Bij Lewis welquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:13 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik wil zeggen schaamlippen maar dat gelooft niemand
Ja...Max heeft ook mode 11quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar zo’n partymode hebben ze toch allemaal lijkt me? Voor de kwalificatie iets meer vermogen en in trainingen/races wat minder.
Ja. Maar ik denk dat ze in principe allemaal regelmatig terugschroeven om de motoren lang genoeg mee te laten gaan, maar Mercedes en Ferrari kunnen echt even stevig opschroeven als het maar voor eventjes is. Dat is nog wel even wat anders dan in de race fullmode inschakelen lijkt het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar zo’n partymode hebben ze toch allemaal lijkt me? Voor de kwalificatie iets meer vermogen en in trainingen/races wat minder.
Haha Perez is 1 van de betere coureurs van het middenveld.. (die haast elk seizoen wel een podium paktquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Denkt Olav nou serieus dat Kvyat een sneller coureur is dan Perez![]()
![]()
Zijn er echt geen Nederlandse F1 commentatoren naast Olav?
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
Ik zeg sjoemelsoftware / hardwarequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:16 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Helaas niet zo krachtig als de Ferrari variant
is gewoon verwacht, net als Strollquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Mothzor het volgende:
Het verschil tussen Russel en Kubica
Haas
Perez iets beter, maar ook echt geen hoogvlieger ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
Maar door je teamgenoot op 1,4 seconden worden gereden doet wel echt pijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is gewoon verwacht, net als Stroll
Kvyat dit seizoen podium in TR...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Haha Perez is 1 van de betere coureurs van het middenveld.. (die haast elk seizoen wel een podium pakt
anderhalve hand versus tweequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:22 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Maar door je teamgenoot op 1,4 seconden worden gereden doet wel echt pijn
Perez is een van de betere coureurs van het middenveld. Hij heeft Hulkenberg en Ocon verslagen wat iemand als Kvyat niet zal lukken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Perez iets beter, maar ook echt geen hoogvlieger ofzo.
Kvyat heeft Ric verslagen wat hulk niet zal lukkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Perez is een van de betere coureurs van het middenveld. Hij heeft Hulkenberg en Ocon verslagen wat iemand als Kvyat niet zal lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |