SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Morgen heel de dag de tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel een uurtje slaap in te halen na vannacht nog geen 5 uur te hebben geslapen
Oops niet blij dusquote:
Cerro Añon is wel lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb de neiging te blijven hangen wat ik al ken, maar ik zal eens uitkijken naar een Spaans wijntje
En DJ toch ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zit hier al vanaf deel 40 ofzo in onz.
Denk dus dat ik stiekem wel de langste reaguurder ben atm,
De nieuwe versie gaat iets vlotter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef livelink het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik dit nummer hoor. De eerste keer was ook bij R49.
Het heeft veren en een snavel, vind ik eend genoeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, het zijn wel geen witte eenden, maar deze hebben de gemoederen hier toch flink bezig gehouden
[ afbeelding ]
Maar ze hebben dit naar MUZ verplaatstquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zit hier al vanaf deel 40 ofzo in onz.
Denk dus dat ik stiekem wel de langste reaguurder ben atm,
Da's maar goed ook, want in ONZ kom ik nooitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ze hebben dit naar MUZ verplaatst
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is toch ook muziek?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is geen onzinquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.
3 cent per jaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we een officieel station zijn. Alle rechten worden betaald.
Kijk, dat is met recht lang. Ben benieuwd hoe lang Melting dan is.quote:
Ken je die niet?quote:
Goffer... ik wist dat peaceman een reden had om penningmeester te willen wordenquote:
Serieus zijn we nog steeds niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die 49 staat ergens voor, omdat we niet al te serieus zijn begonnen
Denk dat ik wel een van de weinige ben waar echt niets te voorspellen is als ik draai.quote:
Die redenering aangehouden dan minimaal 2.40m.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is met recht lang. Ben benieuwd hoe lang Melting dan is.
Ik ken de achtergrond, maar vind het wel logisch dat het bij MUZ hoort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die 49 staat ergens voor, omdat we niet al te serieus zijn begonnen
Hij gaat door het dak. Onbekend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is met recht lang. Ben benieuwd hoe lang Melting dan is.
Nou, nou niet zo overdrijvenquote:
Haal die 9% maar tevoorschijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:49 schreef CindieY het volgende:
Zeg, moet ik nog de koelkast induiken of wat is de planning?
DJKoelkast draaide ook nog een tijdjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:49 schreef CindieY het volgende:
Zolang ik maar nooit meer een verjaardagsshow van je hoef mee te makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk dat ik wel een van de weinige ben waar echt niets te voorspellen is als ik draai.
Laatst was de halve show "Slavisch".
Nee, die blijft er braaf staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haal die 9% maar tevoorschijn.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:49 schreef CindieY het volgende:
Tijdje geleden jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
DJKoelkast draaide ook nog een tijdje
Moet er iemand aan je voorhoofd voelen om te zien of je ziek bent?quote:
Ik denk dat dat voor mijn tijd hier wasquote:
Die zit tegenwoordig op zijn retroforum.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
DJKoelkast draaide ook nog een tijdje
Volgens mij heeft Peaceman zijn account gehacktquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet er iemand aan je voorhoofd voelen om te zien of je ziek bent?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Peaceman zijn account gehackt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Peaceman zijn account gehackt
Er is niemand in de buurt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet er iemand aan je voorhoofd voelen om te zien of je ziek bent?
XBM ook nog? Of is hij en niet meer blauw en doet is dat ook niet meer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig op zijn retroforum.
Jongens en meisjes! Wie woont er in de buurt van Melting en fietst* even naar em toe?quote:
Just me heeft een electrische fiets. Die kan wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jongens en meisjes! Wie woont er in de buurt van Melting en fietst* even naar em toe?
* Ik neem maar in ogenschouw dat niemand meer mag autorijden
Vraag Vout dan ff.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jongens en meisjes! Wie woont er in de buurt van Melting en fietst* even naar em toe?
Hij woont bekant in België, sorry dat fiets ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag nog autorijden, maar Melting zit helemaal in het zuiden des landsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat ik die nu net opgeladen hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Just me heeft een electrische fiets. Die kan wel.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Paste dan ook goed bij de acteur die Bond speelde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit was de minste van de titelsongs in de 80s,
Van Wings? Was dat van een bond-filmquote:
Wel een uitkomst hoor, zo'n ding. Ik kreeg er laatst eentje te leen toen de auto een beurt kreeg. Ik ben van daaruit naar m'n werk gefietst en was een kwartier te vroeg...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Van Wings? Was dat van een bond-film
Gelijknamige film.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Van Wings? Was dat van een bond-film
Jaja, nieuw flesje is tevoorschijn getoverdquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Neem gewoon nog een biertje/wijntje/iets sterkers.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, nieuw flesje is tevoorschijn getoverd
Water?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, nieuw flesje is tevoorschijn getoverd
Gelukkig zit er niet veel alcohol in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:56 schreef CindieY het volgende:
Nadeel van HJ Bastaard. Je drinkt het net als elke andere radler weg als ranja
Hoort bij de Canon van de Nederlandse muziek natuurlijk.quote:
Er had zo veel nuttige informatie in dat deel van mijn geheugen kunnen staan.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er had zo veel nuttige informatie in dat deel van mijn geheugen kunnen staan.
Nee, niet canon, maar brother!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoort bij de Canon van de Nederlandse muziek natuurlijk.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet canon, maar brother!
Sowieso, als ik mijn so moest aanspreken met 'Rocky', dan zou ik toch echt keihard in lachen uitbarstenquote:
Ach, ze zijn beide groen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet canon, maar brother!
En beide printersquote:
Significant other?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso, als ik mijn so moest aanspreken met 'Rocky', dan zou ik toch echt keihard in lachen uitbarsten
Ik ben ook benieuwd waar so voor staat.quote:
Ja, dat was hem. Die rare vogel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel... dit klinkt als een andere cover.
Het origineel is trouwens van Rare Bird.
In mijn wereld betekende het nog schriftelijke overhoring, maar ik probeer mee te gaan met de tijdquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd waar so voor staat.
Ik had even geen betere term voor handen. Partner of wederhelft klinkt ook zo...quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn wereld betekende het nog schriftelijke overhoring, maar ik probeer mee te gaan met de tijd
Samequote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn wereld betekende het nog schriftelijke overhoring, maar ik probeer mee te gaan met de tijd
Ja, hoor nu inderdaad dat het wel Marillion is.quote:
Toen Nederlandse woorden nog onze taal overheerstenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ja. Maar vriend kan toch ook wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had even geen betere term voor handen. Partner of wederhelft klinkt ook zo...
Wellicht jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ja. Maar vriend kan toch ook wel?
Hier niet. Echt zo'nquote:
Ze zijn de paraplu's aan het testen.quote:
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zijn de paraplu's aan het testen.
Dit is toch wel een leuk, vrolijk nummer. Vind ik dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig is het vrij up-tempo, is het ook snel voorbij
Mee eens. En toch is er best wat weerstand tegen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch wel een leuk, vrolijk nummer. Vind ik dan.
Toch een zomerhitje blijven hangen dus.quote:
Dat zei ik: er zijn er niet veelquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch een zomerhitje blijven hangen dus.
Ik word er vrij zenuwachtig van.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch wel een leuk, vrolijk nummer. Vind ik dan.
Ok, afgezien van de spelling is dit een belangrijk onderdeel van mijn muziekgeschiedenisquote:
quote:
Belangrijke berichten doen ze toch in ALL CAPS?quote:
Dan kun je net zo goed bij ons wakker blijven. Haal die wodka uit de vriezer dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik druppel nog even wat zooi in mijn ooi en hap dan een handje pillen weg en ga wakker liggen,
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik druppel nog even wat zooi in mijn oog en hap dan een handje pillen weg en ga wakker liggen,
Oh kak, goed idee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed bij ons wakker blijven. Haal die wodka uit de vriezer dan.
Hij draait vanuit het buitenland?quote:
OMG, je gaat door tot de wintertijdquote:
quote:
Jazekerquote:
Ja.... het is net als met Schrobbelèr. Of het ijs is op, of de Schrobbelèr.... dus moet je steeds bijvullen.quote:
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan....quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij draait vanuit het buitenland?
wat een slechte timing Melting!quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... het is net als met Schrobbelèr. Of het ijs is op, of de Schrobbelèr.... dus moet je steeds bijvullen.
Nu is of mijn bier op, of de muziek.
Moeten we al een 'Melting is dronken' bericht schrijven voor Teletekst?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... het is net als met Schrobbelèr. Of het ijs is op, of de Schrobbelèr.... dus moet je steeds bijvullen.
Nu is of mijn bier op, of de muziek.
Tja, ik zei om 23.58 tegen CindieY nog dat ze wat drank moest nemen. Dan kan ik niet snel stoppen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, je gaat door tot de wintertijd
Nee, hij is wel oud, maar hij doet het nog steeds.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:12 schreef brother52 het volgende:
Zeg Melting, is je koelkast uitgevallen en moet nu al het bier op?
Tsssk iemand anders de schuld gevenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, ik zei om 23.58 tegen CindieY nog dat ze wat drank moest nemen. Dan kan ik niet snel stoppen.
Nou iddquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk iemand anders de schuld geven
Gelukkig is just me onderweg. Geruststellend idee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we al een 'Melting is dronken' bericht schrijven voor Teletekst?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we al een 'Melting is dronken' bericht schrijven voor Teletekst?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Van Halen - Why can't this be love![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk iemand anders de schuld geven
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig is just me onderweg. Geruststellend idee.
Ik zie just me al gaan op de ebikequote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Met koptelefoon natuurlijk, want ze wil niks missenquote:
Fietstas vol met drank... Gaat een marathonuitzending wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een golfwedstrijdquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Fietstas vol met drank... Gaat een marathonuitzending worden
just me is het equivalent van een St. Bernhardhond met een vaatje rum?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Fietstas vol met drank... Gaat een marathonuitzending worden
De trein rijdt morgen gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een golfwedstrijd
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is het equivalent van een St. Bernhardhond met een vaatje rum?
Frisse lucht is heel goed wanneer je een kater hebtquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een golfwedstrijd
En de wijn in zo'n sportbidon die je dan aan de stang vast kunt makenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met koptelefoon natuurlijk, want ze wil niks missen
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de wijn in zo'n sportbidon die je dan aan de stang vast kunt maken
Je kunt ook buiten drinken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Frisse lucht is heel goed wanneer je een kater hebt
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen wout die het merktquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat ik daar nu vrijwel nooit last van hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Frisse lucht is heel goed wanneer je een kater hebt
Daar rij je gewoon overheen en je merkt helemaal niet dat ie er lag.quote:
Ja, maar na een tijdje maken ze er kleine letters vanquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Belangrijke berichten doen ze toch in ALL CAPS?
quote:
GMTAquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar rij je gewoon overheen en je merkt helemaal niet dat ie er lag.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik daar nu vrijwel nooit last van hebben.
* just me is ervaringsdeskundige
quote:
Bier, scherm, toestandenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar rij je gewoon overheen en je merkt helemaal niet dat ie er lag.
Dan drink je niet genoegquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
"Daar is een doekje voor!"quote:
Nee alleen last van de kater van de buurvrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
bah! weet ik veel waar die doekjes voor gebruikt zijnquote:
Onze poes en buurmans kater..quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee alleen last van de kater van de buurvrouw.
Of een kater van buurmans' poesquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
bah! weet ik veel waar die doekjes voor gebruikt zijn
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:21 schreef livelink het volgende:
Melting is als enige nog nuchter volgens mij. Die gaat gewoon stug door met hoesjes posten.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:22 schreef livelink het volgende:
Stiekem is Melting wel overgestapt naar de rock classics trouwens.
De 2 biertjes van vanmiddag zijn al lang weer uitgewerkt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:21 schreef livelink het volgende:
Melting is als enige nog nuchter volgens mij. Die gaat gewoon stug door met hoesjes posten.
Zow, die 3D's worden weer wakker.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zow, die 3D's worden weer wakker.
Bedankt
Mannen met baarden zijn de goden op aardequote:
Eensquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen met baarden zijn de goden op aarde
Jan, Pierre, Tjoris en Korneel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zow, die 3D's worden weer wakker.
Bedankt
Toch Roberta Flack? Het klinkt heel anders.quote:
Ik was net van plan me te scheren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ho, ho....quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:21 schreef livelink het volgende:
Agressietraining nodig?quote:
Ik ken alleen deze versie van haar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch Roberta Flack? Het klinkt heel anders.
Jep, ik mep morgen welquote:
Jij zat toch inmiddels ook wel aan het bier. Een halve liter van iets zwaars had ik genoteerd voor jou.quote:
Ho ho ho! Merry Christmas!quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zat toch inmiddels ook wel aan het bier. Een halve liter van iets zwaars had ik genoteerd voor jou.
Die moet ik nog gaan drinkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zat toch inmiddels ook wel aan het bier. Een halve liter van iets zwaars had ik genoteerd voor jou.
Zo te zien is er geen training meer nodig.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik word een beetje melig inmiddels
She wore an ipsy tipsy teeny weeny yellow polkadot bikini...quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik word een beetje melig inmiddels
Ik denk dat ik in de war ben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze versie van haar.
Te laat!quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen training meer nodig.
De trainer heeft het niet overleefdquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen training meer nodig.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De trainer heeft het niet overleefd
quote:
Slaapgebrekquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
She wore an ipsy tipsy teeny weeny yellow polkadot bikini...
Ik kon het niet laten vandaag een sneer te geven aan mijn golfpro op facebookquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De trainer heeft het niet overleefd
Ik ben totaal niet verbaasd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten vandaag een sneer te geven aan mijn golfpro op facebook
En dan stopt Melting net met zijn show, natuurlijk.quote:
Nee, nog niet...... kan ik 11 niet aan doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan stopt Melting net met zijn show, natuurlijk.
Je moet niet voor mij doorgaan hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, nog niet...... kan ik 11 niet aan doen.
Dan trek ik hier zo toch maar even een fles wijn open. Duurt wel even voordat ik die op hebquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, nog niet...... kan ik 11 niet aan doen.
Eerste seconde is al genoegquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was hier amper begonnen!![]()
[ afbeelding ]
Hier moest hij zelfs nog beginnen...quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was hier amper begonnen!![]()
[ afbeelding ]
Hier is Roberta Flack nog bezig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier moest hij zelfs nog beginnen...
Het is natuurlijk goed om een buffer te hebben, maar soms....quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier moest hij zelfs nog beginnen...
Tja, het heeft weinig zin om te zeggen dat ik hem ook wist, zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, even 3 goede antwoorden binnen 6 seconden
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is Roberta Flack nog bezig.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is Roberta Flack nog bezig.
Van mij mag je delen in de punten, hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het heeft weinig zin om te zeggen dat ik hem ook wist, zeker?
Wat een liefdequote:Op zondag 27 oktober 2019 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van mij mag je delen in de punten, hoor.
Dat doe ik eigenlijk de hele avond alquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van mij mag je delen in de punten, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |