Zij woont niet in Zoetermeer. Ze gaat er enkel heen om naar de bios te gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zou tegen haar zeggen dat ze beter in de Schilderswijk kan gaan wonen dan in Zoetermeer tussen het tuig.
Gelukkig. Je tante klinkt als een wijze deerne. Niemand met gezond verstand gaat vrijwillig in Zoetermeer wonen. Ook al zit er een Mormonentempel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Zij woont niet in Zoetermeer. Ze gaat er enkel heen om naar de bios te gaan.
twitter:oogtv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:38:05Ook een deel van de Herestraat is afgezet vanwege onderzoek. Omstanders zagen bloedsporen op straat. https://t.co/rQuobW9NsA reageer retweet
Hm bizar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:33 schreef Treinhoer het volgende:
Politie Groningen
@:polgroningen
Er gaan geruchten dat de twee slachtoffers in de parkeergarage zouden zijn aangetroffen. Dit klopt niet. Zij zijn gevonden in de bioscoop. Welke locatie precies delen we niet, dat maakt deel uit van ons onderzoek.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:oogtv twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:38:05Ook een deel van de Herestraat is afgezet vanwege onderzoek. Omstanders zagen bloedsporen op straat. https://t.co/rQuobW9NsA reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom vaak bij die bioscoop ook om mijn fiets soms te stallen.
gr gr
Niet mijn probleem, moeten hunnie weten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:22 schreef DW457 het volgende:
[..]er gaan elke dag mensen dood, ook bij jou om de hoek.
Nee ik ben dood, leef jij nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, moeten hunnie weten.
@:monkyyy @:slobeend leven jullie nog? #dtv
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 12:50:34De afzetting van de #Ruiterstraat is opgeheven. De parkeergarage is weer bereikbaar. Het #gedemptezuiderdiep blijft afgesloten voor verkeer. reageer retweet
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 13:19:00We hebben een Team Grootschalige Opsporing (TGO) gestart. Dit houdt in dat er meerdere collega's vanuit verschillende disciplines samenwerken aan dit onderzoek. reageer retweet
Nee de straat werd afgezet terwijl winkels open waren.. Das niet echt handig als je verse spullen verkoopt en aan het maken bent.. Wel zo netjes als ze even een stagiair langs schoppen om het te zeggen.. het bureau aan de rademarkt zit vlakbij..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
2 mensen dood en de plaatselijke ondernemers zitten te zeiken dat ze niet genoeg op de hoogte gehouden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |