Als ze spelen zoals op het EK moeten ze wereldkampioen worden. Ze zijn ook de grote favoriet trouwens.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn er overigens nog niet natuurlijk, ik gok dat de helft van die Nigerianen al 20+ is
Begin is in ieder geval primaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals op het EK moeten ze wereldkampioen worden. Ze zijn ook de grote favoriet trouwens.
Paraguay of Argentinië, geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Tegen wie moeten ze als ze winnen trouwens?
Moet ook kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Paraguay of Argentinië, geloof ik.
Speelt Nigeria ook nog eens in een walgelijke kleur groen wat het heel vervelend maakt om te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:12 schreef skysherrif het volgende:
Het is nog niet echt een heel leuke voetbalavond.
Duidelijk geen smaak daar in Afrikaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt Nigeria ook nog eens in een walgelijke kleur groen wat het heel vervelend maakt om te kijken
niet eens op de playur?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Ook eens inschakelen dan![]()
Er waren tijden dat Eurosport dit soort dingen gewoon standaard live had, maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |