Ah oké.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Standaard. De buurt is er niet naar dat het goed opbrengt. Veel ambtenaren.
Niet zo vrij als ik zou willenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een vrijgevochten dame.
DM’s openbaren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat ze zich solidair stelde aan AI vond jij maar al te mooi toch
Wij hebben ook trek in jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Krijg nu wel trek in een bitterballetje.
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebbenquote:
Dan zou je moeten breken met je moeder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebben![]()
Denk dat ik dan ultiem vrij ben
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Het loopt hier volledig uit de hand, haags.
Wat houd je nog tegen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebben![]()
Denk dat ik dan ultiem vrij ben
Dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Dan zou je moeten breken met je moeder.
Huh...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Nu mijn stiefmoeder nog.
Bang voor afwijzing?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja schuldgevoelens, fatsoen etc.
Oh, die bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Nu mijn stiefmoeder nog.
Komt wel goed balletje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dat zou ik dan bij die mensen doen
Volgende keer krijg je een mention maatquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:48 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Vorige topic was genieten geblazen. En dan net ben ik er ff een paar uur niet.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles komt op zijn balletje terecht.
Heel goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:55 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je een mention maat
Wat jij nodig hebt, is een leuke vent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles komt op zijn balletje terecht.
Ik vlieg en ben de piloot niet dus tja waarom niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wel wilt?
bied je je aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:58 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt, is een leuke vent.
Moet je lang vliegen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg en ben de piloot niet dus tja waarom niet?
Misschien hoef jij geen 15 dates te wachtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:01 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik wacht geen 15 dates op seks, hoor. Ik weet niet of wij een match zijn.
Ik eet ook varkensvleesquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:02 schreef Mariocassius het volgende:
En ik eet ook gewoon varkensvlees en ik drink alcohol. Weliswaar niet zoveel als andere users in deze SC, maar ik drink het wel.
Soooowquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien hoef jij geen 15 dates te wachten
![]()
Doel je op @MCH?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:02 schreef Mariocassius het volgende:
En ik eet ook gewoon varkensvlees en ik drink alcohol. Weliswaar niet zoveel als andere users in deze SC, maar ik drink het wel.
Nu niet meer, derde vlucht vandaag... ca 50 minuten deze.quote:
Lekker hoor. Waar zit je ergens dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu niet meer, derde vlucht vandaag... ca 50 minuten deze.
Aan het raam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Waar zit je ergens dan?
Dit klopt.quote:
Niets wat wij niet kunnen verhelpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Goed zo. Kijk wel goed uit daarmee. Er zouden wel eens represailles kunnen volgen.
Ja, wij beschermen Yasmina wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niets wat wij niet kunnen verhelpen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:09 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ja, wij beschermen Yasmina wel.
Pfff OnlY GOd CaN jUdGe mEquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Goed zo. Kijk wel goed uit daarmee. Er zouden wel eens represailles kunnen volgen.
Doe je ding!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok komtie:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRR
Oh nou dankje wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou schatje
Uhm, Een mooie opera?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zing voor jou?
Ja die nodig je dan toch niet uit joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:27 schreef Karzai het volgende:
Ik vind ze lekker, proef geen verschil, maja je hebt van die puristen die ze perse uit het vet willen
Heb je dat niet al gedaan? :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
Straks weer even lekker dit topic bijlezen![]()
Sujetquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
Straks weer even lekker dit topic bijlezen![]()
Nee, nog niet. Was met andere dingen bezigquote:
Da's wel te overzien toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:01 schreef Karzai het volgende:
uit beleefdheid een uurtje blijven is wel de norm
Ezelschotel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:06 schreef MCH het volgende:
Zin om geserveerd te worden door @:bitterbal
Is dat niet een beetje te haute cuisine voor hem?quote:
Lidl heeft fantastische feestmaand producten zoals fazant of hertenbiefstukquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te haute cuisine voor hem?
Ja ik zat even mis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in een erotische setting maar gewoon waar ze werkt in den haag
Je kan een bitterbal naar je hoofd krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:06 schreef MCH het volgende:
Zin om geserveerd te worden door @:bitterbal
rawwrquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan een bitterbal naar je hoofd krijgen
Jeetje wat vijandig weer nadat we gisteren zo fijn hadden gekletstquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje wat vijandig weer nadat we gisteren zo fijn hadden gekletst
Bitterballenmisbruik!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen feestje in de planning.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen scrup dit weekend?
Leuk, blijf je slapen bij mij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen feestje in de planning.
Volgende week eentje in Rdam.
Jammer, wilde net ontbijt service @bitterbal boekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik kom zes uur de club uitrollen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, wilde net ontbijt service @:bitterbal boeken
Ze heeft het al druk genoeg met haarzelf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, wilde net ontbijt service @:bitterbal boeken
Dat ben jij vooralquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft het al druk genoeg met haarzelf.
Picsquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:22 schreef bitterbal het volgende:
K had vette pattas gezien. Maar beetje duur. 160 euro
Heftig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.nike.com/nl/launch/t/air-jordan-1-fearless-dames
Jawel.quote:
Ik heb niks tegen jou specifiek hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:59 schreef mosrednA het volgende:
@:molo sinds wanneer hebben wij iets tegen elkaar?
Ja heb nog niet gekeken naar alle winkels die ze verkopen. Anders is het misschien maar beter als die is uitverkocht:pquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel.
Kleur is prachtig.
Wit valt wel op, te veel misschien
Ook ietwat mannelijk maar wellicht past het bij jou.
Wel uitverkocht.
Ze zijn ook tyfuslelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb nog niet gekeken naar alle winkels die ze verkopen. Anders is het misschien maar beter als die is uitverkocht:p
Schoenen mogen best wat meer kosten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb nog niet gekeken naar alle winkels die ze verkopen. Anders is het misschien maar beter als die is uitverkocht:p
Vind 160 voor nikes best veel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Schoenen mog best wat meer kosten.
Hou je niet van sneakers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje lomp toch , alsof je in het leger zit en misschien leuk als je nog 17 was.
Oh die zijn wel oké ja... K had laatst ook dat merk in de sale gekocht maar k vind ze echt beroerd zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Asic Gel Lyte V's en zitten ook superfijn
Ik dacht dat die alleen hardloopschoenen maakten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Asic Gel Lyte V's en zitten ook superfijn
Nee man, maar je ziet mij niet op die studentenballen gympen onitsuka tigersquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die alleen hardloopschoenen maakten.
Sowieso, ben een sales boyquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:56 schreef Karzai het volgende:
Boven de honderd euro vind ik te duur voor sneakers
Jij mag jezelf ook achterwege latenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort informatie mag je achterwege laten.
Take care, drink niet teveelquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:59 schreef Karzai het volgende:
Ik ga weekend vieren, maandagmiddag kom ik weer terug
Meerrr voor mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laat hij aan jou over.
GA DANquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je homo dan of hebben de meds je dollo platgelegd?
Allebei niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je homo dan of hebben de meds je dollo platgelegd?
Ligt op bed, te netflixenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was lekker. Ik heb nog even gezwaaid naar Beatrix, maar ze zwaaide niet terug.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt op bed, te netflixen
Ik ben onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat ben jij aan het doen, Haagsie?
Lekker. Alles goed met je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis.
Dat moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, primaIk verheug me op een rustig avondje op de bank
Tuurlijk. Lekkere kop koffie zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken toch?
G E N O Tquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekkere kop koffie zo
The division 2.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie bezig op deze vrijdagavond?
Biertjes en VIquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:06 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie bezig op deze vrijdagavond?
Dit. En ik overweeg slapen.quote:
Training is nog niet af.quote:
Wil je iets grappigs horen over mijn herkansing voor mijn Sport medische keuring?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het staat me ook wat tegen dat het nog geen half elf is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je iets grappigs horen over mijn herkansing voor mijn Sport medische keuring?Hoe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze hadden extra punten aangebracht zelfs, en mijn halve borstkas is nu kaal en de helft heeft haar, maar het mocht niet baten.quote:
Een kloon van @haags_kwartiertje ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien ben ik stiekem toch een zombie zonder hartslag....
Plausibel. Wanneer ga je meespelen in een film?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien ben ik stiekem toch een zombie zonder hartslag....
Maar daarvoor werden er 15 posts per dag geplaatst. Deze SC was op sterven na dood.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou specifiek hoor
Ik vind het erg jammer dat in korte tijd deze KSC vernaggeld is naar niveau KLBet dito users, maar reken dat jou niet specifiek aan
Een drukkere sc is niet per definitie een leukere sc. Een van de snelst lopende reeksen in ONZ heeft een klein half jaar op slot gezeten door gebagger en dat zegt iets als we het over onz hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:01 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Maar daarvoor werden er 15 posts per dag geplaatst. Deze SC was op sterven na dood.
Het is nu eindelijk weer iets drukker. Geef het een kans, mop.
Ja, oke, maar DTS is er ook op gebrand om zo kort mogelijk na elkaar te posten. Dat is het hele idee achter ‘het spel’.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een drukkere sc is niet per definitie een leukere sc. Een van de snelst lopende reeksen in ONZ heeft een klein half jaar op slot gezeten door gebagger en dat zegt iets als we het over onz hebben
Mijn verdienstequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:37 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ja, oke, maar DTS is er ook op gebrand om zo kort mogelijk na elkaar te posten. Dat is het hele idee achter ‘het spel’.
KSC is weer langzaam tot leven aan het komen. Na maandenlang in comateuze toestand te zijn verbleven.
Hoe zijn je tentamens gegaan vriend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:37 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ja, oke, maar DTS is er ook op gebrand om zo kort mogelijk na elkaar te posten. Dat is het hele idee achter ‘het spel’.
KSC is weer langzaam tot leven aan het komen. Na maandenlang in comateuze toestand te zijn verbleven.
Hoeveel ECTS?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:18 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
30-10 en 02-11.![]()
Over één week kan ik je meer vertellen.
Nice! Ben je al aan je scriptie begonnen of begin je daar pas in het nieuwe jaar aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:31 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Beide tentamens voor 7,5 ECTS.
Als ik ze beide haal, hoef ik nog maar 2 tentamens + scriptie.
Mooi man, dan ben je hier straks niet de enige hooggeleide persoon meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:31 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Beide tentamens voor 7,5 ECTS.
Als ik ze beide haal, hoef ik nog maar 2 tentamens + scriptie.
Alleen thema (onderwerp) gekozen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Ben je al aan je scriptie begonnen of begin je daar pas in het nieuwe jaar aan?
Dus je gaat je laatste jaar nog gebruiken voor je scriptie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:40 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Alleen thema (onderwerp) gekozen.
Voor de rest: beginnen vanaf maart/april 2020.
Kan ik niet zeggen zolang die deugniet van IJsselmonde nog steeds hier aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je gaat je laatste jaar nog gebruiken voor je scriptie?
Wat voor studie deed je ook alweer?
Vind t wel meevallen maar okequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou specifiek hoor
Ik vind het erg jammer dat in korte tijd deze KSC vernaggeld is naar niveau KLBet dito users, maar reken dat jou niet specifiek aan
Om zulk soort dingen zou ik echt geen serveerder kunnen zijn. Veel te kort lontje voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren zulke stumperts![]()
3 mannen. Denk dat ze misschien al iets teveel op hadden. Terwijl ik naar ze toe loop zie ik dat een servet in de fik staat en nog een ander papier. Het begon iets te veel te branden dus die gast er lekker vrolijk mee wapperen en terug in de kaars doen![]()
Ze vonden het grappig joh. Overal kaarsvet en van dat verbrande papier. Tafel beschadigt![]()
Terwijl ik het schoonmaak liggen ze ook helemaal in een deuk
Wtf was dit voor feestjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren zulke stumperts![]()
3 mannen. Denk dat ze misschien al iets teveel op hadden. Terwijl ik naar ze toe loop zie ik dat een servet in de fik staat en nog een ander papier. Het begon iets te veel te branden dus die gast er lekker vrolijk mee wapperen en terug in de kaars doen![]()
Ze vonden het grappig joh. Overal kaarsvet en van dat verbrande papier. Tafel beschadigt![]()
Terwijl ik het schoonmaak liggen ze ook helemaal in een deuk
Geen feestje joh. Gewoon 3 mannen die kwamen etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf was dit voor feestje
Ja heb ik in 'real life ' ook hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf was dit voor feestje
Okok. Zomaar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja opzich ook normaal uiterlijk. Geen tokkies ofzo.
Ik snap het niet. Ze kwamen zomaar, zonder dat jullie elkaar kennen bij je op bezoek?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit vonden ze humor geloof ikkwajongensstreken ofzo
Neequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ze kwamen zomaar, zonder dat jullie elkaar kennen bij je op bezoek?
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou het wel een beetje mijn eigen schuld zijn
Aparte fetishquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Bij mijn thuis zo maar 3 random mannen die dan vervolgens de boel in de fik steken
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nummer van the rolling stones; paint it black, maar bij jou blue
Helaas niet mijn nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Why not?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas niet mijn nieuwe schoenen
Schijnbaar duurt dat nog een dagje of 2. Weet ik het. Altijd verrassing bij Zalandoquote:
Mooi kak!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar duurt dat nog een dagje of 2. Weet ik het. Altijd verrassing bij Zalando
of je durft niet toe te geven dat je een 13 in een dozijn simpele studie doet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:55 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen zolang die deugniet van IJsselmonde nog steeds hier aanwezig is.
Ja, ik ga dit jaar sws nodig hebben voor m’n laatste vakken + scriptie.
hebben ze nog even in je bips geknepenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit vonden ze humor geloof ikkwajongensstreken ofzo
ga je eigen schoenen dan naaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar duurt dat nog een dagje of 2. Weet ik het. Altijd verrassing bij Zalando
Ik ben geen schoenmakerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
ga je eigen schoenen dan naaien
bestellen bij zalando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |