Ik denk dat Merel zo naar Jessie toe kruiptquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:48 schreef shiitake het volgende:
Merel net nog met haar ogen open. Wat beweegt er nu bij haar gezicht? Is ze aan het duimen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:48 schreef shiitake het volgende:
Merel net nog met haar ogen open. Wat beweegt er nu bij haar gezicht? Is ze aan het duimen?
Dank je topperquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ter ondersteuning van de TT ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Merel en Jessie.
x7n1okx
[ afbeelding ]
Jessie is Merel soms helemaal zat.
x7n1q3h
Die kunnen het doorgaans wel met elkaar vinden, maar Kaylee en Jens kijken meequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:51 schreef formule het volgende:
Mylene en Dylan hebben ook niets met elkaar, geen woord hè
Volgens mij is Dylan overledenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Die kunnen het doorgaans wel met elkaar vinden, maar Kaylee en Jens kijken mee
Werk ze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er zo vandoor, twee weekend diensten. Merel en Jessie komen morgenavond online.
Nou ja zeg, het zijn volwassen mensen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Sterker nog ... Mylene zat net gezellig te chatten met ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Heb sinds het vertrek van Kaylee al het idee dat Dylan s'avonds laat lekker zit te chatten met haar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Sterker nog ... Mylene zat net gezellig te chatten met ...
Ik snap je wel. maar ik heb er de kracht niet voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een laatste opmerking, de views zijn ontzettend gedaald de laatste week.
Het heeft misschien te maken met de herfst vakantie, maar van 10K per
dag naar nauwelijks 2K zegt wel genoeg vrees ik, jammer het is over ....![]()
Waar doe ik het nog voor denk ik dan.
Ach lieverd, bedankt voor de moeite, ik ga je filmpjes straks kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik steek ontzettend veel tijd in het monteren van filmpjes, maar als ze niet meer
bekeken worden is het echt Fokking zonde van mijn tijd, plus het gezeik erover .....
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het ook voor jezelf deedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk bijna al jouw filmpjes want ik mis een boel door mijn werkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:24 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het ook voor jezelf deed
Waarom anders zoveel moeite er insteken ?
Of gaat het om verdiensten?
Ik snap het niet helemaal geloof ik
Je kan mensen hier moeilijk kwalijk nemen dat jouw views zijn gedaald
Zo is het, en als dat goed wordt bekeken weet je waarvoor je het doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.
Maar dat is ook helemaal niet mijn insteek, ik probeer alleen FOK users van dienst te zijn.
En nu ben je teleurgesteld dat je views gedaald zijn en dat leg je bij 'ons' neerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.
Maar dat is ook helemaal niet mijn insteek, ik probeer alleen FOK users van dienst te zijn.
Dat kan toch niet, zo is zij nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:18 schreef formule het volgende:
Mylene vindt het heel leuk om herkent te worden op straat,daarom doet ze mee
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:30 schreef puzziepie het volgende:
En nu ben je teleurgesteld dat je views gedaald zijn en dat leg je bij 'ons' neer
Dat snap ik niet helemaal , maar goed
Waarom zeg je het dan tegen ons?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammer
En jouw teleurstelling komt dus door onsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik ben inderdaad wel teleurgesteld, met name in de reacties hier. Goodnight
Ik snap je DGK, ik waardeer je filmpjes enorm en respect dat je dat al zo heel lang doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik ben inderdaad wel teleurgesteld, met name in de reacties hier. Goodnight
Je doet het voor ons je fans.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammer
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden geeft volledige uitleg van het begrip drog.quote:
Meld je aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:36 schreef Appeltje het volgende:
Helaas kan ik de streams niet boeiender maken
Kan jij gewoon niet weer even gaan vissen of zo? ...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik weer op een mod, terwijl dat compleet onnodig is. Ze geeft een mening en wordt door 4 a 5 Users even met de grond gelijk gemaakt. Wat een kutgedrag steeds hier. Het duurt verdomme nog geen 8 weken meer, maar toch nog effe zeiken en zeuren. Puberaal gedrag hier telkens. Boeit mij geen fuck wat jullie van mijn mening vinden, maar gedraag je eens volwassen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik weer op een mod, terwijl dat compleet onnodig is. Ze geeft een mening en wordt door 4 a 5 Users even met de grond gelijk gemaakt. Wat een kutgedrag steeds hier. Het duurt verdomme nog geen 8 weken meer, maar toch nog effe zeiken en zeuren. Puberaal gedrag hier telkens. Boeit mij geen fuck wat jullie van mijn mening vinden, maar gedraag je eens volwassen.
altijd blij met je filmpjes, helemaal als ik het ff niet heb kunnen volgen, maar snap je helemaal, jij snapt niet meer waarom je het doet, ik snap soms niet eens meer waarom ik het nog kijk, tis niet meer om aan te gluren, maar na zoveel jaar zou het ook raar zijn om die 2 laatste maandjes af te haken, noem het calvinistischquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
GMquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 05:36 schreef formule het volgende:
Heerlijk geslapen,maar wel erg kort boeie, en gelijk hebben jullie
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de policequote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:37 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de police
Kijk graag Midsummer murderers op BBC first, en meer engelse series Vera en Endaver, Father Brown, waar moorden op een ouderwetse manier opgelost worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:37 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de police
heerlijk engelse crimi's maar ook ID Discovery, my guilty pleasurequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk graag Midsummer murderers op BBC first, en meer engelse series Vera en Endaver, Father Brown, waar moorden op een ouderwetse manier opgelost worden.
Boeiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:22 schreef Poezewoes het volgende:
Is die meneer met dat tentje al wakker, en krijgt hij nog ontbijt?
Ik ben ook gek op cold caces,iemand die na 20/30 jaar opeens wordt opgepaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heerlijk engelse crimi's maar ook ID Discovery, my guilty pleasure
ja echt hoor, zo bizar ook, ik vraag me echt af hoe je daar als dader jarenlang mee kan levenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:25 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op cold caces,iemand die na 20/30 jaar opeens wordt opgepakt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat hij het niet in z'n rug heeft, is die nog aan het vegen![]()
Goedemorgen Cos
Hoi, ouwe crimineelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat hij het niet in z'n rug heeft, is die nog aan het vegen![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:31 schreef formule het volgende:
[..]
En nog geen dag in de bak gezeten
Braaf, ik ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:31 schreef formule het volgende:
[..]
En nog geen dag in de bak gezeten
Hij was in zijn vorige leven een rattenslangquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Braaf, ik ook niet![]()
Was vast een jeugdzonde van Fritsie, het is hem vergeven, hij is goed voor zijn kat![]()
Ja, leuk voor de streamers, je moet wat verzinnen voor de laatste weken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
De inwoners gaan vandaag handballen, heb ik gehoord of gooi ik er nu weer een fake news ding in?
Ja, hij heeft een strafbladquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat??Heeft Fritsie in de bak gezeten?
Klopt Handbal tegen team Gquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
De inwoners gaan vandaag handballen, heb ik gehoord of gooi ik er nu weer een fake news ding in?
Ik dacht morgen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
ooit een filmpje gezien van een slangetje, die deed als hij bedreigd werd een ratelslang na, maar met zn mond, het geluid, als dat niet werkte, dan deed hij net alsof hij dood was, helemaal slap met zn tong uit zn bekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij was in zijn vorige leven een rattenslang
Mijn kleinzoon heeft 2 slangen wel eens waar nog klein, ook een rattenslang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ooit een filmpje gezien van een slangetje, die deed als hij bedreigd werd een ratelslang na, maar met zn mond, het geluid, als dat niet werkte, dan deed hij net alsof hij dood was, helemaal slap met zn tong uit zn bek
Heb jaren geleden ook veel politie aan de deur gehad, maar dat was om mijn dronken ex van de deur te halen, als hij weer eens aan het dreigen was. moest ik raporteren voor straatverbod.quote:
liever een slang dan een spinquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon heeft 2 slangen wel eens waar nog klein, ook een rattenslang.
pfff hou op, heb hier al 3 keer arrestatieteam aan de deur gehad, woon er al 6 jaar, ging om de vorige bewoner, is raar hoor hoor, want dat zie je dan aankomen, en ga me dan echt afvragen, heb ik iets gedaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jaren geleden ook veel politie aan de deur gehad, maar dat was om mijn dronken ex van de deur te halen, als hij weer eens aan het dreigen was. moest ik raporteren voor straatverbod.
zou ik ook hebben, met die oempaloempa naast me in bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef cobain1994 het volgende:
Liever bitcoins dan ochtendseks..
[ afbeelding ]
Zal dan wel weer goedmaak seks zijn, ze hadden beetje bonjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef cobain1994 het volgende:
Liever bitcoins dan ochtendseks..
[ afbeelding ]
Die twee verwijten elkaar wat ze allebei zelf doen. Jessie lukt altijd over merel met Gerrit en andersom doe merel dat ook. Maar ik snap soms merel wel dat hij haat zit af te kraken bij anderen. En de erfenis vandaag begon met het bemoeien van Jessie met alles.Ze zijn allebei niet geschikt voor elkaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal dan wel weer goedmaak seks zijn, ze hadden beetje bonje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |