Ik vind het best geruststellend om te horen dat het ook bij andere gezinnen soms ruzie isquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:39 schreef exode het volgende:
Juul en B zijn inderdaad knettergek op elkaar. Als die elkaar zien, echt veeg me op.
B is minder jaloers nu Juul groter wordt. Ze vermaakt zichzelf ook makkelijk dus we zijn niet continu met haar bezig.
Maar het is niet alleen liefde in huize Exode. Juul is een pittig meisje en B een goedzak. Dus ze botsen ook echt wel. In de zomervakantie was het de laatste week echt niet gezellig tussen ze. Dan zitten ze teveel op elkaars lip en is ons ritme weg.
En in de toekomst gaan we nog genoeg meemaken, zeker als die karakters zo verschillend blijven.
 Maar dat klinkt over het algemeen als een hele fijne broer/zus-relatie. Fijn joh!
 Maar dat klinkt over het algemeen als een hele fijne broer/zus-relatie. Fijn joh! 

gefeliciteerd met je dreumessen! Wat een bikkels! Las net de cijfers in het babytopic, ze zijn lekker gegroeid zeg!
 gefeliciteerd met je dreumessen! Wat een bikkels! Las net de cijfers in het babytopic, ze zijn lekker gegroeid zeg!

Vlokje doet het goed, is lekker eigenwijs en een heuse knuffelkont. Op de opvang viel het de leidsters ook op dat ze om de zoveel tijd altijd weer even (lichamelijk) contact nodig heeft, daarvoor onderbreekt ze haar spel zelfs. We knuffelen er dus op los
 Vlokje doet het goed, is lekker eigenwijs en een heuse knuffelkont. Op de opvang viel het de leidsters ook op dat ze om de zoveel tijd altijd weer even (lichamelijk) contact nodig heeft, daarvoor onderbreekt ze haar spel zelfs. We knuffelen er dus op los  
  Wat een knapperds heb je daar
  Wat een knapperds heb je daar  

Wat een schattige mannetjes!
 Wat een schattige mannetjes!  Helemaal omdat ik me nu ook echt kan inleven hoe het is omdat ik het zelf ook doorstaan heb. Grote zus is gisteravond al opgehaald door mijn vader, maar ze hebben nog niks gehoord. Vorige keer had ze een vrij nare bevalling dus ik hoop maar zo dat het nu meevalt
 Helemaal omdat ik me nu ook echt kan inleven hoe het is omdat ik het zelf ook doorstaan heb. Grote zus is gisteravond al opgehaald door mijn vader, maar ze hebben nog niks gehoord. Vorige keer had ze een vrij nare bevalling dus ik hoop maar zo dat het nu meevalt  

Hopelijk gaat de bevalling voorspoedig of zijn ze misschien al lekker aan het babyknuffelen.
 Hopelijk gaat de bevalling voorspoedig of zijn ze misschien al lekker aan het babyknuffelen.

Een prachtig klein meisje er bij! Ben heel benieuwd hoe C dat gaat vinden zo’n klein babietje
 Een prachtig klein meisje er bij! Ben heel benieuwd hoe C dat gaat vinden zo’n klein babietje  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zo grappig dat de simpelste dingen voor die ukkies zo interessant zijn!
 zo grappig dat de simpelste dingen voor die ukkies zo interessant zijn!  De kleine meid laat in ieder geval merken wat ze wil
 De kleine meid laat in ieder geval merken wat ze wil   
  nu 73cm. Helaas maar 100gr aangekomen, nu 8.4kg.
 nu 73cm. Helaas maar 100gr aangekomen, nu 8.4kg.  

Was wel heel zielig weer.
 Was wel heel zielig weer. 
 Een PIEPklein kruimeltje er onder, maar dat was verwaarloosbaar.
 Een PIEPklein kruimeltje er onder, maar dat was verwaarloosbaar.  

quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Takkie88 het volgende:
Ahh, banaan bij de handendrogerzo grappig dat de simpelste dingen voor die ukkies zo interessant zijn!
Wat is Spookje toch een schatje om te zienDe kleine meid laat in ieder geval merken wat ze wil

Sofie mocht vandaag, met bijna 15 maanden, voor de bmr en menigokokken enting. Hopen dat de bijwerkingen uitblijven!
Ze is in 2.5 maand 2.5cm gegroeidnu 73cm. Helaas maar 100gr aangekomen, nu 8.4kg.
Ik ben nu aan het kijken wat we qua voeding anders zouden kunnen doen. Meer eetmomenten gaat niet lukken, ze krijgt al elke dag Griekse yoghurt met 10% vet. Ze eet verder echt goed. Meestal 2x 2 donkerbruine boterhammen, tussendoor dus yoghurt, fruit, cracotte. ‘S avonds een bord vol warm eten. En af en toe tussendoor nog een koekje.
Heb al bedacht om roomboter op haar brood te gaan smeren. Iemand nog andere gezonde tips om wat extra calorieën naar binnen te krijgen?

Beweegt ze nu veel? Dan komt ze ook weinig aan natuurlijk..
 Beweegt ze nu veel? Dan komt ze ook weinig aan natuurlijk..Hier beperkt het nog tot 'op' bij bijna alles qua tillen, optillen, oppakken, dus ze ligt nog een klein beetje achter op Banaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef PKM het volgende:
NJ zulke driftbuien hebben we hier ook nog steeds. Hij zegt dan zelf "oppakken" dus hij snapt ook heus de oplossing wel.
Takkie ik geef weleens dadels, voor mijn idee is dat best gezond. Droge cracotte zou ik denk ik niet geven omdat het weinig voedingswaarde heeft. Ik geef vaak een Babybel of ander soort kaas als tussendoortje. We eten 's middags soms een soepje in plaats van brood. 's Ochtends soms een eitje.
Geen idee of het allemaal gezond is, ik doe ook maar wat.
 Mag ook wel natuurlijk, want hij wordt bijna 2 toch?
 Mag ook wel natuurlijk, want hij wordt bijna 2 toch?  

die heeft helemaal geen #filter nodig hoor!
 die heeft helemaal geen #filter nodig hoor!  

Lekkere dijtjes.
 Lekkere dijtjes. volgens mij is dit ook een periode dat ze minder snel aankomen!
 volgens mij is dit ook een periode dat ze minder snel aankomen! 

ik was (en ben) zo boos!
  ik was (en ben) zo boos!
 . Nog steeds heeft hij zwaar ondergewicht, maar hij eet veel, gezond en hij groeit. Dus nu een soort afspraak bij de ha, zolang wij ons geen zorgen maken, doet zij dat ook niet. De middelste gaat ook richting de onderste lijntjes en Li zit geloof ik op de -1 lijn. Maar zolang ze eten maken wij ons geen zorgen! Lang verhaal maar laat je geen zorgen aanpraten als je die zelf niet hebt
 . Nog steeds heeft hij zwaar ondergewicht, maar hij eet veel, gezond en hij groeit. Dus nu een soort afspraak bij de ha, zolang wij ons geen zorgen maken, doet zij dat ook niet. De middelste gaat ook richting de onderste lijntjes en Li zit geloof ik op de -1 lijn. Maar zolang ze eten maken wij ons geen zorgen! Lang verhaal maar laat je geen zorgen aanpraten als je die zelf niet hebt 

Dit is Bliksem nu:
  Dit is Bliksem nu: 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |