Mwa ben het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O kan wel.
Of je een klik hebt met iemand valt een staat natuurlijk niet met schoonheid.
Ik wil alleen een knappe vrouw aan mijn zijdequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O kan wel.
Of je een klik hebt met iemand valt een staat natuurlijk niet met schoonheid.
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ten zeerste maar geloof me ik kan ook compassie en liefde tonen voor de wat minder aantrekkelijke mensen onder ons.
Je hoeft niet altijd te neuken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
De basis van elke relatie is dat je elkaar toch wel ieder uur van de dag compleet schraal wil neuken tot uitgescheurde mondhoeken aan toe, is dat niet of ben je dat stadium voorbij dan is het tijd om verder te leven.
Jawel, als ik een levensspiegel wil of nodig heb ga ik wel naar mijn moeder, zussen of vrienden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd te neuken.
Dat herken ik niet zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
De basis van elke relatie is dat je elkaar toch wel ieder uur van de dag compleet schraal wil neuken tot uitgescheurde mondhoeken aan toe, is dat niet of ben je dat stadium voorbij dan is het tijd om verder te leven.
Geen zin in een gezin?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als ik een levensspiegel wil of nodig heb ga ik wel naar mijn moeder, zussen of vrienden.
Ah, je hebt zoveel te doen dat je gewoon weer de hele avond achter de computer zit, zoals altijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel, kaarsjes aan, avondbroodjes dansen in de oven, ik heb whisky, 39 gesprekken gewist want zal wel niet belangrijk zijn, beetje relaxen of juist nog even dat venijnige zakelijke mailtje opmaken waardoor ik het hele weekend aan de bak kan
Dan zou ik gewoon nog 4 jaar bij je vriendin blijven tot je een chick neukt uit de kroeg waar je wel op geilt.quote:
Zie dat niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon nog 4 jaar bij je vriendin blijven tot je een chick neukt uit de kroeg waar je wel op geilt.
Ik ben er nooit meer mijn lievelingspsychoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah, je hebt zoveel te doen dat je gewoon weer de hele avond achter de computer zit, zoals altijd.
https://forum.fok.nl/user/history/442397quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meer mijn lievelingspsycho
Niks verzonnen, ik laat nog 90 procent wegquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/442397
"nooit meer" weyo... kneusje met je verzonnen leven.
Kom dan eens met een bewijs. Dat gepoch van je is zo ondraagelijk sneu, iemand die echt zo'n carrieretijger en seksgod is zit niet praktisch elke dag op FOK! te posten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks verzonnen, ik laat nog 90 procent weg
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/442397
"nooit meer" weyo... kneusje met je verzonnen leven.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kom dan eens met een bewijs. Dat gepoch van je is zo ondraagelijk sneu, iemand die echt zo'n carrieretijger en seksgod is zit niet praktisch elke dag op FOK! te posten.
*datzelfdequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.
En dat geldt voor meerdere mensen hier.
Ach joh, zie het gewoon als een vorm van leesvermaak. Kan jou het rotten of het echt waar is of niet. Iedereen doet zich graag beter voor dan ze zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kom dan eens met een bewijs. Dat gepoch van je is zo ondraagelijk sneu, iemand die echt zo'n carrieretijger en seksgod is zit niet praktisch elke dag op FOK! te posten.
Ook al verzint ie alles, dan nog vind ik dat gewoon tof.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
*datzelfde
En het bevalt me inderdaad niet.
Wie is die gast?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Doen jullie even normaal tegen elkaar!
Hij zou een boek moeten schrijvenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook al verzint ie alles, dan nog vind ik dat gewoon tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |