Ik denk dat Merel zo naar Jessie toe kruiptquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:48 schreef shiitake het volgende:
Merel net nog met haar ogen open. Wat beweegt er nu bij haar gezicht? Is ze aan het duimen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:48 schreef shiitake het volgende:
Merel net nog met haar ogen open. Wat beweegt er nu bij haar gezicht? Is ze aan het duimen?
Dank je topperquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ter ondersteuning van de TT ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Merel en Jessie.
x7n1okx
[ afbeelding ]
Jessie is Merel soms helemaal zat.
x7n1q3h
Die kunnen het doorgaans wel met elkaar vinden, maar Kaylee en Jens kijken meequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:51 schreef formule het volgende:
Mylene en Dylan hebben ook niets met elkaar, geen woord hè
Volgens mij is Dylan overledenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Die kunnen het doorgaans wel met elkaar vinden, maar Kaylee en Jens kijken mee
Werk ze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er zo vandoor, twee weekend diensten. Merel en Jessie komen morgenavond online.
Nou ja zeg, het zijn volwassen mensen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Sterker nog ... Mylene zat net gezellig te chatten met ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Heb sinds het vertrek van Kaylee al het idee dat Dylan s'avonds laat lekker zit te chatten met haar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Sterker nog ... Mylene zat net gezellig te chatten met ...
Ik snap je wel. maar ik heb er de kracht niet voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een laatste opmerking, de views zijn ontzettend gedaald de laatste week.
Het heeft misschien te maken met de herfst vakantie, maar van 10K per
dag naar nauwelijks 2K zegt wel genoeg vrees ik, jammer het is over ....![]()
Waar doe ik het nog voor denk ik dan.
Ach lieverd, bedankt voor de moeite, ik ga je filmpjes straks kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik steek ontzettend veel tijd in het monteren van filmpjes, maar als ze niet meer
bekeken worden is het echt Fokking zonde van mijn tijd, plus het gezeik erover .....
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het ook voor jezelf deedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk bijna al jouw filmpjes want ik mis een boel door mijn werkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:24 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het ook voor jezelf deed
Waarom anders zoveel moeite er insteken ?
Of gaat het om verdiensten?
Ik snap het niet helemaal geloof ik
Je kan mensen hier moeilijk kwalijk nemen dat jouw views zijn gedaald
Zo is het, en als dat goed wordt bekeken weet je waarvoor je het doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.
Maar dat is ook helemaal niet mijn insteek, ik probeer alleen FOK users van dienst te zijn.
En nu ben je teleurgesteld dat je views gedaald zijn en dat leg je bij 'ons' neerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien er geen kut aan. DM zet al mijn filmpjes alleen online zonder verdien model.
Maar dat is ook helemaal niet mijn insteek, ik probeer alleen FOK users van dienst te zijn.
Dat kan toch niet, zo is zij nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:18 schreef formule het volgende:
Mylene vindt het heel leuk om herkent te worden op straat,daarom doet ze mee
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:30 schreef puzziepie het volgende:
En nu ben je teleurgesteld dat je views gedaald zijn en dat leg je bij 'ons' neer
Dat snap ik niet helemaal , maar goed
Waarom zeg je het dan tegen ons?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammer
En jouw teleurstelling komt dus door onsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik ben inderdaad wel teleurgesteld, met name in de reacties hier. Goodnight
Ik snap je DGK, ik waardeer je filmpjes enorm en respect dat je dat al zo heel lang doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik ben inderdaad wel teleurgesteld, met name in de reacties hier. Goodnight
Je doet het voor ons je fans.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik leg het zeker niet hier neer. Het is alleen een constatering van mijn kant, jammer
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden geeft volledige uitleg van het begrip drog.quote:
Meld je aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:36 schreef Appeltje het volgende:
Helaas kan ik de streams niet boeiender maken
Kan jij gewoon niet weer even gaan vissen of zo? ...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik weer op een mod, terwijl dat compleet onnodig is. Ze geeft een mening en wordt door 4 a 5 Users even met de grond gelijk gemaakt. Wat een kutgedrag steeds hier. Het duurt verdomme nog geen 8 weken meer, maar toch nog effe zeiken en zeuren. Puberaal gedrag hier telkens. Boeit mij geen fuck wat jullie van mijn mening vinden, maar gedraag je eens volwassen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik weer op een mod, terwijl dat compleet onnodig is. Ze geeft een mening en wordt door 4 a 5 Users even met de grond gelijk gemaakt. Wat een kutgedrag steeds hier. Het duurt verdomme nog geen 8 weken meer, maar toch nog effe zeiken en zeuren. Puberaal gedrag hier telkens. Boeit mij geen fuck wat jullie van mijn mening vinden, maar gedraag je eens volwassen.
altijd blij met je filmpjes, helemaal als ik het ff niet heb kunnen volgen, maar snap je helemaal, jij snapt niet meer waarom je het doet, ik snap soms niet eens meer waarom ik het nog kijk, tis niet meer om aan te gluren, maar na zoveel jaar zou het ook raar zijn om die 2 laatste maandjes af te haken, noem het calvinistischquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
GMquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 05:36 schreef formule het volgende:
Heerlijk geslapen,maar wel erg kort boeie, en gelijk hebben jullie
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de policequote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:37 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de police
Kijk graag Midsummer murderers op BBC first, en meer engelse series Vera en Endaver, Father Brown, waar moorden op een ouderwetse manier opgelost worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:37 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, zit even een murder for hire te kijken, maar David heeft het overleefd, hitman ging naar de police
heerlijk engelse crimi's maar ook ID Discovery, my guilty pleasurequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk graag Midsummer murderers op BBC first, en meer engelse series Vera en Endaver, Father Brown, waar moorden op een ouderwetse manier opgelost worden.
Boeiequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:22 schreef Poezewoes het volgende:
Is die meneer met dat tentje al wakker, en krijgt hij nog ontbijt?
Ik ben ook gek op cold caces,iemand die na 20/30 jaar opeens wordt opgepaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heerlijk engelse crimi's maar ook ID Discovery, my guilty pleasure
ja echt hoor, zo bizar ook, ik vraag me echt af hoe je daar als dader jarenlang mee kan levenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:25 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op cold caces,iemand die na 20/30 jaar opeens wordt opgepakt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat hij het niet in z'n rug heeft, is die nog aan het vegen![]()
Goedemorgen Cos
Hoi, ouwe crimineelquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:31 schreef formule het volgende:
[..]
En nog geen dag in de bak gezeten
Braaf, ik ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:31 schreef formule het volgende:
[..]
En nog geen dag in de bak gezeten
Hij was in zijn vorige leven een rattenslangquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Braaf, ik ook niet![]()
Was vast een jeugdzonde van Fritsie, het is hem vergeven, hij is goed voor zijn kat![]()
Ja, leuk voor de streamers, je moet wat verzinnen voor de laatste weken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
De inwoners gaan vandaag handballen, heb ik gehoord of gooi ik er nu weer een fake news ding in?
Ja, hij heeft een strafbladquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat??Heeft Fritsie in de bak gezeten?
Klopt Handbal tegen team Gquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
De inwoners gaan vandaag handballen, heb ik gehoord of gooi ik er nu weer een fake news ding in?
Ik dacht morgen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef formule het volgende:
ooit een filmpje gezien van een slangetje, die deed als hij bedreigd werd een ratelslang na, maar met zn mond, het geluid, als dat niet werkte, dan deed hij net alsof hij dood was, helemaal slap met zn tong uit zn bekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij was in zijn vorige leven een rattenslang
Mijn kleinzoon heeft 2 slangen wel eens waar nog klein, ook een rattenslang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ooit een filmpje gezien van een slangetje, die deed als hij bedreigd werd een ratelslang na, maar met zn mond, het geluid, als dat niet werkte, dan deed hij net alsof hij dood was, helemaal slap met zn tong uit zn bek
Heb jaren geleden ook veel politie aan de deur gehad, maar dat was om mijn dronken ex van de deur te halen, als hij weer eens aan het dreigen was. moest ik raporteren voor straatverbod.quote:
liever een slang dan een spinquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon heeft 2 slangen wel eens waar nog klein, ook een rattenslang.
pfff hou op, heb hier al 3 keer arrestatieteam aan de deur gehad, woon er al 6 jaar, ging om de vorige bewoner, is raar hoor hoor, want dat zie je dan aankomen, en ga me dan echt afvragen, heb ik iets gedaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jaren geleden ook veel politie aan de deur gehad, maar dat was om mijn dronken ex van de deur te halen, als hij weer eens aan het dreigen was. moest ik raporteren voor straatverbod.
zou ik ook hebben, met die oempaloempa naast me in bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef cobain1994 het volgende:
Liever bitcoins dan ochtendseks..
[ afbeelding ]
Zal dan wel weer goedmaak seks zijn, ze hadden beetje bonjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef cobain1994 het volgende:
Liever bitcoins dan ochtendseks..
[ afbeelding ]
Die twee verwijten elkaar wat ze allebei zelf doen. Jessie lukt altijd over merel met Gerrit en andersom doe merel dat ook. Maar ik snap soms merel wel dat hij haat zit af te kraken bij anderen. En de erfenis vandaag begon met het bemoeien van Jessie met alles.Ze zijn allebei niet geschikt voor elkaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal dan wel weer goedmaak seks zijn, ze hadden beetje bonje
Bonje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal dan wel weer goedmaak seks zijn, ze hadden beetje bonje
dat houdt nog geen dag stand buiten, nu drinkt hij niet bovendien, dat doet hij buiten wel, wordt niet erg gezellig vrees ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die twee verwijten elkaar wat ze allebei zelf doen. Jessie lukt altijd over merel met Gerrit en andersom doe merel dat ook. Maar ik snap soms merel wel dat hij haat zit af te kraken bij anderen. En de erfenis vandaag begon met het bemoeien van Jessie met alles.Ze zijn allebei niet geschikt voor elkaar
Denk het ook niet. Zie ineens veel schrijffouten staan in mijn tekst. Typen op telefoon is soms geen succes hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat houdt nog geen dag stand buiten, nu drinkt hij niet bovendien, dat doet hij buiten wel, wordt niet erg gezellig vrees ik
Lekker ongemakkelijk die 2quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het gelukkige *vecht* paar uit Bootje wel tevre!
Ze praten wel, dacht te lezen dat ze ruzie haddenquote:
DGK ik snap je wel , als er meerdere mensen zijn zoals ik dan heb je gelijk , ik kijk enkele filmpjes nog wel , maar het hele Utopia boeit mij niet meer , en ik snap het als je zou stoppen , en ik wil je bij deze heel hartelijk bedanken voor de filmpjes en al de tijd die je er in heb gestoken ,quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb er heel erg van genoten altijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
DGK ik snap je wel , als er meerdere mensen zijn zoals ik dan heb je gelijk , ik kijk enkele filmpjes nog wel , maar het hele Utopia boeit mij niet meer , en ik snap het als je zou stoppen , en ik wil je bij deze heel hartelijk bedanken voor de filmpjes en al de tijd die je er in heb gestoken ,![]()
![]()
![]()
quote:
Precies en ik dus ook , en DGK stond altijd klaar om wat te plaatsen , het is een kanjer en dat mag gezegd wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb er heel erg van genoten altijd.
Dus dank je wel!
Precies!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies en ik dus ook , en DGK stond altijd klaar om wat te plaatsen , het is een kanjer en dat mag gezegd worden
Loop je ff naar Heemskerk, daar is het droogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:58 schreef Bramenstruik het volgende:
aww, moet naar buiten, hond uitlaten, brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja, dat was irriquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Mariska rot eens op met dat gekraak als je met iemand in gesprek bent
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies en ik dus ook , en DGK stond altijd klaar om wat te plaatsen , het is een kanjer en dat mag gezegd worden
HIer ben ik het helemaal mee eensquote:
Ze stuurt het retour ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Koop je elke dag kleren, vraagt Jessie verbaasd.
Ja, zegt Merel, maar het kost toch ook niets,
Heftig, zegt Jessie
Ja, het liefst draag ik het ook maar een keer en doe het dan weg zegt ze
Jessie weet nu hoe leven met Merel er uit ziet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Heftig, zegt Jessie
Nee, dat heeft ze niet gezegd tenminstequote:
Als ik hem was zou ik hard weg rennenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Jessie weet nu hoe leven met Merel er uit ziet.
Waarvan of van wie ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:31 schreef Poezewoes het volgende:
Rare griet die Merel, geld zat zeker?
Als dat zo is hoeft ze dus die hele pot niet te winnen.
Geld zat!
woont bij mamma, geen onkosten, dus tsjaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:34 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja als Utopia stopt moet ze er weer hard voor werken!
Merel koopt thuis elke dag nieuwe kleren, het liefst draagt ze die maar 1 keer!quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Yes! Ik weet eindelijk aan wie die Peter me doet denken met z'n praten.
Ron, de kale bouwer uit 1. Poeh werd er gek van, kon er maar niet de vinger opleggen.
heel herkenbaarquote:
Ach jezus. Nu ga ik daar natuurlijk weer over malen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel herkenbaarik heb nu al maanden een figuurtje in mn hoofd, volgens mij een stripfiguurtje, en dat is sprekend Jessie, en ik kan er maar niet opkomen!
Je moet met zo'n gembershot ook direkt 'n glas water er achteraan gooien, beetje foutquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Meneer krijgt een shotje gember van Jessie
Wauw joh zegt meneer, drink jij dat zo in een keer
Ja, zegt Jessie
Meneer neemt gelijk een slok water want zijn mond stond in de fik
En Jessie kloekt weer wat water er achteraan, kloek, kloek, ff zijn snot weer omhoog trekken
[ afbeelding ]
ik dacht eerst petatoehead, maar is hem niet, maar tis hem sprekend, met tongetje en alquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ach jezus. Nu ga ik daar natuurlijk weer over malen.
Ik vond toen die voetbalfoto van hem als jonkie veel hierop lijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht eerst petatoehead, maar is hem niet, maar tis hem sprekend, met tongetje en al
Valt op he, ze heeft ze nodig voor haar evenement, ze gaat ze straks vast iets vragen om voor haar te regelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:57 schreef danaqui het volgende:
En maar janken dat Ger vervelend is maar die tokkie kan er ook wat van lekker Ger uitdagen vies mokkel![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Valt op he, ze heeft ze nodig voor haar evenement, ze gaat ze straks vast iets vragen om voor haar te regelen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vond toen die voetbalfoto van hem als jonkie veel hierop lijken.
[ afbeelding ]
ja met, en het beweegt, je ziet hem praten, en dat is dus echt sprekend Jessie, kan ook een kleipoppetje zijn, animatie, ik kom er echt niet op, maar zie het zo voor mequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Lekkertje ben jij, ben ik net van die Peter af zit ik hier weer mee![]()
Met of zonder snor?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:14 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex: En euh Peter je kruintje.
Komt ze lekker laat mee. Arme kerel loopt al vanaf binnenkomt voor lul,
en bij het afscheid wordt ie dr nog even op gewezen.
moet je ook mee uitkijken, ik wees laatst een man erop dat zn gulp open stond, in de kassarij, en die werd boosquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:14 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex: En euh Peter je kruintje.
Komt ze lekker laat mee. Arme kerel loopt al vanaf binnenkomst voor lul,
en bij het afscheid wordt ie dr nog even op gewezen.
Hoe durfde je ook behulpzaam te zijn Braam!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet je ook mee uitkijken, ik wees laatst een man erop dat zn gulp open stond, in de kassarij, en die werd boos
Ja zo is het toch Dotteke ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer ben ik het helemaal mee eens
Hopelijk hou je het nog 2 maandjes vol, maar ik snap als je zegt voor zo weinig wil ik het niet meer doen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja zo is het toch Dotteke ?, hij steekt er heel veel vrije tijd in , en als het niet bekeken word snap ik dat je teleur gesteld ben
Misschien dacht hij, wat staat die viespeuk naar mn kruis te kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet je ook mee uitkijken, ik wees laatst een man erop dat zn gulp open stond, in de kassarij, en die werd boos
Gargamel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel herkenbaarik heb nu al maanden een figuurtje in mn hoofd, volgens mij een stripfiguurtje, en dat is sprekend Jessie, en ik kan er maar niet opkomen!
dat kanquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Misschien dacht hij, wat staat die viespeuk naar mn kruis te kijken.
Daar komt ze wel achter als ze uit Utopia is ? wat een gek mokkel is het ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Heftig, zegt Jessie
hij moest overigens een paar halve liters bier afrekenen, dat zal meegespeeld hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Misschien dacht hij, wat staat die viespeuk naar mn kruis te kijken.
Zijn moeilijke dingetjes. Net als iemand subtiel duidelijk maken dat hij/zij naar zweet stinkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij moest overigens een paar halve liters bier afrekenen, dat zal meegespeeld hebben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zijn moeilijke dingetjes. Net als iemand subtiel duidelijk maken dat hij/zij naar zweet stinkt.
sla hem op danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:37 schreef Appeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze screensaver straks missen
dat is echt kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Niet echt subtiel![]()
En nu heb ik ook weer dat liedje in mn hoofd.
Had je me maar.....
Guust Flater?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Deze?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Niet echt subtiel![]()
Had je me maar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Niet echt subtiel![]()
Had je me maar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had ook gekund, dat tongetje idd, mn lievelingsstrip, maar nee
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze?Grrrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik was zo lekker leeg net. Hele kop alweer vol met nonsens op m'n vroege zaterdag morgen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:44 schreef Appeltje het volgende:
[..]ja laat ook maar, voordat Utopia stopt, kom ik er nog wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
och erm ding, heb met je te doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Grrrrrr.![]()
En ik was zo lekker leeg net. Hele kop alweer vol met nonsens op m'n vroege zaterdag morgen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:44 schreef Bramenstruik het volgende:
beetje moeilijk raden ook, als ik het zelf niet eens weet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]LOL goede poging maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
En zo niet, kom je er af?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja laat ook maar, voordat Utopia stopt, kom ik er nog wel op
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Als Jessie oreert, heeft hij geen gezichtsuitdrukking, dan zie je alleen dat mondje bewegen, en dat tongetje, er is iets wat daar heel veel op lijkt, tis een bewegend animatie figuurtje
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kappen nu
Make trouble not war
quote:
Snap ik ook, maar het aantal streamers neemt af, en ook het aantal users neemt af in deze topic.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja zo is het toch Dotteke ?, hij steekt er heel veel vrije tijd in , en als het niet bekeken word snap ik dat je teleur gesteld ben
triest mens is het, tis geen glossyquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Dit boek heeft meer dan honderd pagina's.
Is niet te doen joh.
[ afbeelding ]
hoorde gisteren ook, de opdruk liet al los, gewoon opsturenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maris vertelt dat er een klacht is over een Upcoming Millionaire shirt, Ja zegt Jessie dat is niet mijn schuld, die heb je niet goed bedrukt... Maar straks gaan we wel samen drukken..
Tja, Jens bedrukt niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoorde gisteren ook, de opdruk liet al los, gewoon opsturen
dom is niet erg, maar ze is gewoon niet aardig ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Gaaap.
Nou ik ga ff koffie maken.
Oh Fruts wat zit je haar mooi.
Hop naar buiten.
Wat een doorzetter onze Lex!
Kon je ook maar iets inspuiten om slimmer te worden.
[ afbeelding ]
En dan staat dat veel te dure kistje, te pronken in de woonkamer, vol met handtekeningen, opdat er voldoende verjaardagspraat ontstaat, dat is de functie....denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vraag me opeens af, waar zetten mensen zo een kistje in huis, wat stoppen ze erin?
Was toch al over? Tenminste ze praten toch weer met elkaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:08 schreef schizolientje het volgende:
wat zijn ze gemaakt druk. En Merel sociaal doen nu tot de ruzie weer over is
Weer zo'n mee lullerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 06:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
altijd blij met je filmpjes, helemaal als ik het ff niet heb kunnen volgen, maar snap je helemaal, jij snapt niet meer waarom je het doet, ik snap soms niet eens meer waarom ik het nog kijk, tis niet meer om aan te gluren, maar na zoveel jaar zou het ook raar zijn om die 2 laatste maandjes af te haken, noem het calvinistisch
Ik deed gisteren nog een suggestie maar je negeerde mequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die heeft ook liever dat alles haar aan komt waaien, helaas...die halve hersencel is net in staat om een gebruiksaanwijzing te lezen die het liefst niet langer is dan 3 regels anders verliest zij haar concentratie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Dit boek heeft meer dan honderd pagina's.
Is niet te doen joh.
[ afbeelding ]
Wie was boos? Remco, Gerrit of Jessie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:25 schreef Dark het volgende:
Gerrit en Jessie gaan Remco bellen?
Gaan ze Remco masseren, stroop om de mond smeren? Waarom was hij eigenlijk boos?
Remco, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wie was boos? Remco, Gerrit of Jessie?
Kijk zo is Jessie! Terwijl hij gisteren werd afgemaakt omdat hij zijn troep niet opruimde en zich daar te goed voor voelde en hij vond dat zijn onderdanen dat maar moesten doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Wtf nou weer? Waarom zou DGK stoppen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:33 schreef BloesBloes het volgende:
Ooooh, ooooh DGK alsjeblieft niet stoppen met de filmpjes, wat moeten we dan, wat betekent het allemaal nog zonder de filmpjes, pulease, pulease, pulease [ afbeelding ]
Nou dat was alles bij elkaar wel genoeg slijm om hem weer nieuwe energie te geven neem ik aan.![]()
Iedereen nog in bed daar, op Dikkie Dik en haar bedienden na dan?
wat loop je te kutten? vind je dat stoer? ik vind er niet aardigs meer aan, sorryquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer zo'n mee luller
Ongelofelijk
ook jij! kutten om het kutten!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:33 schreef BloesBloes het volgende:
Ooooh, ooooh DGK alsjeblieft niet stoppen met de filmpjes, wat moeten we dan, wat betekent het allemaal nog zonder de filmpjes, pulease, pulease, pulease [ afbeelding ]
Nou dat was alles bij elkaar wel genoeg slijm om hem weer nieuwe energie te geven neem ik aan.![]()
Iedereen nog in bed daar, op Dikkie Dik en haar bedienden na dan?
Fixedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
triest mens is het, tis geen glossyTina!
Vanaf hier UTO / [COS-UTO2#4649] Jessie en Merel gaan met ruzie slapen en dan verder, incl. alle slijmpostsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf nou weer? Waarom zou DGK stoppen?
Ahh, dat is duidelijk, ik snap 'm welquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vanaf hier UTO / [COS-UTO2#4649] Jessie en Merel gaan met ruzie slapen en dan verder, incl. alle slijmposts
Je had jezelf wilgenstruik moeten noemen i.p.v. bramenstruikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook jij! kutten om het kutten!
Gooi het daar maar op ...bah bahquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat loop je te kutten? vind je dat stoer? ik vind er niet aardigs meer aan, sorry
pffff is dat je weerwoord???quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je had jezelf wilgenstruik moeten noemen i.p.v. bramenstruik
we weten helemaal niets, allemaal anonieme stoere mensen, die het allemaal beter wetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gooi het daar maar op ...bah bah
Lekker laf mee lullen met je zogenaamde principe dingen
Net als dat stuk Crab
Flikker toch op Ik weet weet genoeg
Voor de goede lezers is het in een nutshell hetzelfde wat boven je gezegd wordt ......quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pffff is dat je weerwoord???
dat boeit me al helemaal niet, nogmaals kutten om het kuttenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Voor de goede lezers is het in een nutshell hetzelfde wat boven je gezegd wordt ......
En nu graag weer stream relevant commentaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Voor de goede lezers is het in een nutshell hetzelfde wat boven je gezegd wordt ......
Goedemorgen Appeltjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:45 schreef Appeltje het volgende:
En nu graag terug naar stream relevante zijweggetjes!
Ger voelt zich gezegend, hij neemt allemaal leuke herinneringen mee naar huis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:46 schreef Dark het volgende:
Gerrit hoopt dat het met de optredens een beetje gaat lopen.
Strak plan, zwarte enveloppen marathonquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goedemorgen Appeltje![]()
Nou kom op met die zwarte envelop Febo, daar hebben we recht op in het weekend
wanneer is een zijweggetje stream relevant?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:45 schreef Appeltje het volgende:
En nu graag terug naar stream relevante zijweggetjes!
Ger voelt zich gezegend, hij neemt allemaal leuke herinneringen mee naar huis.
[ afbeelding ]
dat helpt ook niet nuquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En nu graag weer stream relevant commentaar
3 euro netto winst, delen door 2?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Met 52 hele verkopen moet dat wel een succes worden!
Yeah right ..niks anoniem en dat weet jij donders goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
we weten helemaal niets, allemaal anonieme stoere mensen, die het allemaal beter weten![]()
![]()
Denk dat Remco ook nog wel een dikke graai in de pot wil. Die neemt zeker ook een euro!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
3 euro netto winst, delen door 2?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Veel plezier nog............. enne: sla elkaar niet de hersens in!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
wanneer is een zijweggetje stream relevant?
Hey!! Ik zit hier met popcorn ja!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu is deze 'discussie' wel klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeah right ..niks anoniem en dat weet jij donders goed
Ik heb zelf ook heel lang filmpjes gemaakt , weet hoeveel werk er in zit
Maar alles bij anderen neerleggen omdat de views teruglopen ?
Kom nou toch ...teleurgesteld zijn omdat fokkers minder kijken
Wat een lef
En wat doe jij? Precies waar DGK iedere keer om jankt : de views en jezelf verdedigen
Laffe bende
Dus als we nou allemaal DGK even uitgebreid bedanken , kan die jongen ook weer verder met zijn leven
Mazzel
in mijn ogen,ik heb het gelezen, bedoelde hij dat echt niet, jij nam het opquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeah right ..niks anoniem en dat weet jij donders goed
Ik heb zelf ook heel lang filmpjes gemaakt , weet hoeveel werk er in zit
Maar alles bij anderen neerleggen omdat de views teruglopen ?
Kom nou toch ...teleurgesteld zijn omdat fokkers minder kijken
Wat een lef
En wat doe jij? Precies waar DGK iedere keer om jankt : de views en jezelf verdedigen
Laffe bende
Dus als we nou allemaal DGK even uitgebreid bedanken , kan die jongen ook weer verder met zijn leven
Mazzel
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey!! Ik zit hier met popcorn ja!!
Ik stuur Merel zo de Cos inquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alleen als het gesuikerd is......... en dat mag ik niet hebben. M'n suiker staat al zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey!! Ik zit hier met popcorn ja!!
Het is goed met dat laffe gedoe van jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nu is deze 'discussie' wel klaar.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Dat was de koffie muts, ff mn beeldscherm schoonmaken
Heb je nog vrije dagen over voor vakantie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is goed met dat laffe gedoe van jou
Ik zei er wat van omdat dit iedere keer gebeurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in mijn ogen,ik heb het gelezen, bedoelde hij dat echt niet, jij nam het op
Klaar nu Braamquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:
en Puz je nam gisteren van allles op, nogmaals kutten om het kutten, kritisch zijn is leuk, maar pfffffff
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:51 schreef Appeltje het volgende:
[..]spreek me dan gewoon aan als je dat wil,, maar ga niet zitten kutten met een spoiler, dat vind ik wel zo'n onzin. Jij stelt als mod dat er teruggegaan moet worden naar een stream gerelateerd zijweggetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen ziet die spoiler, opent hem enz.
ik zeg al weken dat Appeltje de leukste MOD is, in tegenstelling tot andere modsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:54 schreef BloesBloes het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vind dat Appeltje dit goed doet, rustig gedecideerd zonder schreeuwkleuren en toeters en bellen en censuurdreigingen. Complimenten Appeljtje![]()
Kom op Shell het is weer tijd voor een bommetje, vermaak me!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:54 schreef BloesBloes het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vind dat Appeltje dit goed doet, rustig gedecideerd zonder schreeuwkleuren en toeters en bellen en censuurdreigingen. Complimenten Appeljtje![]()
Kom op Shell het is weer tijd voor een bommetje, vermaak me!
OMGquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zeg al weken dat Appeltje de leukste MOD is, in tegenstelling tot andere mods
Inderdaad vreselijk, alsof hij de wijsheid in pacht heeft, zogenaamd alwetend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:57 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Gerrit een vreselijke manier van praten. 'dingetje' 'kringetje' .. alles is een 'tje' en dan dat 'joh' en 'tja' en 'weet je' pfffffffffffff heel vermoeiend.
De eeuwige student. Zo praten al die ballenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Inderdaad vreselijk, alsof hij de wijsheid in pacht heeft, zogenaamd alwetend.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG![]()
Dit meen je ook nog echt ...dat zegt idd wel wat![]()
Ik ben weg
vreselijk jeukwoord, dingetje. Haast net zo erg als bondje....quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:57 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Gerrit een vreselijke manier van praten. 'dingetje' 'kringetje' .. alles is een 'tje' en dan dat 'joh' en 'tja' en 'weet je' pfffffffffffff heel vermoeiend.
Als dat zo is hou er dan over op als ze het normaal vraagt i.p.v. door te mekkeren want daarmee werk je de toeters en bellen en censuur(dreigementen) alleen maar in de hand. Klaar!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zeg al weken dat Appeltje de leukste MOD is, in tegenstelling tot andere mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |