SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I reject reality and substitute my own
Bij Crowded House versla je Elf echt niet hoor.quote:
Trustequote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
* just me sluipt het topic uit, welterusten en bedankt voor de gezellige avond!
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
Welterusten just me. Sla die golfpro morgen maar goed neer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
Geen idee waar hij fan van isquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Crowded House versla je Elf echt niet hoor.
Vandaagquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me. Sla die golfpro morgen maar goed neer.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me. Sla die golfpro morgen maar goed neer.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
Die rode letters zijn te opvallendquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
Bier, beeldscherm, toestandquote:
Welterustenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef just me het volgende:
Mooie R49-meet was dat.quote:
quote:
Ja, je stond naast me!quote:
quote:
Dat is geen paal, dat is Melting.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is geen paal, dat is Melting.
[..]
[..]
[..]
Ik herken het wel, maar titel kwijt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:47 schreef CindieY het volgende:
Gooi die hoes er maar in, Melting, dit gaat niemand raden volgens mij
Dit wordt een oh ja-tje voor mijquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:47 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:47 schreef CindieY het volgende:
Laten we niet overdrijvenquote:
Hoe komt die muziek zo snel bij je?quote:
Ik dacht hetzelfde, terwijl ik ondertussen SEAL SEAL SEAL dachtquote:
Ik krijg toch heel wat andere plaatjes te zien als ik op "seal killer" googelquote:
Ik ben ook al heel lang DJ, wel kilometers lang. Dat weet je toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt die muziek zo snel bij je?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg toch heel wat andere plaatjes te zien als ik op "seal killer" googel
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg toch heel wat andere plaatjes te zien als ik op "seal killer" googel
Je lijkt just me wel.quote:
Nee, niet Dolly.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:54 schreef DJ11 het volgende:
Lynn Anderson - (I Never Promised You) A Rosegarden
O ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:54 schreef DJ11 het volgende:
Lynn Anderson - (I Never Promised You) A Rosegarden
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:55 schreef DJ11 het volgende:
Prominent gesampled in I Beg Your Pardon van Kon Kan, in de late 80s.
Potentiële shoarma.quote:
Nee, we gaan hierna voor de loempia's.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu een Nederlandstalig nummer met een Schaap als zanger
Dolly heeft een verschrikkelijke nieuwe single uit. Samen met Galantis. Een verkrachting van Have A Little Faith in Me van John Hiatt.quote:
Ik keek vannacht met vrienden de film Okja. Daarna was het: zullen we morgen met de lunch hamburgers eten?quote:
Dat lijkt me ook niks, maar tegelijkertijd ben ik nu toch nieuwsgierig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dolly heeft een verschrikkelijke nieuwe single uit. Samen met Galantis. Een verkrachting van Have A Little Faith in Me van John Hiatt.
Te slecht om MadDisaster van te maken.
Heeft dit in de Top 40 gestaan ja?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:57 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nummer gaat het niet lang maken.
Daar dacht ik ook aan, maar dit is wat anders.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:57 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt op Dub Be Good To Me, maar dat is het niet....
Wie is deze blije man? Paco Banton of zo?
Net zoals de biertjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Melting jast de liedjes er ff doorheen?
Geen probleem. Iedereen heeft het al lang vol gehouden.quote:
Nee, maar 2 k*tnummers.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Melting jast de liedjes er ff doorheen?
quote:
Wij als vrouwen hebben liever dat Robbie het alleen voor ons zingt.quote:
"So when I'm lying in my bed, thoughts running through my head"quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb het idee dat dit een typische slotsong is.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Wij als vrouwen hebben liever dat Robbie het alleen voor ons zingt.
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doet het goed als slotsong op bruiloften
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan
doet het ook goed als slotsong.
Pigmeat doet het altijd goedquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan
doet het ook goed als slotsong.
Robin Wiliams met baard?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alhoewel ik het toch wel met just me eens ben over de baarden
Geen Rudi Carel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:03 schreef livelink het volgende:
Ik kom alleen in bars waar ze eindigen met André Hazes
Verdomme, gastquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nog eens een uur in de file gestaan om naar het werk te komen, terwijl dat normaal 10 minuten duurde, omdat ik precies over de weg die naar een R. Williams-concert leidde moest.
