Geen livestream maar wel beeldenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Weet iemand of er ergens een livestream beschikbaar is?
twitter:jaapjandevries twitterde op zondag 27-10-2019 om 20:43:00Nieuwe beelden.Feyenoord trainingscentrum 1908. https://t.co/5mxTFmZZlt reageer retweet
Omdat de aanvoerder Botteghin heet en precies hetzelfde deedquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef Daario het volgende:
Zoals eerder aangegeven werd er telkens op de man gedekt ipv zone defensie. Jaap geeft na afloop aan dat compact spelen en in je zone blijven de afspraak was.
Als je toch ziet dat bijv karsdorp telkens weer uit positie is waarom corrigeert de aanvoerder en/of Jaap hem dan niet tijdens de wedstrijd?
Doe. Normaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik geef toe dat ik geen visionair ben maar ik zou Henk Fraser wel bij Feyenoord willen zien. Speelt toch wat behoudender / realistischer dan Japie met zijn gatenkaas tactiek.
Omdat hij zich niet laat corrigeren denk ik, er geen persoonlijkheden lopen bij Feyenoord en iedere speler genoeg heeft aan zichzelf. Sommigen beheersen de basisdingen niet eens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef Daario het volgende:
Zoals eerder aangegeven werd er telkens op de man gedekt ipv zone defensie. Jaap geeft na afloop aan dat compact spelen en in je zone blijven de afspraak was.
Als je toch ziet dat bijv karsdorp telkens weer uit positie is waarom corrigeert de aanvoerder en/of Jaap hem dan niet tijdens de wedstrijd?
Wat is er mis met Henkie? Los van dat hij me wel capabel lijkt is hij ook een aardige vent. Zij me een keer vriendelijk gedag op Varkenoord en dat blijft je toch bij.quote:
We gingen voor het record van snelste tegengoal maar dat blijft helaas staan..die van Schone in 2017 was nog sneller geloof ik.quote:
Ban.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik geef toe dat ik geen visionair ben maar ik zou Henk Fraser wel bij Feyenoord willen zien. Speelt toch wat behoudender / realistischer dan Japie met zijn gatenkaas tactiek.
Hij kan lekker in Spangen blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar volg je dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Spelers komen de bus uit om te praten.
VVV-uit, dus wel weer een keer drie puntenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Wie staat er volgende week op het programma?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Zij me een keer vriendelijk gedag op Varkenoord en dat blijft je toch bij.
VVV uit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Wie staat er volgende week op het programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |