Bijleespost
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 00:43 schreef Stippelrientje het volgende:Spruitjes
Rebubbeld wat een goed nieuws!
DE dat meebewegen met je eten en het uit je mond kijken is een vorm van oefenen. Ze kopiëren alles na en krijgen dat zo ook onder de knie (het naar de mond brengen etc) voordat ze maar een hap vast voedsel in hun mond hebben gehad.
Ja dat is ook wel echt heel duidelijk bij hem. Uiteindelijk toch maar geen vaste voeding nog gegeven

maar pfff, meneer besloot nu weer wat extra voedingen in te lassen snachts. Heel fijn die continue groeispurt, maar voor mijn nachtrust en herstel is dit niet echt heel handig.
Rebubbled wat een fijne uitslag!

Doe je mee aan het onderzoek van de Vu? En goede tip ook, staan zeker leuke ideeen tussen en manieren van benadering met eten.
Pinq, wat is ze toch fantastisch leuk zeg

Ceviche, goeie groeistats voor Koert
Automatic, welkom hier
Taxi, 400 gram in een week is ontzettend netjes. Maar als analist zou ik toch vertrouwen op continu wegen op dezelfde weegschaal, ondanks dat ze allemaal geijkt zijn. De babytaal vonden wij hier in het begin ook lastig, maar vaak bleek Bas ook een combinatie van geluiden te maken. Bijvoorbeeld BoerPijnHonger, zie er dan maar uit te halen wat er gedaan moet worden om je baby rustig en comfortabel te krijgen.
Aapie, gefeliciteerd! Je jongens 1 jaar

Wat zijn ze gegroeid zeg.
Ticootje, hahaha. Hier ook koude thee. Of koude koffie, dat is wat minder lekker.
Wieksel, jeetje wat heftig. Bas heeft het ook snel koud merk ik aan hem, werken wolletjes bij Thor goed om hem wat warmer te houden?
Mijn baby is boos. Heel erg boos. Want hij wilt van zijn rug naar zijn buik rollen en het lukt NIET want er zit een arm in de weg. Hij rolt en schuift nu op zijn rug wel de hele box en het speelkleed door, op zoek naar zijn favoriete speelgoed. En het is weer voedertijd voor mijn hongerige baby

.