Dan moet het vast Live zijnquote:
Keur ik ook goedquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heeft Melting helemaal geen bier, maar Red Bull
Van mij mag je doorquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef Melting het volgende:
Zal ik om 1.15 maar stoppen dan?
Of nog doorgaan?
Ik wilde net zeggen dat ik in winterslaap ga, maar als je dan stopt, dan blijf ik tot dan nog even hangen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef Melting het volgende:
Zal ik om 1.15 maar stoppen dan?
Of nog doorgaan?
Coke. Maar geen drankje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heeft Melting helemaal geen bier, maar Red Bull
Dan vind ik dat een mooie tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik in winterslaap ga, maar als je dan stopt, dan blijf ik tot dan nog even hangen.
Die klok je nog even naar binnen in 5 minuten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:10 schreef Melting het volgende:
@:livelink: de laatste van vanavond:
Le Fort tripel
8,8%.
Als je alles optelt, kom je wel op 100%!quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:10 schreef Melting het volgende:
Le Fort tripel
8,8%.
Let wel, lieve luisteraars: dit slaat niet op een nummer, dit slaat op de drank die Melting tot zich neemt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:10 schreef Melting het volgende:
Le Fort tripel
8,8%.
Ben bang dat ik 1.15 niet ga halen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die klok je nog even naar binnen in 5 minuten?
Even verbeterd. Gelukkig is mijn zoon ook nog wakker. Mijn logeercavia's stonden in de regen. Toch maar even met vereende krachten onder het afdak gezet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vind ik dat een mooie tijd.
Rond die tijd is mijn laatste biertje op.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Even verbeterd. Gelukkig is mijn zoon ook nog wakker. Mijn logeercavia's stonden in de regen. Toch maar even met vereende krachten onder het afdak gezet.
Maar het is al binnenkort 11-11quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben bang dat ik 1.15 niet ga halen.
Maar heb me voorgenomen dat ik volgende week nog 1 grote fles bier drink (75cl) en daarna even ga stoppen.
Ik heb ooit eens een cd-single voor 25 cent gekocht omdat er een remix van Mr Wendal op staat. Was een single van één van die rappers solo.quote:
Opgeteld zit hij al aan 45% ongeveer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Let wel, lieve luisteraars: dit slaat niet op een nummer, dit slaat op de drank die Melting tot zich neemt.
"even" kan ook 10 minuten zijn..quote:
Dan ga je over op kleinere flesjes?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben bang dat ik 1.15 niet ga halen.
Maar heb me voorgenomen dat ik volgende week nog 1 grote fles bier drink (75cl) en daarna even ga stoppen.
Moest je dat nou zeggen?quote:
Proost!quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen?![]()
Ja... zo kan ik natuurlijk nooit een reden bedenken om minder te gaan drinken.
Het is allemaal jullie schuld!
Ik werd gisteren weer getriggerd op dat 11-11 door de film Joker. Ik kreeg ook een Tikkie om 11,11 te betalen voor de filmquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen?![]()
Ja... zo kan ik natuurlijk nooit een reden bedenken om minder te gaan drinken.
Het is allemaal jullie schuld!
Daar zit ik al heel de avond aan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga je over op kleinere flesjes?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd gisteren weer getriggerd op dat 11-11 door de film Joker. Ik kreeg ook een Tikkie om 11,11 te betalen voor de film
Shotjes Schrobbelèrquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga je over op kleinere flesjes?
Da's 11 cent 'te veel'. Ik vond het wel humorquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel triest.... een tikkie afronden op 11 cent.
Ah, je durfde dus gewoon niet te gaan slapen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd gisteren weer getriggerd op dat 11-11 door de film Joker. Ik kreeg ook een Tikkie om 11,11 te betalen voor de film
Ik vraag me al de tijd dat ik hier zit af wat dat nou is.quote:
Moet ik dan nog even een tikkie inschieten voor 11 cent?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's 11 cent 'te veel'. Ik vond het wel humor
Heiden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me al de tijd dat ik hier zit af wat dat nou is.
Je kunt het warm en koud drinken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom maar een keer proeven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:
https://lmgtfy.com/?q=schrobbeler&s=gquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wanneer kom jij je bier halen?quote:
Dan kan het net zo goed koffie of thee zijnquote:
Regel maar... ik regel wel een rondleiding daar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer is die Schrobbelèr-rondleiding-proeverij-R49-meet nou?
Na de tafeltennis-met-chips-en-ranja-meet en de jumbo-meetquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer is die Schrobbelèr-rondleiding-proeverij-R49-meet nou?
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact. Was zijn tweede nummer, Hold me now' ook song festival?
Moet ik nog kopen.quote:
Logan heeft 2 keer gewonnne, dus ja.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou eerst Stock, Aitken en Waterman roepen, maar de stem klinkt te veel als René Froger...
Haha samequote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou eerst Stock, Aitken en Waterman roepen, maar de stem klinkt te veel als René Froger...
Ah, een Brabantse variant van Berenburg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=schrobbeler&s=g
Redelijk op tijd noemt ie datquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... 1.30 houd ik echt op, zodat iedereen redelijk op tijd naar bed kan.
2 van die ellendige liedjes waren nog niet genoeg?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem wel een derde keer kunnen inzetten
Dat lukt wel. Ik heb alle tijdquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... 1.30 houd ik echt op, zodat iedereen redelijk op tijd naar bed kan.
Alles liever dan een baardvrouwquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
2 van die ellendige liedjes waren nog niet genoeg?
Netto is 't dan pas half 1 hèquote:
quote:
Half 1, half 2.... Ik ben inmiddels in die staat dat ik mezelf echt van de bank af moet schoppen omdat ik te lui ben om op te staan.quote:
Gewoon omvallen. Over een paar uur word je wel weer wakker met nekpijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Half 1, half 2.... Ik ben inmiddels in die staat dat ik mezelf echt van de bank af moet schoppen omdat ik te lui ben om op te staan.
Kan er ook niks aan doen dat ik weer klaarwakker benquote:
Winterbok.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:23 schreef livelink het volgende:
Past goed bij de Wintertime. En er is vast wel een toepasselijk biertje.
Nee, onder de kerstboom zettenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan naar verwegistan sturen zeker?
Nu je het zegt....quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef DJ11 het volgende:
Anouk met dat nummer dat op Onderweg is gebaseerd.
Best wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor het voor het eerst en als jij dit niet had gepost, had ik het er niet uitgehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef DJ11 het volgende:
En dan zit er een dooie in.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uitpakken op 1ste kerstdag natuurlijk
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, het is mooi geweest. Ik ga in winterslaap
Bedankt voor de lol en Basil: thank you!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ga nu bijkomen van een overdosis. Gelukkig had ik maar 1 wijntje op, anders was het leed niet te overzien zijn geweest.
Welterusten allemaal
Slaap lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ga nu bijkomen van een overdosis. Gelukkig had ik maar 1 wijntje op, anders was het leed niet te overzien zijn geweest.
Welterusten allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welterustenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:31 schreef livelink het volgende:
Welterusten allemaal
Ben je blij dat ik gestopt ben?quote:
Nu kan ik mezelf van de bank af schoppenquote:
Volgende keer bij de golden oldies meer herkenbare muziek.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu kan ik mezelf van de bank af schoppenMaar nee, het was een leuke gevarieerde show en ik wist zelfs dingen
*SCHOP* Hup CindieY van die bank af en naar bed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu kan ik mezelf van de bank af schoppenMaar nee, het was een leuke gevarieerde show en ik wist zelfs dingen
Jaja, ik ben al onderweg, rustig maarquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef Melting het volgende:
[..]
*SCHOP* Hup CindieY van die bank af en naar bed.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al onderweg, rustig maar![]()
Trusten allemaal!
Nee. 05:45.quote:Op zondag 27 oktober 2019 04:43 schreef Rafeiro het volgende:
het is nu 04:45 toch? dat de tijd al wel aangepast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |