quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd maar dat klopt niet. Hij is wel degelijk van het gas gegaan. De data van FIA zelf liegt niet.
Aangezien dit een veiligheids kwestie is verwacht ik niet dat enkel de tijd geschrapt wordt. Dat doen ze alleen als je bv over de track limits gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een eventuele straf hoeft niet te betekenen dat hij z’n pole kwijt is natuurlijk, tijd afnemen van dat rondje is ook een mogelijke straf.
Al weet ik niet of hij bij een eventuele gridstraf z’n pole officieel wel behoudt eigenlijk, dat zit ook vrij ingewikkeld in elkaar
rembember Mexico 2016 eerste bocht. Hamilton kreeg geen straf en Whiting probeerde alles wat krom was recht te praten door te stellen dat Rosberg er niet aan zou zijn gekomen door zijn gevecht en dat een safety car de situatie neutraliseerde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef Predator40 het volgende:
maargoed, nu moet hamilton ook bij de stewards komen neem ik aan ?
precies hetzelfde issue
oh nee...de FIA is niet zo consequent
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan.
Er is meer data dan dat alleen. Zie o.a. de grafiek hier:quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was langzamer dan in z’n vorige ronde op dat punt, dat is het enige, dat zegt verder 0 over van het gas afgegaan zijn.
twitter:cad00016 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:26:51@wbuxtonofficial And here Lolllll https://t.co/QuA6VfU5HL reageer retweet
Als de FIA de veiligheid daarwerkelijk hoog in het vaandel heeft moeten ze de hand in eigen boezem steken, want die ene gele vlag was een lachertjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Aangezien dit een veiligheids kwestie is verwacht ik niet dat enkel de tijd geschrapt wordt. Dat doen ze alleen als je bv over de track limits gaat.
het was geen dubbel yellow op de computer, er is alleen geel gevlagd op de plaats van het ongeluk zelf, in een half blinder bocht in een hoek......dikke faal van de FIAquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan.
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.
Tweede keer dit jaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Kyran het volgende:
In Rusland kreeg hij toch ook 3 plekken straf, zal nu wel minstens weer zo zijn of misschien meer, omdat het 2e keer in een seizoen is.
Dan moet Hamlap ook even langskomen toch? Of mag die het wel.
Hij weet toch echt zelf wel of hij gelift heeft of niet..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, ik geloof data eerder dan iemands woorden, maar heb zelf nog geen duidelijke data gezien.
was echt een miezerig geel vlaggetjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.
Juist wel. FIA zegt het zelf en de vergelijking met de data van Leclerc lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Sjemmert het volgende:
Als jullie deze data bedoelen dan is er iig niet op te zien dat Max afremt of lift.
[ afbeelding ]
True. Maar die heeft niks toegegeven...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef Tinos85 het volgende:
Wel bijzonder dat Hamilton niet hoeft
dus ? dat maakt in principe niks uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Maar die heeft niks toegegeven...
Is dit echt precies 1 rondje? Niet dat dat stukje waar die duidelijk langzamer gaat pas na start/finish is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Sjemmert het volgende:
Als jullie deze data bedoelen dan is er iig niet op te zien dat Max afremt of lift.
[ afbeelding ]
Ik zag ook alleen enkel geel en alleen bij de crashsite. Maar ik zit op de foon dus ik kan wat missen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts.
Zie edit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem.
Vooral vermoeiend vanwege al die inconsequente straffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:10 schreef Pinzon het volgende:
Hij gaat dus duidelijk nat, vermoeiend seizoen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |