Zon schijnt in het stadion. Da's ook lastig voor ons.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
Wie bij PSV gaat vandaag een rode kaart pakken tegen Sparta? Zijn er verder nog smoesjes, zoals geblesseerde afwezige spelers?

Zon?quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zon schijnt in het stadion. Da's ook lastig voor ons.
- BommelGod

Ik ga vandaag voor Schwaab.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
Wie bij PSV gaat vandaag een rode kaart pakken tegen Sparta? Zijn er verder nog smoesjes, zoals geblesseerde afwezige spelers?

Dat zei hij na die wedstrijd in Noorwegen. Dat PSV niet gewend was aan zon in een stadion.quote:

Terwijl Malen wel is opgeroepen voor Oranje. Vreemd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Malen en Bergwijn lijken nog wel een paar weekjes weg te zijn als je Bommel zo hoort

Wat zijn dat ook voor gare kutvragen danquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:23 schreef Tagliano het volgende:
"Waarom kies je niet voor Mitroglou?"
"Omdat ik voor de andere jongens kies"
Bommeltactics
 'Waarom kies je niet voor Mitroglu?' Omdat Gakpo hem een betere optie lijkt, nogal wiedes toch?
 'Waarom kies je niet voor Mitroglu?' Omdat Gakpo hem een betere optie lijkt, nogal wiedes toch?

Da's wel apart jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terwijl Malen wel is opgeroepen voor Oranje. Vreemd.

Dan kan hij toch uitleggen waarom Gakpo een betere optie is volgens hemquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zijn dat ook voor gare kutvragen dan'Waarom kies je niet voor Mitroglu?' Omdat Gakpo hem een betere optie lijkt, nogal wiedes toch?

quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:23 schreef Tagliano het volgende:
Bommeltactics

Dat is de vraag toch niet? De vraag is waarom hij niet voor Mitroglu kiest, nou omdat hij dus voor Gakpo kiest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan hij toch uitleggen waarom Gakpo een betere optie is volgens hem
Jongejongejonge

quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is de vraag toch niet? De vraag is waarom hij niet voor Mitroglu kiest, nou omdat hij dus voor Gakpo kiest.

Minachting naar de achterban.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:23 schreef Tagliano het volgende:
Bommeltactics

Voorselectie alleen toch.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terwijl Malen wel is opgeroepen voor Oranje. Vreemd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |