abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:10:56 #51
163650 Greys
pi_189687745
Bedoel je dan niet Humberto Tan?

Twan is deze meneer namelijk, en die past imho totaal niet bij het ESF.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:13:30 #52
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_189687771
O oooo 😮😵😵😵

Sorry sorry sorry
Letter foutje
Niet Twan maar TAN

ik bedoelde HUMBERTO
pi_189687803
https://www.rtlboulevard.(...)t-snel-bekendgemaakt

Schijnbaar is het allemaal al vrij concreet, en het woordje "binnenkort" doet toch wel vermoeden dat het binnen nu en misschien drie weken naar buiten komt? Want na drie weken zou ik het niet meer "snel" vinden :P iig niet eind december pas ofzo
pi_189687903
In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat.

Al zou die het ESF best wel kunnen presenteren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_189689361
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:15 schreef Nashipeer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)t-snel-bekendgemaakt

Schijnbaar is het allemaal al vrij concreet, en het woordje "binnenkort" doet toch wel vermoeden dat het binnen nu en misschien drie weken naar buiten komt? Want na drie weken zou ik het niet meer "snel" vinden :P iig niet eind december pas ofzo
Ahh ik heb nu toch weer hoop op wat grotere namen, straks toch ineens een dikke teleurstelling :@ :')
pi_189691229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:40 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ahh ik heb nu toch weer hoop op wat grotere namen, straks toch ineens een dikke teleurstelling :@ :')
Sietse heeft heel goed duidelijk gemaakt naar wat voor soort presentatoren ze uitkijken. Nederlanders houden van echt, heeft hij gezegd. Dus authenticiteit en spontaniteit is wel een belangrijke eigenschap waar naar gezocht wordt. Dat is ook bij niet grote namen wel te vinden. Dus een teleurstelling zal het sowieso niet worden. Grote namen hier zeggen voor de rest van Europa toch niet zo veel. Als het straks maar van het scherm spat, daar gaat het om. Ik heb een eindeloos vertrouwen in Sietse. Stiekem denk ik dat deze klus voor hem ook meteen een verkapte sollicitatie is naar de mooie functie die vanaf volgend jaar vrij komt als Jan Ole Sand weg gaat. Dus hij zal alles op alles zetten om iets onvergetelijks neer te zetten.
pi_189691431
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Sietse heeft heel goed duidelijk gemaakt naar wat voor soort presentatoren ze uitkijken. Nederlanders houden van echt, heeft hij gezegd. Dus authenticiteit en spontaniteit is wel een belangrijke eigenschap waar naar gezocht wordt. Dat is ook bij niet grote namen wel te vinden. Dus een teleurstelling zal het sowieso niet worden. Grote namen hier zeggen voor de rest van Europa toch niet zo veel. Als het straks maar van het scherm spat, daar gaat het om. Ik heb een eindeloos vertrouwen in Sietse. Stiekem denk ik dat deze klus voor hem ook meteen een verkapte sollicitatie is naar de mooie functie die vanaf volgend jaar vrij komt als Jan Ole Sand weg gaat. Dus hij zal alles op alles zetten om iets onvergetelijks neer te zetten.
Dat kan iedereen nog steeds zelf wel bepalen ;)
pi_189692283
Oh spannend idd *O* dit is echt wel iets waar ik het meest naar uit kijk + podium.
~The present is all there is~
pi_189692640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 23:44 schreef grazz het volgende:
Oh spannend idd *O* dit is echt wel iets waar ik het meest naar uit kijk + podium.
Jaaaaa ik ook, maar ik ben ook benieuwd naar de theme music. Die zet best wel de toon. Düsseldorf zorgde voor een opjagend gevoel en snellere hartkloppingen. Wenen had iets klassieks. Bakoe had iets exotisch. Kopenhagen opportunistisch en Stockholm had een modern sfeer. Maar wellicht hebben we de theme music al gehoord? (Achtergrondmuziek van oa Open Up-filmpje).

Maar goed tot dus ver off-topic. Ik maak me geen zorgen over de presentatie, ik denk dat het wel goed komt :D zeker met zo'n professioneel team met o.a. Sietse aan het roer.
pi_189728430
quote:
‘NPO moet Ellen Degeneres op Songfestival zetten’
Geplaatst op Fri 01 Nov 2019 om 12:30

De NPO moet Ellen DeGeneres benaderen voor de presentatie van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Ze zou het programma internationale allure kunnen geven. Dat zegt RTL 4-ster Jamai Loman in gesprek met Telegraaf TV. Loman zou het een ijzersterke zet vinden om een grootheid als Ellen binnen te halen. “Ik zou het heel erg leuk vinden als ze het traditionele loslaten van dat ze per se een Nederlandse presentator moeten hebben. Je wil gewoon een goede show maken, toch?“

Je moet iemand nemen die in heel Europa bekend is, vindt Loman. “Dat moet je dan misschien gewoon met een presentator doen die iedereen kent. Omdat we nu toch al Australië toelaten en Madonna laten optreden, waarom zet je niet Ellen DeGeneres er neer? Laat haar het presenteren!”

DeGeneres zou het programma Amerikaanse glamour kunnen geven, aldus Loman. “Volgens mij is het best interessant. Niets ten nadele van de presentatoren die we in Nederland hebben, helemaal niet, maar als je echt een goede show wil waarin goede grappen worden gemaakt, dan heb je met haar iemand die iedereen kent en die ook de LHBQ-community vertegenwoordigt.”

Loman vindt het een goede tip. “Dan heb je ook het gezeik niet met RTL, NPO en wel of niet samenwerken.”
https://www.mediacourant.(...)songfestival-zetten/

Jamai bedankt voor je mening. Doen we niks mee. :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2019 @ 13:15:43 #61
163650 Greys
pi_189728469
Pfffff.

*armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189728529
Jamai ik heb altijd geleerd als je niets zinnigs te zeggen hebt dan is het beter om je klep dicht te houden. Jongens hoe verzint hij het :X
pi_189728573
Hoe krijg je het ook je mond uit :')
pi_189728596
quote:
Niets ten nadele van de presentatoren die we in Nederland hebben, helemaal niet, maar als je echt een goede show wil waarin goede grappen worden gemaakt
Ik wist niet dat die Ellen haar 'grappen' zelf bedacht. Jamai bedankt voor dit weetje!
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:39:01 #65
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189728797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:12 schreef KoningPils het volgende:

[..]

https://www.mediacourant.(...)songfestival-zetten/

Jamai bedankt voor je mening. Doen we niks mee. :)
Doen we toch gewoon Ellie Lust, da's onze eigen Ellen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189728851
Ellen is niet eens grappig.
pi_189728908
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Doen we toch gewoon Ellie Lust, da's onze eigen Ellen
“Volgens mij is het best interessant. Niets ten nadele van de presentatoren die we in Nederland hebben, helemaal niet, maar als je echt een goede show wil waarin goede grappen worden gemaakt, dan heb je met haar iemand die iedereen kent en die ook de LHBQ-community vertegenwoordigt.

Grappig ❌
Iemand die iedereen kent ❌
LHBQ-community vertegenwoordigt ✔️
pi_189729062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:12 schreef KoningPils het volgende:

[..]

https://www.mediacourant.(...)songfestival-zetten/

Jamai bedankt voor je mening. Doen we niks mee. :)
En toch zou ik het wel grappig vinden.
pi_189729109
Maar als alles duidelijk is en ze het binnen korte tijd bekend willen maken... Dan is de vraag eigenlijk "Wanneer is de volgende ESF DWDD?"
pi_189729153
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:54 schreef iBenny het volgende:

[..]

En toch zou ik het wel grappig vinden.
Ik ook :Y
dag
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:01:34 #71
2681 Dave
Aardig op drave
pi_189729176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:45 schreef KoningPils het volgende:

[..]

“Volgens mij is het best interessant. Niets ten nadele van de presentatoren die we in Nederland hebben, helemaal niet, maar als je echt een goede show wil waarin goede grappen worden gemaakt, dan heb je met haar iemand die iedereen kent en die ook de LHBQ-community vertegenwoordigt.

Grappig ❌
Iemand die iedereen kent ❌
LHBQ-community vertegenwoordigt ✔️
Die LHBQ-community was onlangs volgens mij anders aardig over de zeik, vanwege vriendschap met Bush of zo.
:o)
pi_189729327
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Die LHBQ-community was onlangs volgens mij anders aardig over de zeik, vanwege vriendschap met Bush of zo.
Is Ellie Lust bevriend met Bush? :o :P
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:14:26 #73
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189729381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:45 schreef KoningPils het volgende:

[..]

“Volgens mij is het best interessant. Niets ten nadele van de presentatoren die we in Nederland hebben, helemaal niet, maar als je echt een goede show wil waarin goede grappen worden gemaakt, dan heb je met haar iemand die iedereen kent en die ook de LHBQ-community vertegenwoordigt.

Grappig ❌
Iemand die iedereen kent ❌
LHBQ-community vertegenwoordigt ✔️
"Prima geschikt dus," aldus Jamai
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189730290
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef iBenny het volgende:
Maar als alles duidelijk is en ze het binnen korte tijd bekend willen maken... Dan is de vraag eigenlijk "Wanneer is de volgende ESF DWDD?"
Ik gok over 2 weken, als het nog een half jaar te gaan is.
leven zoals het leven is
pi_189730848
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:21 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Ik gok over 2 weken, als het nog een half jaar te gaan is.
Lijkt mij inderdaad wel een mooi moment als dan eea duidelijk wordt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')