Op social media denkt niemand er zo over en heeft niemand het over de FIA. Verstappen daarentegen wordt momenteel met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn "arrogantie".quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:16 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Max heeft de FIA voor schut gezet en dat pikt die maffiaorganisatie niet. En het team dat betaald wordt door de FIA is waarschijnlijk Ferrari.
Mwuah, ik vind dat persoonlijk niet zo relevant. Hierbij spreek ik even bewust over mijn mening en niet zozeer het sportregelement.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en Vettel ging ook gelijk van zijn gas. Het probleem zit mijn inziens nog steeds in dat ene enkele vlagje dat er gezwaaid werd.
Werd Max nou al in het stadium gewezen op gele vlaggen dan snapte ik ze straf. Nu komt hij midden in de bocht een enkel geel vlagje tegen en straffen ze hem zo af. Naar mijn mening is deze situatie dus ook niet te vergelijken met voorgaande straffen voor dit vergrijp.
Maarja, meneer Sullivan (vuile...) zat weer bij de stewards.
quote:
Tijd om morgen te winnen daar dus. Nu heeft hij de kans om te slipstreamen naar die eerste bocht ipv in de verdediging te moeten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op social media denkt niemand er zo over en heeft niemand het over de FIA. Verstappen daarentegen wordt momenteel met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn "arrogantie".
Ja nu welquote:
Ja en die krijgt die vervolgens jarenlang om de oren, “we hadden je toen geholpen” tja doeiquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:21 schreef Gehrman het volgende:
Wat een domme oetlul kan die Verstappen toch ook zijn. Ik las dat de stewards in eerste instantie de zaak hadden afgesloten maar door zijn eigen opmerkingen toch weer een nieuw onderzoek zijn gestart. Dom en onprofessioneel.
Ja dit. De rest nemen we maar voor lief als liefhebbers.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Max was niet arrogant maar eerlijk. Hij had gewoon twee keer de snelste tijd in q3.
En de rest is niet belangrijk. Nee hij ging niet op de rem, of te laat. Jammer dan. Maar Max deed niet schijnheilig in tegenstelling tot anderen.
Gridstraf is gewoon wat je krijgt voor het (onbewust) negeren van een gele vlag. Als je ze bewust negeert kun je zelfs een veel zwaardere grid straf krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat is waar de rancune van de stewards naar boven komt. Normaal is dat inderdaad de straf en als Verstappen zijn 1e run geen pole was dan hadden ze hem inderdaad de 2e run afgenomen. Echter voelt hij er niks van als ze hem de 2e afnemen dus pakken ze hem zo.
De stewards werden keihard voor lul gezet omdat ze na de race al gelijk zeiden van nee hoor niks aan de hand.
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitterquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Max was niet arrogant maar eerlijk. Hij had gewoon twee keer de snelste tijd in q3.
En de rest is niet belangrijk. Nee hij ging niet op de rem, of te laat. Jammer dan. Maar Max deed niet schijnheilig in tegenstelling tot anderen.
Okquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is niet aangepast, zo heb ik het topic aangemaakt.
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:21 schreef Gehrman het volgende:
Wat een domme oetlul kan die Verstappen toch ook zijn. Ik las dat de stewards in eerste instantie de zaak hadden afgesloten maar door zijn eigen opmerkingen toch weer een nieuw onderzoek zijn gestart. Dom en onprofessioneel.
Ik zit niet op sociaal media, ik kijk met liefde zelf naar de wedstrijden en kwalificatiesquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitter
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gridstraf is gewoon wat je krijgt voor het (onbewust) negeren van een gele vlag. Als je ze bewust negeert kun je zelfs een veel zwaardere grid straf krijgen.
Is twitter de standaard?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitter
Nee Facebookquote:
Ik heb Max ook wel eens blijer gezien bij het behalen van de pole 1...quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
De reden is terecht. De straf niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |