Iedereen wil graag aardig gevonden worden. Jij wijkt daar niet vanaf. Je postgedrag bereikt het tegenovergestelde.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik op zelfingenomen internetheldjes wil reageren dan doe ik dat.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:43 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zou je niet op mij willen reageren? Bedankt.
Aardig gevonden worden bereik je niets mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen wil graag aardig gevonden worden. Jij wijkt daar niet vanaf. Je postgedrag bereikt het tegenovergestelde.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen wil graag aardig gevonden worden. Jij wijkt daar niet vanaf. Je postgedrag bereikt het tegenovergestelde.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
En wat heb jij wel weten te bereiken in je leven?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardig gevonden worden bereik je niets mee.
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
ScruppieWeet jij wat we kunnen doen om Haags uit deze SC te krijgen?
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
En wat heb jij wel weten te bereiken in je leven?
Niet echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Oeps dat ging even mis he.
Doe niet zo vies onderdanig naar die loser toe, daar moet ik van kotsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Negeren werkt uiteraard het beste.
River heb je ook al helemaal nat gemaakt.
Ik negeer Haags al jaren maar toch heeft ie iedereen hier weg weten te krijgen met zijn gezuig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Negeren werkt uiteraard het beste.
River heb je ook al helemaal nat gemaakt.
Koffie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah leuke fittie hier op de zaterdagochtend.
Het zit diepquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik negeer Haags al jaren maar toch heeft ie iedereen hier weg weten te krijgen met zijn gezuig.
Ja ik zoek nog een middenweg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Doe niet zo vies onderdanig naar die loser toe, daar moet ik van kotsen.
Jaquote:
Altijd graag gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog een middenweg.
Of zijn schedel tegen die van simone slaan.
Of onderdanigheid.
Bedankt voor je opbeurende woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |