Gedoe met makenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik wil ook nog een opstaande plank aan de voet maken die tegen de onderkant van de onderste trede aan komt, zodat hij hem niet om kan trekken.(En dan is het zelfs dubbel afgedicht!
)

quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gedoe met maken
wij hebben deze:
[ afbeelding ]
 Verrek, da's veel beter!
 Verrek, da's veel beter!  

Ik heb er 100 jaar over gedaan iets te vinden, maar echt beste aankoop ever.quote:

Ik zag het in de link!quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er 100 jaar over gedaan iets te vinden, maar echt beste aankoop ever.
Dit is de babyDan flex.

Wij kwamen helemaal niet uit met een standaard maatquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het in de link!
Wij zouden dan NÉT de XL moeten hebben omdat de maat van de M net een twijfelgevalletje zou zijn bij ons.
100 euro ongeveer.

Joy!quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wij kwamen helemaal niet uit met een standaard maat
Mijn dochter slaapt op zolder dus we moesten echt 2 deurtjes hebben.
Wij waren daarom rond de 150 kwijt incl schroeven etc.

Ik heb precies zo’n overloop boven. Hoe breed is dat van jullie? Ik moet 2.07 overbruggen en geen idee welke ik moet nemen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gedoe met maken
wij hebben deze:
[ afbeelding ]

Wij hebben 2x een bevestiging, 2x deurtje en 1x een klein middenstuk zo even uit mijn hoofd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:25 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Ik heb precies zo’n overloop boven. Hoe breed is dat van jullie? Ik moet 2.07 overbruggen en geen idee welke ik moet nemen.

Nu gewoon intensief veel tijd met elkaar doorbrengen.
 Nu gewoon intensief veel tijd met elkaar doorbrengen. 

Maar later op de dag kwam ik erachter waarom, want hij is niet helemaal lekker. Hij heeft overdag nog eens drie keer geslapen, in totaal vijf uur en nu ligt hij alweer in bed. Beetje verkouden maar verder wel vrolijk,
 Maar later op de dag kwam ik erachter waarom, want hij is niet helemaal lekker. Hij heeft overdag nog eens drie keer geslapen, in totaal vijf uur en nu ligt hij alweer in bed. Beetje verkouden maar verder wel vrolijk,

Ah duidelijk. Die stroken heb ik idd gedaan, maar snapte nou niet hoe en of wat :’) nu maar hetzelfde besteld als wat jij hebt, hopen dat het past :’)quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wij hebben 2x een bevestiging, 2x deurtje en 1x een klein middenstuk zo even uit mijn hoofd.
Geen idee wat de totale lengte nou was, 2.28 ofzo?
Ze hadden iig aangeraden om even de lengtes uit te tekenen op papier, je kan namelijk elk deel afzonderlijk bewegen waardoor altijd wel een oplossing mogelijk is en iets past. Het hoeft dus niet haaks op elkaar te staan.

Moet wel passen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:35 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Die stroken heb ik idd gedaan, maar snapte nou niet hoe en of wat :’) nu maar hetzelfde besteld als wat jij hebt, hopen dat het past :’)
 je kan gewoon alles buigen op de bevestigingspunten (zodat de lengte kleiner wordt). Wij moesten 2x buigen, dus dan moet het bij jullie ook passen.
 je kan gewoon alles buigen op de bevestigingspunten (zodat de lengte kleiner wordt). Wij moesten 2x buigen, dus dan moet het bij jullie ook passen.

Dat heb ik ook gedaan bij C, ze is gelukkig best voorzichtig op de trap maar het is geen overbodige luxe ze alvast een beetje te laten oefenen onder begeleiding.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:57 schreef Elleska het volgende:
We hebben gelukkig een deur bij de zoldertrap en beneden is de deur naar de hal altijd dicht. Toen L de trap op kon klimmen heb ik hem ook direct geleerd hoe hij weer veilig naar beneden kan. Mocht hij in een onbewaakt ogenblik de trap op klimmen is de kans dat hij naar beneden valt kleiner was het idee.
Dat doe ik bij alles waar hij op klimt, ik til hem er in principe niet af maar hij moet zelf weer naar beneden waarbij ik hem natuurlijk help waar nodig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote zus is hier een lang weekend en ik kan zo genieten van de gezinsdynamiek die we dan hebben, het voelt dan echt compleet en fijn And you know I might
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..

Zegt ze gelukkig heel hard dat ik dat niet ben
 Zegt ze gelukkig heel hard dat ik dat niet ben  Ik gebruikte eerst wel eens bonusmoeder maar ik vind het toch een beetje klinken alsof ik opgepikt ben bij de Appie
 Ik gebruikte eerst wel eens bonusmoeder maar ik vind het toch een beetje klinken alsof ik opgepikt ben bij de Appie  
  Misschien nog iets te vroeg? Hier zou het nog niet kunnen met onze wiebelkont.
 Misschien nog iets te vroeg? Hier zou het nog niet kunnen met onze wiebelkont.

Haha ik moest ook aan de appie denken toen ik het typte inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2019 06:34 schreef rena het volgende:
Ik gebruik stiefmoeder, en vooral grappend als ze er bij is boze stiefmoederZegt ze gelukkig heel hard dat ik dat niet ben
Ik gebruikte eerst wel eens bonusmoeder maar ik vind het toch een beetje klinken alsof ik opgepikt ben bij de Appie

Wat schrikken van het kind in zitje-loze stoelMisschien nog iets te vroeg? Hier zou het nog niet kunnen met onze wiebelkont.

Ze zat in haar eigen stoeltje met een enorme knuffel van B en vond het erg leuk. Ze vond het vooral hilarisch als ik ging juichen. Die bal die steeds op en neer ging vond ze machtig interessant. 10 minuten overigens, toen had ze het weer druk met stoeien met B, haar pop de fles geven etc.
 Ze zat in haar eigen stoeltje met een enorme knuffel van B en vond het erg leuk. Ze vond het vooral hilarisch als ik ging juichen. Die bal die steeds op en neer ging vond ze machtig interessant. 10 minuten overigens, toen had ze het weer druk met stoeien met B, haar pop de fles geven etc.  

C heeft zich compleet uitgeleefd en we kregen het voor elkaar dat ze niet in de auto naar huis al in slaap viel godzijdank
 C heeft zich compleet uitgeleefd en we kregen het voor elkaar dat ze niet in de auto naar huis al in slaap viel godzijdank  

Nou goed, op een dag wil ze vast beter meewerken
 Nou goed, op een dag wil ze vast beter meewerken  

Nu hebben we Jewel over gezet naar een volwassen stoel met een kussenverhoger, en zit Vlokje op de kale stokke tripp trapp van Jewel. Omdat ze anders alsnog op tafel klimt, heb ik haar altijd vast met de riempjes en dat levert dus nog steeds krijspartijen op tijdens het eten omdat ze de enige is die vast zit en het daar dan weer niet mee eens is. Het is ook niet niks om de jongste thuis te zijn
 Nu hebben we Jewel over gezet naar een volwassen stoel met een kussenverhoger, en zit Vlokje op de kale stokke tripp trapp van Jewel. Omdat ze anders alsnog op tafel klimt, heb ik haar altijd vast met de riempjes en dat levert dus nog steeds krijspartijen op tijdens het eten omdat ze de enige is die vast zit en het daar dan weer niet mee eens is. Het is ook niet niks om de jongste thuis te zijn   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |