uiteraard, daarom verbaasde mij het al dat hij tegen Utrecht speeldequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Menneke is net zijn vader verloren. Kan me voorstellen dat hij daar nog wel even last van heeft.
vorig seizoen nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij van Bommel is het tussen zijn oren niet in orde. Die wil per se met snelle jongens spelen en zal Mitroglou dus nooit of te nimmer een basisplaats geven.
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.quote:
In de 80e minuut bij een 0-2 achterstand gaat Bommeltje dan Ngonge voor Bruma en Mitroglou voor Gakpo wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall, Ruiter, Teze, Boscagli, Lato, Afellay, Pereiro, Ledezma, Ngonge en Mitroglou op de bank.
Of Mitroglu is gewoon nog niet fit genoeg om 90 minuten te spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.
Mitroglou is in zijn kop 'plan b' en plan b zet je nooit in de basis maar houd je achter de hand. Bommellogica.
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of Mitroglu is gewoon nog niet fit genoeg om 90 minuten te spelen.
Dit denk ik ook idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.
Mitroglou is in zijn kop 'plan b' en plan b zet je nooit in de basis maar houd je achter de hand. Bommellogica.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Malen, Ihattaren en Bergwijn
Gefeliciteerd AZ
Toen speelde hij ook maar een paar minuten. Je hebt te weinig info over een speler om te kunnen bepalen wat precies de reden is dat ie niet speelt. En dus is de trainer degene naar wie er wordt gewezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.
Hoeveel volledige wedstrijden heb je hem zien spelen? En wat vond je van hem over de volle 90 minuten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.
Hij heeft toch tegen die Belgen (Duitsers?) een hele oefenwedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel volledige wedstrijden heb je hem zien spelen? En wat vond je van hem over de volle 90 minuten?
Als iemand consequent goed invalt maar nooit in de basis mag beginnen, ook als je een hele aanval aan spelers mist, ja dan denk ik dat het wel tijd is om naar de trainer te gaan wijzen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook maar een paar minuten. Je hebt te weinig info over een speler om te kunnen bepalen wat precies de reden is dat ie niet speelt. En dus is de trainer degene naar wie er wordt gewezen.
Niet gezien...quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij heeft toch tegen die Belgen (Duitsers?) een hele oefenwedstrijd gespeeld?
Ik denk dat je er pas iets zinnigs over kunt zeggen als je wat meer informatie hebt. Misschien is die jongen conditioneel gezien gewoon nog niet ver genoeg voor 90 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iemand consequent goed invalt maar nooit in de basis mag beginnen, ook als je een hele aanval aan spelers mist, ja dan denk ik dat het wel tijd is om naar de trainer te gaan wijzen.
Scoorde de enige goal (? M’n geheugen is niet al te best).quote:
Dat ook. Een speler hoeft niet de volle 90 minuten te maken. Daar zijn wissels voor uitgevonden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:09 schreef Lemming22 het volgende:
Laat Mitro dan gewoon lekker 45/60 minuten knallen en ga daarna met een speler in de spits spelen die geen spits is.
Weet niemand. Erg ongelukkig, die gast heeft straks ontzettend veel speeltijd nodig om weer naar zijn oude niveau te komen en dat gaat hij bij PSV niet krijgen vrees ik. Kan wel eens een carrière-knakker blijken die blessure.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |