, 191 & 195 staan daar en die worden netjes opgeruimd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef Fixers het volgende:
Ik zag vanmorgen dat ze bij Amersfoort bezig waren die rode plan U(?) op diepladers te zetten. Gaat 'ie de blikjespers in, of wordt dat ding elders opgeknapt.
Toen was het ook alweer voorbij.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, was er om 19:35.
https://www.rijdendetrein(...)nsten-utrecht-arnhemquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Utrecht Centraal wordt ontruimd, iemand enig idee waarom?
Korte ontruiming geweest danquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Toen was het ook alweer voorbij.
Nope.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:52 schreef b2py het volgende:
[..]
https://www.rijdendetrein(...)nsten-utrecht-arnhem
Zoiets?
Ja, op Twitter hebben ze het over 10 minuten totaal. Inderdaad aan de korte kant.quote:
Het is een verschrikking, ik heb inmiddels +25 opgelopen en sta nu stil in een weiland voor Hoevelaken...quote:Op woensdag 20 november 2019 07:36 schreef Fixers het volgende:
Deze had ik nog niet gehoord:
"we staan stil omdat de trein richting Barneveld voor ons last heeft van rijp op de bovenleiding." Hebben die Connexxion treintjes zoveel meer moeite met ijzel/rijp dan de ICMs?
Het is een bekend probleem bij moderne treintjes. Al die computers raken van slag door het slechte contact met de bovenleiding.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:36 schreef Fixers het volgende:Hebben die Connexxion treintjes zoveel meer moeite met ijzel/rijp dan de ICMs?
Nee deze danquote:Op woensdag 20 november 2019 07:36 schreef Fixers het volgende:
Deze had ik nog niet gehoord:
"we staan stil omdat de trein richting Barneveld voor ons last heeft van rijp op de bovenleiding." Hebben die Connexxion treintjes zoveel meer moeite met ijzel/rijp dan de ICMs?
Foto: ASM Münsterquote:Noodperron voor RB56 in Bad Bentheim Nord
Sinds november 2019 beschikt de Bentheimer Eisenbahn over een provisorisch "noodperron" voor de afwikkeling van de RegionalBahn 56 (Neuenhaus - Bad Bentheim) aan het perron van het eigen station Bad Bentheim Nord, voor het hotel Bentheimer Hof. Het noodperron wordt alleen (zelden) gebruikt wanneer het planmatige spoor 3 op het DB-station Bad Bentheim niet ter beschikking staat. Vanwege de lage perronhoogte zijn er twee plateaus met hellingbanen op dit lage perron gebouwd, waarmee er probleemloos in- en uitgestapt kan worden uit de Lint van de BE. De provisorische constructie op de huidige plaats zal alleen niet van lange duur zijn. Volgens 'de Bentheimer' zal in januari 2020 met de bouw van een vast perron begonnen worden, aan de westkant van het viaduct over de Bahnhofstraße/B403, noordelijk van het huidige middenperron op grond van de BE aan de straat "Am Bahndamm". Reizigers komen vanaf daar via een trap en door de tunnel naar de perrons van het DB-station.
Bron: ASM Münster
De Protos schijnt overal extreem gevoelig voor te zijn. Wat een miskoop was dat dingquote:Op woensdag 20 november 2019 11:12 schreef dennistd het volgende:
De Protos schijnt er wel extreem gevoelig voor te zijn, veel meer dan het gemiddelde moderne treinstel.
Volgens mij valt het met de storingen op zich best mee toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Protos schijnt overal extreem gevoelig voor te zijn. Wat een miskoop was dat ding
Goede oplossing voor een urgent probleem!quote:Op woensdag 20 november 2019 12:20 schreef dennistd het volgende:
In Bentheim hebben ze een nieuw perron. Nou ja, nieuw... Het doet vooral denken aan de opstapjes van de Grensland Express
[..]
[ afbeelding ]Foto: ASM Münster
Mwah, koppelen schijnt ie niet geweldig te doen. Daarnaast valt er toch wel regelmatig 1 uit en met rijp op de bovenleiding is het wel echt janken.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met de storingen op zich best mee toch?
twitter:NOS twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 00:34:15 NS vanaf 2023 met snellere trein naar Noord-Nederland, ondanks ongeschikt spoor https://t.co/cJCYlGMag7 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |