Dit dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:32 schreef KennyPowers het volgende:
Succescoaches, zelfhulpboeken, etc.![]()
Nee dan zijn die mensen misschien aanhanger van deze zelfhulpfilosofie en staat elk bosje bloemen symbool voor een gegeven pijpbeurt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:40 schreef itchycoo het volgende:
Dus bij het zien van bloemen raak je vanaf nu in shock dat een goede relatie uit meer dan alleen seks bestaat?
Tering dan ben je gewoon een autistquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dan zijn die mensen misschien aanhanger van deze zelfhulpfilosofie en staat elk bosje bloemen symbool voor een pijpbeurt. Ik houd er niet zo van om op die manier potentieel geconfronteerd te raken met andermans seksleven.
Vind het eerder autistisch als de plotselinge hoeveelheid bloemen bij je (schoon)ouders met dit gegeven in je achterhoofd je volledig koud laat.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:42 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Tering dan ben je gewoon een autist
Motivational speakers.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:32 schreef KennyPowers het volgende:
Succescoaches, zelfhulpboeken, etc.![]()
Breed ja?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Niet een Tarzan van 45 cm breed op je nachtkastje hebben staan
Okay 45 cm breed. Hoelang is dat ding wel niet dan?quote:
quote:
Je kunt niet dealen met de wetenschap dat je (schoon)ouders een seksueel leven hebben? Je bent 14 ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind het eerder autistisch als de plotselinge hoeveelheid bloemen bij je (schoon)ouders met dit gegeven in je achterhoofd je volledig koud laat.Dat is voor een niet-autist geen aangename associatie.
Dat staat er niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:22 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Je kunt niet dealen met de wetenschap dat je (schoon)ouders een seksueel leven hebben? Je bent 14 ofzo?
Een bos bloemen behoort nu voor jou tot ‘pijpdetails’ omdat ze er in een of andere cursus iets over geroepen hebben?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat staat er niet.Ik geef het op hoor. Maar als jij het wel een aangename associatie vindt, geniet ervan jongen. Ik hoef niet alles tot in de pijpdetails te weten van iedereen.
32quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Okay 45 cm breed. Hoelang is dat ding wel niet dan?
Nou, sommige zijn uitstekend. Er zijn zat zaken die je niet aanspreken in wat ze zeggen, maar in principe hoef je maar een paar takeaways ervan mee te pikken om tot vernieuwende inzichten te komen. Er zitten hele goede bij.quote:
Motivatie is de grootste gebakken lucht. Discipline en hard werk heb je nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, sommige zijn uitstekend. Er zijn zat zaken die je niet aanspreken in wat ze zeggen, maar in principe hoef je maar een paar takeaways ervan mee te pikken om tot vernieuwende inzichten te komen. Er zitten hele goede bij.
De twee heren in de OP zijn dat zeker niet.
Noem er eens eentje?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, sommige zijn uitstekend. Er zijn zat zaken die je niet aanspreken in wat ze zeggen, maar in principe hoef je maar een paar takeaways ervan mee te pikken om tot vernieuwende inzichten te komen. Er zitten hele goede bij.
De twee heren in de OP zijn dat zeker niet.
Niet mee eens. In je leven doe je een heleboel ervaringen op die je manier hoe je naar de buitenwereld kijkt bepalen en die je overtuigingen vormgegeven. Soms zijn die overtuigingen effectief, sommige niet. Inzicht daarin kan je helpen verder te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit dus.
Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje.
Ja, wat hij zegt!quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind merol maar een stom wijf onterechte antiklacht
Oh gij almachtige vogeltjesdans, tegen zoveel wijsheid kan ik niet opquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet mee eens. In je leven doe je een heleboel ervaringen op die je manier hoe je naar de buitenwereld kijkt bepalen en die je overtuigingen vormgegeven. Soms zijn die overtuigingen effectief, sommige niet. Inzicht daarin kan je helpen verder te komen.
Zodat jij daar weer op kunt kotsen? Bij jou is toch elk antwoord verkeerd.quote:
Daarbij is het ook van de vrouw afhankelijk. Een vriend van me is getrouwd met een tuup waarbij je echt niet met een bos bloemen aan moet komen zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Van dat soort zelfhulpcoaches zijn sowieso wereldvreemde autisten die zich wat menselijke trekjes hebben aangeleerdAls je goed in bed bent als man telt dat meer mee dan dat je elke keer (
) met een bosje bloemen of een doos bonbons komt aanzetten man man man. Verder is het nog veel belangrijker dat je gewoon geen domme of botte lul bent en dan komt het wel goed. Dat soort types maken het altijd veel te moeilijk.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zodat jij daar weer op kunt kotsen? Bij jou is toch elk antwoord verkeerd.
Maar als je het weten wilt, ik ben in 2017 bij Tony Robbins geweest in New Jersey. 14000 man aanwezig in dat stadium. Geweldige ervaring.
Om de onvermijdelijke kritiek van jou voor te zijn: deze man geldt als de top van de wereld, heeft een gigantisch netwerk van topmensen, en heeft onder meer Bill Clinton, mother Theresa, prinses Diana als klant gehad. Dan ben je iemand.
https://m.ranker.com/list(...)ocketful-of-sunshine
Terwijl het helemaal niet over Feesboek gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 04:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik dit lees, wat ik natuurlijk niet gedaan heb, dan ben ik blij dat ik geen feesboek heb.
Waarom denk je dat? Wilskracht is ergens eindig omdat het tegen de stroom ingaat. Motivatie is als het goed is intrinsiek en blijft je vooruit stuwen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Motivatie is de grootste gebakken lucht. Discipline en hard werk heb je nodig.
Daar pik je ook wel een specifiek voorbeeld uit zeg. Maar ja, die negermans schijnt dus wel van zijn probleem af te zijn. Dan maakt het me niet uit hoe hij het doet, het resultaat is er.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |