SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij de 31e toevallig in Amersfoort zijn?
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker wel maar mijn boodschappentas zat vol en mijn fietstassen ook
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.
* CindieY is expert
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen de White versie heb ik een paar keer bezocht...
Stand By Your Man - Tammy Wynette
Kom maar eens doen in Delft langs de grachten en toeristen die niet opletten, opeens stoppen of overstekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kratje kan dan juist heel makkelijk op je bagagedrager en op je fietstassen rusten.
* CindieY is expert
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Bende van Baflo Bill/ Aaf ter Sjeef - 't Went met 'n Vent
OK, jammer...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nope Mad ik heb geen plannen voor de 31e
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.
Nee, dat hoeft niet...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel naar Amersfoort mag rijden voor Mad hoor.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:24 schreef CindieY het volgende:
Heeft dit in de Top 40 gestaan? Het zegt me helemaal niks.
Dank voor de info!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:22 schreef Melting het volgende:
Zit nu aan het 2 biertje.
[ afbeelding ]
@:livelink: 6,3%![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank voor de info!
Ik werk mijn statistieken weer bij.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Weird Al Coolio - Gangsta's Paradise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |