twitter:FortunaSittard twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 19:32:44🕖 Aftrap: 20:15 uurDoor het loshangende reclamebord wordt de aftrap met een half uur uitgesteld.#SamenNaoVeure #FORVVV reageer retweet
Een pingel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:54 schreef yats het volgende:
Leuk joh, die VAR. Dat was gewoon een pingel voorafgaand aan de 0-2.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:45 schreef Generationalpha het volgende:
Aletha ziet er elke week geiler uit.
Ook elke week wat dikker. Volgens mij is ze zwanger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:45 schreef Generationalpha het volgende:
Aletha ziet er elke week geiler uit.
Wasn't mequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook elke week wat dikker. Volgens mij is ze zwanger.
Van achteren neerhalen in de 16 is geen pingel meer?quote:
Komt nog wel goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:15 schreef yats het volgende:
Wat een baggerpot tegen een baggerteam is dit toch. Waarom besteed ik hier mijn tijd vandaag weer aan?
Vitesse is drama geloof ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, den haag 0-2 voor. Hoe dan?
Normaalgesproken kunnen ze toch wel aardig ballen. Maargoed, ik gun het ADO wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse is drama geloof ik
Wel een beetje jammer dat dan ook fortuna 3-0 voor staat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaalgesproken kunnen ze toch wel aardig ballen. Maargoed, ik gun het ADO wel.
@:yats
Liever VVV eruit dan Fortunaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat dan ook fortuna 3-0 voor staat.
Fixed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:37 schreef T3hTommay het volgende:
Toch jammer, ik gun Alfons volgend jaar wel een uitwedstrijd bij Helmond Sport.
@Scarface88quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:37 schreef T3hTommay het volgende:
Toch jammer, ik gun ADO volgend jaar wel een uitwedstrijd bij Helmond Sport.
Ik vind het altijd wel schattig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
Zou Aletha in bed ook zo ongemakkelijk doen?
Gewoon een oude lul met zijn “charme van het voetbal”-teneurquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wat zit Marco nou elke keer over de buitenspelvar te zeiken?Dat is 1 van de weinige dingen die je objectief kunt afkeuren.
Je mag kritisch zijn op de apparatuur die gebruikt wordt, (die moet perfect zijn) maar je moet ook ergens een grens trekken lijkt me. Buitenspel is buitenspel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gewoon een oude lul met zijn “charme van het voetbal”-teneur
Als je zoveel open kansen mist verdoen je de punten niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse is drama geloof ik
Ik hoop dat ie weer een keer vol in beeld komt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Zipportal het volgende:
Straks maar weer die bolle spotten. @:fetx
Komt goed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie weer een keer vol in beeld komt.
Zou je mij bij het spotten een mention kunnen geven? Ik kan er altijd wel om lachen.
Is TarrelGodin de wintertijd ook goed doorgekomen? #dtvquote:
Hoogtepunt van de dag. Verder wordt het afzien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Zipportal het volgende:
Straks maar weer die bolle spotten. @:fetx
Het wordt druk in de bossen rond Rotterdam om een uur of 5quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag. Verder wordt het afzien.
Gewoon kijken als een man. De 10-0 heb ik destijds ook helemaal uitgezeten. Ben wel wat gewend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt druk in de bossen rond Rotterdam om een uur of 5
Dat siert je ouwe reusquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon kijken als een man. De 10-0 heb ik destijds ook helemaal uitgezeten. Ben wel wat gewend.
Jazeker, die zit lekker te chillen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Is TarrelGodin de wintertijd ook goed doorgekomen? #dtv
cc naar @:lenny_leonard
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:31 schreef Zorro het volgende:
Zei die nu dat er een aantal spelers een stadionverbod hebben?
Die Matusiwa is overigens wel een fijne speler hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierhuis kan er ook niks van hè.
En dan zagen mensen hem in de jeugd bij Ajax nog als groot talent (lol)
Echt een heerlijke balafpakker. Afgelopen weken was het dramatisch in balbezit maar vandaag, uiteraard, speelt die echt fenomenaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die Matusiwa is overigens wel een fijne speler hoor
Moet dan altijd aan Maarten van Rossem denken over hoe de bus van het Nederlands elftal altijd wordt gevolgdquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:59 schreef MC-Morgan het volgende:
Spelers die een bus uitstappen. Dit boeit echt niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |