KOEKOEKquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:01 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Sow, dat komt even binnen.
Nee ik heb geld ingezet bij Simone.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:01 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ben jij een van die plekken?
Dit vind ik erg triestquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:19 schreef Superdonald het volgende:
@:remqo je ziet eruit als een kleuter
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:25 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben wel tegen het pesten van remqo.
quote:
Bedankt dat je het met me eens bent vriend.quote:
Nee ben geen poesie mwhehehehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je dan in de supermarkt loopt en denkt pff dat heb ik eigenlijk nodig maar nu geen zin in want te zwaar neem volgende keer wel mee
6 kratten bier gaat altijd wel wat ver ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je dan in de supermarkt loopt en denkt pff dat heb ik eigenlijk nodig maar nu geen zin in want te zwaar neem volgende keer wel mee
Alcoholistquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
6 kratten bier gaat altijd wel wat ver ja.
Doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:19 schreef Superdonald het volgende:
Aldus iemand met een stripfiguur als UIquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:19 schreef Superdonald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |