Okeej. Ik vind het wel sexyquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:50 schreef MCH het volgende: [..] seks wetenschappelijk benaderen, instant slappe
![]()
Golfenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog seks of golf je al?
Met pa?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt best ontspannend.
Jij speelt golf?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt best ontspannend.
Wist wel dat je een handicap had.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.
Achter mijn woning ligt een golfpark.
Niet veel hoor. In vakanties wil ik nog wel eens een balletje slaan ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wist wel dat je een handicap had.
O, tof! Ik zat in Roemenië een nachtje op een golfclub. Daar had je een driving range. Paar balletjes gemeptquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.
Achter mijn woning ligt een golfpark.
Tofquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tof! Ik zat in Roemenië een nachtje op een golfclub. Daar had je een driving range. Paar balletjes gemept
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraaptquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraapt
Buda going wildquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegaal met een club die iemand had laten liggen en een paar balletjes die ik zelf heb opgeraapt
Jij vindt mijn slappe sexy?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Okeej. Ik vind het wel sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |