abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189626262
Kringloopwinkels Nederland

Drenthe
Assen, Coevorden, Emmen, Hoogeveen en Roden
hetgoed.nl
Emmen
DeWissel
dewaar.nl
Assen, Emmen
terredeshommes.nl
DeWisselEmmen &
kringloopwinkeldewisselassen
Assen
hetstruunhuus.nl
kiekshopassen.nl
Coevorden
kringelz.info
pkncoevorden.nl
Hoogeveen
kringloopwinkel-hoogeveen
waterlooplein-drenthe.nl
Roden
hetgoed.nl

Flevoland
Almere
dekringloper.nl
Dronten
devoorraadschuur.nl
Emmeloord
hetgoed.nl
Lelystad
degroenesluis.nl
hetgoed.nl
Swifterbant
kringloopwinkelpook.nl
Urk
totheildesvolks.nl

Friesland
Drachten
hartinfriesland.nl
hetgroenewonen.com
warenhuisdekringloopdrachten.nl
Leeuwarden
estafettekringloop.nl

Gelderland
Arnhem
vincentrum-arnhem.nl
Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Westervoort & Zuthpen
2switch.nl
Borculo
bohero.nl
Doetinchem
deopslag.com
Doetinchem, Groenlo, Gendringen & Winterswijk
aktief-groep.nl
Ewijk
erzitligtietsbijwa.nl
Geldermalsen
snuffelhal.com
Nijmegen
habbekratsnijmegen.nl
kringloopwinkel-maro.nl
Tiel
secunda.nl
Ede, Barneveld & Veenendaal
kringloop-ede.nl
Zaltbommel
kringloopzaltbommel.nl

Groningen
Groningen
fairback.org
stiefbeen-en-zoon.nl
Groningen, Uithuizen & Winschoten
goudgoed.nl
mamamini.nl

Noord Holland
Aalsmeer
dorcas.nl
Almere, Naarden, Hilversum & Weesp
dekringloper.nl
Amstelveen
deboemerang.net
Hollands Kroon
kringloopwinkelhollandskroon.nl
Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen
kringlooprataplan.nl
Amsterdam
delokatie.org
Amsterdam & Haarlem
juttersdok.nl
Den Helder:
Het Boelhuys:
http://www.hetboelhuys.nl
Zolder van Den Helder:
http://www.zoldervandenhelder.nl/
Weggeefwinkel Overvloed:
https://www.facebook.com/WeggeefwinkelOvervloedDenHelder
Kringloopwinkel voor Onderwijs:
https://www.facebook.com/(...)ijs-724619570884683/
In- en verkoop 2e hands goederen:
http://www.2ehands-denhelder.nl/
Tikey fasion:
https://www.facebook.com/2handmode/
Cheap Kleding:
http://cheapkleding.nl/
D'rommels Goed:
https://d-rommelsgoed.com/
[sub]Haarlem

Rataplan
Hilversum
secondlifestyle.nl
Purmerend
noppeskringloopwinkel.nl

Zuid-Holland
Alphen aan den Rijn
kringloopalphen.nl
Arkel
kringloopgiessenlanden.nl
Delft
rataplan.nl
deflinstones.nl
goededoelen.nu
kringloopdelft.nl
Den Haag
kringloopdenhaag.nl
schroeder.nl
Dordrecht
boekenla.nl
deloods.nl
pandora-dordt.com
opnieuwenco.nl
Gorinchem
kringloopgorinchem.nl
www.geefwinkel.org
Leiden
http://www.boekenzolderleiden.nl/
kringloopwarenhuis.nl
Kringloopproject Leiden
Roelofarendsveen
http://www.kringloopalkemade.nl/
Rotterdam
pf.drd.nl
plaatboef.nl
pluspuntrotterdam.info
Schiedam
hetgoed.nl
Vlaardingen
hetgoed.nl

Limburg
Bergen
/m.facebook.com/Goederenbank-Bergen
In Gulpen ligt snuffelwinkel Canilos. (alle opbrengsten gaan naar zwerfhonden)
Hier hebben ze echt mooie spullen voor belachelijk lage prijzen.
http://www.canilos.org/index.php/nl/canilos-snuffel-winkel
Maastricht
kringloop-zuid.nl
maastricht.transitiontowns.nl
twiedehands-twiedekans.nl
Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver
bis-bis.nl

Noord-Brabant
Best
betervoorbest.nl
Breda & 's-Hertogenbosch
vindingrijkkringloop.nl
Eindhoven
stedenkontakt.nl
Oss
kringloopbedrijfoss.nl
Tilburg
usedbefore.nl
listex.nl

Overijssel
Zwolle
harryskringloophal.nl
hebbuszwolle.nl
ict-kringloop.nl
kringloopzwolle.nl
terredeshommes.nl

Utrecht
Utrecht
emmaus-utrecht.nl
kringloopcentrumutrecht.nl
KringloopwinkelWawollie
De Bilt
emmausdebilt.nl
Wijk Bij Duurstede
kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede.nl
Zeist
kringloopzeist.nl

En we gaan weer vrolijk verder. *O*
pi_189629386
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 23:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

En alles incompleet... altijd jammer daar.
Ook dat ja :r

Laatste tijd ook niks boeiend meer in Amersfoort

En Kavel57 in Achterveld kun je sowieso vergeten...
werkelijkwaar wat een prijzen die ze durven vragen mij god!
waarom?
pi_189629507
Kringloop Amersfoort zit ook op instagram, komen leuke dingen voorbij, maar je kunt dus via insta dingen reserveren. Dus ik vis steeds achter het net als ik iets tofs zie.
Tap tap tap
pi_189629611
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Kringloop Amersfoort zit ook op instagram, komen leuke dingen voorbij, maar je kunt dus via insta dingen reserveren. Dus ik vis steeds achter het net als ik iets tofs zie.
Oh werkelijk toch maar eens kijken ipv steeds weer voor janlul er langs...of wat dacht je van de methode waarop Leusden & Amersfoort de veilingen doen.... je kunt bieden dat elke week schrijven ze een tussenstand op (die overigens niemand kan controleren) dan ik de laatste paar dagen is hij blind... enorm veel idioten gaan dus al direct op dag1 tot 27 van de maand de prijs als een malle opdrijven, als iedereen nu gewoon lekker zou wachten tot de laatste dagen dat ie blind is... kun je tenminste ook daar eens een leuke prijs pakken!

Het klote is dat ze Lego en Videogames+Consoles steenvast in de veiling zetten, die jaar in jaar uit altijd hoger eindigen dan een betere + meer extra voor mindere prijs op Marktplaats... dan vraag ik mij af wie trapt daar in hemelsnaam in joh?

Laten dat nu vaak de dingen zijn die ik leuk vind en verstand van heb...

maar er is niks bekend over de werking...
en hoe weet je of zo'n Lego set compleet is?
waarom?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:29:01 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_189629721
Op Instagram heb je ook accounts als mooisuitdekringloop en daar vind ik nog wel eens iets moois :). Moet je idd ook vaak snel zijn...
KuikenGuppy
pi_189629862
Net ff de hele insta door gekeken, goed om te weten dat ik daar niet hoef te kijken
mijn soort spullen komt daar niet langs zo te zien...

ik moet wel even een OFFTOPIC shoutout doen
naar 2 heerlijke dames die in Afoort daar werken...

1 is een vermoed 40+ er kort haar (wat ik normaliter echt vreselijk vind) klein vrouwtje strak in t vel
de ander is echt een hemelse verschijning 20+ ik vermoed uit India (Sri Lanka)
waarom?
pi_189630963
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:29 schreef Burdie het volgende:
Op Instagram heb je ook accounts als mooisuitdekringloop en daar vind ik nog wel eens iets moois :). Moet je idd ook vaak snel zijn...
Ja hier in het dorp zitten ook wat mensen die het dan opkopen bij de kringloop en met winst doorverkopen. Ik liep er eens tegelijk met dat meisje, stonden we bij dezelfde lamp te kwijlen. Nog steeds spijt van dat ik hem niet heb meegenomen.
Tap tap tap
pi_189647524
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 23:00 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

In de winkel! Eigenlijk was het een driedelige set, maar de andere twee delen waren helaas al weg.
\

Gevalletje beggars cant be choosers :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_189895054
Bruin corduroy rokje bij Humana gevonden en de schoenen komen van willhaben.at (de Oostenrijkse versie van marktplaats.nl)

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_190118081
De laatste tijd weinig leuks kunnen scoren. zou dat dan aan de tijd van het jaar liggen? De Kringloper begint ook steeds hogere prijzen te vragen is mijn idee
pi_190118506
Echt? Ik slaag juist in de herfst en winter veel beter! Maar da's waarschijnlijk omdat ik graag mijn kleding tweedehands haal en de kringloop in de herfst vaak geweldige truien heeft! :) Duurder wordt het bij kleding ook: ik denk dat er ingesprongen wordt op de social media trend die tweedehands shoppen weer helemaal cool maakt! Sustainability enzo! ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_190366518
De VPRO komt binnenkort met een nieuwe serie over de kringloopwinkel https://www.vpro.nl/progr(...)kringloopwinkel.html
Ik ben erg benieuwd, de vorige serie vond ik erg mooi gedaan
pi_190619383
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
De VPRO komt binnenkort met een nieuwe serie over de kringloopwinkel https://www.vpro.nl/progr(...)kringloopwinkel.html
Ik ben erg benieuwd, de vorige serie vond ik erg mooi gedaan
Ja, vanavond. Ik vond dat vorige week een heel sympathiek programma. Ik zit er klaar voor. :Y
pi_190619738
https://www.vpro.nl/progr(...)het-eksternest.html#

quote:
"In Kringloopcentrum Amersfoort vind je bijna alles wat je nodig hebt. Maar wat de winkel écht bijzonder maakt is het Eksternest, de verdieping boven de winkel.

maandag 23 december 21.10 uur, NPO 2

Hier wordt textiel omgetoverd tot design tassen, kussens en rokjes, onder de bezielende leiding van de Amerikaanse Sally. Ook Allyson, die in transitie is om vrouw te worden, maakt deel uit van de groep. Sally organiseert een kerstmodeshow, waaraan ook Eric, een natuurkundige die vastliep in de wereld van het hoofd en de ratio, meeloopt.

Kringloopwinkel Estafette in Leeuwarden noemt zichzelf Recycle Boulevard. Duurzaam designer Louise Cohen kijkt - samen met haar studenten- naar spullen waar ze iets nieuws van kan maken. En er is haast bij, want The Upcycle Collection moet al snel aan publiek worden getoond."
Ik denk dat ik morgen maar weer eens naar de Kringloop ga. Kijken of ze leuke truien hebben.
pi_190626743
De eerste aflevering was fraai, echt weer zo mooi gemaakt
pi_190629002
Jammer van kringloopwinkels is dat die kleding vaak zo ongelofelijk muf ruikt.

Ook ligt het zelden op maat... kleding met schade of verkleuringen etc hangen ze er ook gerust bij.

Dat maakt dat ik het maar heb opgegeven om die rekken door te spitten.

Oke een groot voordeel is er ook; je weet dat het niet meer gaat krimpen.

Andere dingen zijn vaak wel leuk.
pi_190634980
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste aflevering was fraai, echt weer zo mooi gemaakt
:Y Met liefde en eerbied voor de medemens. En zo meteen is er weer een uitzending. *O*
pi_190655594
Laatste tijd in Steenwijk meerdere zo goed als nieuwe stoffen jassen gescoord voor weinig 😎
Afgelopen weekend ook weer even geweest, zag een slecht wit gespoten Rohé stoeltje van Dirk van Sliedrecht waar vrijwel alle wikkels kapot van waren en dus gespoten... vroegen ze 75 euro voor.... belachelijk... heb hier vrijwel alleen maar origineel Rohé spul in huis staan, allemaal in nieuwstaat, zelfs het spul uit de jaren 50. Wil niet weten wat ze daar dan voor zouden durven vragen....
Wakadoodle!
pi_190664126
quote:
Leuk is die he? Vanwege afspraken daar in de buurt zijn we er regelmatig geweest, bijna jammer dat die afspraken nu niet meer nodig zijn, ik vind het een toffe winkel
pi_190664393
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Leuk is die he? Vanwege afspraken daar in de buurt zijn we er regelmatig geweest, bijna jammer dat die afspraken nu niet meer nodig zijn, ik vind het een toffe winkel
Ja, echt he? Leuke mensen daar. Behulpzaam.
pi_190665831
Kringloop in Goor is ook wel een leuke. Uitgebreid en ook redelijk veel handige dingen voor mijn eigen zaak.

https://www.kringloopoutlethvt.nl/
pi_191050204
Heb online tweedehands een skipak gescoord. Voor de jas heb ik iets meer uitgegeven dan nodig, maar vond het model heel leuk! Beide items zijn zo goed als nieuw ! De broek was maar ¤20! Heb nu al zin in februari!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191057282
Jeeuj! Zonder echt op zoek te zijn heb ik een cadeau voor mijn vriend gevonden die volgende maand jarig is! Het is een backgammon bordspel stammend uit de jaren tachtig en afkomstig uit Damascus. Het ziet er echt super mooi uit en is helemaal compleet!




...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191060354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:13 schreef margaretha_01 het volgende:
Jeeuj! Zonder echt op zoek te zijn heb ik een cadeau voor mijn vriend gevonden die volgende maand jarig is! Het is een backgammon bordspel stammend uit de jaren tachtig en afkomstig uit Damascus. Het ziet er echt super mooi uit en is helemaal compleet!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_191060383
Oh wat ontzettend gaaf zeg. Wat heb je daar voor betaald, als ik vragen mag? :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191061370
¤45 - niet heel goedkoop, maar als ik online kijk zijn dit soort borden zelfs nog duurder!

(En ik kan ja ook meegenieten van dit cadeau! :p Als spel en als decoratiestuk in onze woning! :D )
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191073413
http://m.imgur.com/gallery/IZ7cIOI

Godsamme ik begrijp niks van dat uploaden hier

Ik haalde deze mok net uit een bak met spullen die gratis waren om mee te nemen bij de kringloop. Vond hem er wel tof uitzien

[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 17-01-2020 15:57:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_191078536
Aah, de foto is helaas niet zichtbaar... misschien is Flickr een optie om up te loaden? Ik vind die website heel makkelijk in het gebruik!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191078609
quote:
O+
Ik gluur hier soms even en zag dit ineens, fijn om te lezen dat mensen tevreden over de winkel zijn :) Ik werk hier alweer een tijdje!
pi_191078646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 21:21 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

O+
Ik gluur hier soms even en zag dit ineens, fijn om te lezen dat mensen tevreden over de winkel zijn :) Ik werk hier alweer een tijdje!
Oh wat leuk! Ben van plan om er binnenkort weer naartoe te gaan dus misschien zie ik je wel ;)
pi_191079015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 21:21 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

O+
Ik gluur hier soms even en zag dit ineens, fijn om te lezen dat mensen tevreden over de winkel zijn :) Ik werk hier alweer een tijdje!
Helaas voor ons een beetje uit de route, maar we zijn een aantal keren geweest.
Erg leuke winkel, fantastische boekenhoek. Alleen boven word ik letterlijk zeeziek van de bewegende vloer
Juin uit Eigen Tuin!
pi_191146192
Ik heb vandaag tweedehands deze schoenen opgehaald. Voor de oranje heb ik ¤18 betaald, zijn nog helemaal nieuw, leer en van het merk United Nude. En voor de paarse heb ik ¤12 betaald, zijn slechts een paar keer en enkel binnenshuis gedragen (ook te zien aan de onderkant van de schoenen), suede en van het merk prada...

Het leuke is ook dat de dame bij wie ik de schoenen heb afgehaald een bekende Oostenrijkse regisseuze is; is dan toch leuk om een kijkje in haar woning te nemen, ook al is het enkel de gang! :p

Met tweedehands spullen vind ik het trouwens sowieso leuk om te weten van wie het afkomstig is... Hoewel ik kringloopwinkelen ook nog steeds leuk vind, hoor. :)

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191567018
Ik scoorde vandaag ook schoenen, echte Tommy Hilfigers, deze https://www.catawiki.com/(...)k-blue-leather-pumps voor ¤6. Een van de bejaarde vrijwilligsters daar was helemaal enthousiast en vond ze echt bij mij passen. Daarnaast vond ik ook nog een paar groene enkellaarsjes en wat bakjes van Sistema en Vacuvin.
Was lang geleden dat ik in een kringloopwinkel was, ik hoop dat we deze vakantie nog een keer kunnen gaan
pi_191567133
Voor mij geen het goed meer. Ik heb laatst een flink discussie gehad daar.

Ik kocht een donald duck horloge als extra cadeautje. Hij stond natuurlijk stil mijn vader een batterij in laten zetten. Het horloge liep wel maar bleef op een gegeven moment hangen op de seconde wijzer. Ik kreeg mooi mijn geld niet terug want ze gaan er vanuit dat mensen eerlijk zijn als ze spullen inleveren en dat ze dus werken.
pi_191567435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:24 schreef F_r het volgende:
Voor mij geen het goed meer. Ik heb laatst een flink discussie gehad daar.

Ik kocht een donald duck horloge als extra cadeautje. Hij stond natuurlijk stil mijn vader een batterij in laten zetten. Het horloge liep wel maar bleef op een gegeven moment hangen op de seconde wijzer. Ik kreeg mooi mijn geld niet terug want ze gaan er vanuit dat mensen eerlijk zijn als ze spullen inleveren en dat ze dus werken.
Wat is dat nou toch voor nonsens? Daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn. De paar winkels van die keten waar ik ben geweest vond ik ook redelijk naar, dus ik sla ze in principe over.
pi_191570369
Hoeveel heb je voor het horloge betaald als ik vragen mag?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191574684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Hoeveel heb je voor het horloge betaald als ik vragen mag?
2,50
Niks wereld schokkends maar het gaat mij om het principe ik kon het niet testen dus ook niet weten of het werkte
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:22:22 #39
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_191576040
Ga je daar echt voor terug naar een kringloopwinkel? Dat is toch gewoon eigen risico, en zeker voor dat geld...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_191576754
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ga je daar echt voor terug naar een kringloopwinkel? Dat is toch gewoon eigen risico, en zeker voor dat geld...
Deel van het spel inderdaad.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:03:53 #41
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_191576967
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef F_r het volgende:

[..]

2,50
Niks wereld schokkends maar het gaat mij om het principe ik kon het niet testen dus ook niet weten of het werkte
Take your loss.
pi_191576975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ga je daar echt voor terug naar een kringloopwinkel? Dat is toch gewoon eigen risico, en zeker voor dat geld...
Bij mijn kringloop wordt het getest voor dat het de verkoop in gaat, dan krijgt het een groene getest stickertje. Anders staat het er bij als dat niet het geval is geweest.
pi_191577787
Ik vind het ook een beetje overdreven om dan te zeggen dat je om die reden niet meer terug zou gaan naar die kringloop. Zo’n risico loop je nu eenmaal bij tweedehands shoppen, maar daar betaal je dan ook naar.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191577906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:58 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven om dan te zeggen dat je om die reden niet meer terug zou gaan naar die kringloop. Zo’n risico loop je nu eenmaal bij tweedehands shoppen, maar daar betaal je dan ook naar.
Aan de andere kant, de kringloop is in principe voor mensen met een kleine beurs. Dan is een kapot item van 2,50 gewoon balen, geld waar je een brood van had kunnen halen.
pi_191579648
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Aan de andere kant, de kringloop is in principe voor mensen met een kleine beurs. Dan is een kapot item van 2,50 gewoon balen, geld waar je een brood van had kunnen halen.
Als je geen brood kunt betalen moet je misschien gewoon geen Donald Duck horloge kopen.
  woensdag 19 februari 2020 @ 08:27:02 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_191579893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij mijn kringloop wordt het getest voor dat het de verkoop in gaat, dan krijgt het een groene getest stickertje. Anders staat het er bij als dat niet het geval is geweest.
Ja dat zal best maar als de wijzer na een tijdje blijft hangen zien ze dat dan niet, testen is batterij erin, ding loopt ok check. Dus dat kan prima wel gebeurd zijn he.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_191649872


Denk dat ze bij Het Goed niet door hadden dat ie van leer is :D
Op wat kleeeine plekjes slijtage niets mis mee en maar 10 euro :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 24 februari 2020 @ 15:08:26 #48
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_191663973
Mn laatste aanschaf bij de kringloopwinkel was een leren riem van Hugo Boss voorn het schrikbarende bedrag van wel 0,95 euro. In nieuwstaat ;)
pi_191664200
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:08 schreef Kamelenteen het volgende:
Mn laatste aanschaf bij de kringloopwinkel was een leren riem van Hugo Boss voorn het schrikbarende bedrag van wel 0,95 euro. In nieuwstaat ;)
Haha had tijdje terug ook zo’n pareltje, een suède jasje van Betty Barclay voor een paar euro :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 24 februari 2020 @ 15:39:10 #50
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_191664564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Haha had tijdje terug ook zo’n pareltje, een suède jasje van Betty Barclay voor een paar euro :D
Betty Barclay, dat llinkt als ee naam van een behoorlijk foute pornonactrice :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')