Als ze spelen zoals op het EK moeten ze wereldkampioen worden. Ze zijn ook de grote favoriet trouwens.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn er overigens nog niet natuurlijk, ik gok dat de helft van die Nigerianen al 20+ is
Begin is in ieder geval primaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals op het EK moeten ze wereldkampioen worden. Ze zijn ook de grote favoriet trouwens.
Paraguay of Argentinië, geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Tegen wie moeten ze als ze winnen trouwens?
Moet ook kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Paraguay of Argentinië, geloof ik.
Speelt Nigeria ook nog eens in een walgelijke kleur groen wat het heel vervelend maakt om te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:12 schreef skysherrif het volgende:
Het is nog niet echt een heel leuke voetbalavond.
Duidelijk geen smaak daar in Afrikaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt Nigeria ook nog eens in een walgelijke kleur groen wat het heel vervelend maakt om te kijken
niet eens op de playur?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Ook eens inschakelen dan![]()
Er waren tijden dat Eurosport dit soort dingen gewoon standaard live had, maar ja
Eurosport mokeraids zender. Na iedere 2 minuten reclame aidsquote:Op woensdag 6 november 2019 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Ook eens inschakelen dan![]()
Er waren tijden dat Eurosport dit soort dingen gewoon standaard live had, maar ja
Drol op zijn hoofd genotquote:Op woensdag 6 november 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
Hansen is bizar goed als het loopt bij hem
Daar gaat Ajax veel plezier aan belevenquote:
Neuh, Eurosport is echt enorm veel rechten kwijt. WK zwemmen (plus bijbehorende sporten) voor het eerst in een eeuwigheid geen seconde van op TV/de Player, dit soort voetbal ook nergens meer, helaas.quote:
WE GAAN EVEN NAAR DE RECLAME. 2 minuten sport. WE GAAN EVEN NAAR DE RECLAME.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Eurosport is echt enorm veel rechten kwijt. WK zwemmen (plus bijbehorende sporten) voor het eerst in een eeuwigheid geen seconde van op TV/de Player, dit soort voetbal ook nergens meer, helaas.
Wel bizar eigenlijk dat ze als Home of the Olympics nu zoveel sport zijn kwijtgeraaktquote:Op woensdag 6 november 2019 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Eurosport is echt enorm veel rechten kwijt. WK zwemmen (plus bijbehorende sporten) voor het eerst in een eeuwigheid geen seconde van op TV/de Player, dit soort voetbal ook nergens meer, helaas.
Hansen brengt ze hoogstpersoonlijk naar de kwartfinales van het WK en wie weet nog verder, hoe dan ook twee lekkere spelersquote:Op woensdag 6 november 2019 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey maakte dit Nederland wel Europees Kampioen. BROBBEYBEAST
Brobbey is een hele grote negerquote:Op woensdag 6 november 2019 00:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hansen brengt ze hoogstpersoonlijk naar de kwartfinales van het WK en wie weet nog verder, hoe dan ook twee lekkere spelers
Bijna alle spelers op dit wk zijn in vorm voor hun eigen clubs echt bizar goed. ALleen samen in 1 team in oranje komt het er nog niet helemaal uitquote:Op woensdag 6 november 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
Taabouni ook heerlijk spelertje en Taylor ook.
Zeker. Nou zenden ze natuurlijk ook nog enorm veel uit, als allround sportliefhebber kun je bijna niet zonder. Zeker de Player is lekker, daar maak ik in de weekenden toch wel de nodige uurtjes per dag op.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel bizar eigenlijk dat ze als Home of the Olympics nu zoveel sport zijn kwijtgeraakt
EK kwam het er wel uit, maar toen speelde ze anders doordat Brobbey in de spits stond.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna alle spelers op dit wk zijn in vorm voor hun eigen clubs echt bizar goed. ALleen samen in 1 team in oranje komt het er nog niet helemaal uit
Stiekem zou dat me echt niets verbazen. Maceo Rigters'd.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh, Brobbey speelt over vijf jaar bij Ludogorets.
Ik kijk al uit naar de eindtoernooien met Oranje waar alle vedetten ruzie met elkaar hebben zodat we er alsnog kansloos uitvliegen.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna alle spelers op dit wk zijn in vorm voor hun eigen clubs echt bizar goed. ALleen samen in 1 team in oranje komt het er nog niet helemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |