Okeej. Ik vind het wel sexyquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:50 schreef MCH het volgende: [..] seks wetenschappelijk benaderen, instant slappe
![]()
Golfenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog seks of golf je al?
Met pa?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt best ontspannend.
Jij speelt golf?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt best ontspannend.
Wist wel dat je een handicap had.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.
Achter mijn woning ligt een golfpark.
Niet veel hoor. In vakanties wil ik nog wel eens een balletje slaan ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wist wel dat je een handicap had.
O, tof! Ik zat in Roemenië een nachtje op een golfclub. Daar had je een driving range. Paar balletjes gemeptquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.
Achter mijn woning ligt een golfpark.
Tofquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tof! Ik zat in Roemenië een nachtje op een golfclub. Daar had je een driving range. Paar balletjes gemept
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraaptquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraapt
Buda going wildquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraapt
Jij vindt mijn slappe sexy?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Okeej. Ik vind het wel sexy
Jij niks over iemand zeggen. Dat is voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga niks over hem zeggen maar je kent hem wel
Moet jij weten, het is een hele nare bejaarde vent die over alles zeikt en niet tegen Duitsers kan. Dan ben je m.i. wel echt af hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij niks over iemand zeggen. Dat is voor het eerst.
Eensch. Duitslandquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij weten, het is een hele nare bejaarde vent die over alles zeikt en niet tegen Duitsers kan. Dan ben je m.i. wel echt af hoor.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zodra ze de fietsen teruggeven wordt het mss nog wat.
Een bejaarde die niet tegen Duitsers kan is best te begrijpen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij weten, het is een hele nare bejaarde vent die over alles zeikt en niet tegen Duitsers kan. Dan ben je m.i. wel echt af hoor.
Dat Nederland van het gas af MOET en de moffen starrig trouw blijven aan gas zegt al genoeg!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
vind je dit een knappe man?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom. Het mag mss 75 jaar geleden zijn maar #neverforgetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat Nederland van het gas af MOET en de moffen starrig trouw blijven aan gas zegt al genoeg!
Niet gekliktquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
vind je dit een knappe man?
https://www.espiritu-libre.com/part-1
Ik klik niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
vind je dit een knappe man?
https://www.espiritu-libre.com/part-1
Duitsers stoken op olie, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat Nederland van het gas af MOET en de moffen starrig trouw blijven aan gas zegt al genoeg!
Plaats gewoon een imgquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
Mooiste reisfoto's die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
Mooiste reisfoto's die ik ooit gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |