quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Zo is het gelukkig niet....
Je moet het zien als erotisch uitgaan, de meeste parenclubs hebben een bar/dans gedeelte, een restaurant(soms zelfs alla cart), een nat gedeelte(sauna, douche, bubbelbad, soms zwembad) en de speelkamers.
Mensen gaan daar gewoon uit, alles onder 1 dak, dat is vrij ideaal, verreweg de meeste mensen die komen hebben de intstelling van we gaan lol maken ipv we moeten zonodig neuken, opdringerige mensen worden gewaarschuwd, als ze doorgaan worden ze eruit gezet, er hangt een ontspannen niets moet, alles mag sfeer en die wordt gewaarborgt.
Er wordt gekletst, gedanst, gebaddert en lekker geflexed in de sauna en er is ook sex, voornamelijk in de speelkamers, de dansvloer e.d. zijn daarvoor niet geschikt, het is meestal niet echt de bedoeling om iemand op de bar te nemen ofzo
![]()
Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een overheerlijk stuk vlees bent tussen een bende hongerige leeuwen, iedereen is gelijk, iedereen doet aardig tegen elkaar, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand sexuele interresse heeft in je, maar dat wordt meestal heel vriendelijk en rustig gepolst, 1 kleine nee is meer dan zat en even goede vrienden.
Je loopt uiteindelijk in een parenclub relaxder rond dan in een disco wbt mensen die wat van je willen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.