Ik geloof best dat jij het ook druk hebt maar op een ander niveautje, je hoeft niet gefrustreerd te raken daarom ook niet, je komt er wel als jij je agressie en frustratie onder de duim weet te houden en je weet ik ben best sociaal en ik kan serieus genieten van andermans geluk dus als je een zetje nodig hebt dan is de brede stabiele schouder van mij niet teveel hoor, kan ik je ook op het rechte spoor zetten, ben er voor je Jimmy.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kom dan eens met een bewijs. Dat gepoch van je is zo ondraagelijk sneu, iemand die echt zo'n carrieretijger en seksgod is zit niet praktisch elke dag op FOK! te posten.
Waarom? Als ik hier wat zeg is het ook echt zo, zou niet weten waarom ik dingen moet gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach joh, zie het gewoon als een vorm van leesvermaak. Kan jou het rotten of het echt waar is of niet. Iedereen doet zich graag beter voor dan ze zijn
Hij heeft wel gelijk, je bent gewoon een sneu figuurquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof best dat jij het ook druk hebt maar op een ander niveautje, je hoeft niet gefrustreerd te raken daarom ook niet, je komt er wel als jij je agressie en frustratie onder de duim weet te houden en je weet ik ben best sociaal en ik kan serieus genieten van andermans geluk dus als je een zetje nodig hebt dan is de brede stabiele schouder van mij niet teveel hoor, kan ik je ook op het rechte spoor zetten, ben er voor je Jimmy.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof best dat jij het ook druk hebt maar op een ander niveautje, je hoeft niet gefrustreerd te raken daarom ook niet, je komt er wel als jij je agressie en frustratie onder de duim weet te houden en je weet ik ben best sociaal en ik kan serieus genieten van andermans geluk dus als je een zetje nodig hebt dan is de brede stabiele schouder van mij niet teveel hoor, kan ik je ook op het rechte spoor zetten, ben er voor je Jimmy.
Lange zin zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgetakelde gast die zelfmoord gaat plegen als hij voor zijn dertigste geen liefde en kinderen heeft gevonden.quote:
Zo ben jij, zo ben ik, maar niet iedereen is zo grote vriendquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom? Als ik hier wat zeg is het ook echt zo, zou niet weten waarom ik dingen moet gaan verzinnen.
Maar wel ons sneue figuurquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je bent gewoon een sneu figuur
Van mij mag hij uitloggen en nooit meer terugkomenquote:
Doe eens voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van mij mag hij uitloggen en nooit meer terugkomen
Waar kan je kinderen vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgetakelde gast die zelfmoord gaat plegen als hij voor zijn dertigste geen liefde en kinderen heeft gevonden.
Niels was echt een ruige zeebonk, hij had nog foto's dat hij tegen de reling leundequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kijk, we hadden Niels0 die ook alles bij elkaar verzon maar met die gozer kon je nog lachen.
Nielsquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kijk, we hadden Niels0 die ook alles bij elkaar verzon maar met die gozer kon je nog lachen.
Die buurvrouw en skateverhalen waren leuker dan dit treurige zakenmannengezeikquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niels was echt een ruige zeebonk, hij had nog foto's dat hij tegen de reling leunde
Waarom ben je niet in Parijs?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die buurvrouw en skateverhalen waren leuker dan dit treurige zakenmannengezeik
Wat vind je van mijn verhalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen bitch aan het neukenquote:
Daar ben ik het roerend mee eens. Niemand overtreft Niels0quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |