Ja klopt wel, maar als je zo speelt heb je wel een kans. Als Ajax dan het dan ook nog een beetje onderschat en op 80% voor de dag komt...quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
FC Porto kreeg ook iets van 5 open kansen.
en dat was dan één van onze beste wedstrijden van dit seizoen tot nu toe.
Ik doe dit wel weer gewoon, maar in principe wel tegen beter weten in hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken denk ik.
Ik bespaar mezelf de ergernis en vernedering.
Kan wel weer tegen beter weten in vol goede hoop gaan kijken, maar als het dan om half zeven 4-0 staat voor Ajax voel ik me toch weer bekocht.
Ga wel wat leuks doen.
ach, beetje kinderdrugs erbij in de grasscompanyquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou dat niet eens doen joh, gewoon lekker andere dingen gaan doen.
Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:11 schreef nickhguitar het volgende:
Godverdomme jongensStelletje dakhazen hier zeg. Als RKC bijna een punt kan pakken dan kunnen jullie dat toch ook. Groei een paar zeg, jezus. Angsthazen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken denk ik.
Ik bespaar mezelf de ergernis en vernedering.
Kan wel weer tegen beter weten in vol goede hoop gaan kijken, maar als het dan om half zeven 4-0 staat voor Ajax voel ik me toch weer bekocht.
Ga wel wat leuks doen.
als Ajax langs kwam was het nog wel anders geweest, bij Ajax langs gaan is het in dit geval en dat ging ook in de goeie jaren zelden goed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat een trouwe fans hier allemaal
Hand in hand kameraden ditdat tot Ajax langskomt
Mja. Gewoon realisme. De kans dat we verliezen is nog groter dan normaal. Maar kans hebben we altijd en daar moet je gewoon voor gaan natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:11 schreef nickhguitar het volgende:
Godverdomme jongensStelletje dakhazen hier zeg. Als RKC bijna een punt kan pakken dan kunnen jullie dat toch ook. Groei een paar zeg, jezus. Angsthazen.
Denk dat als Feyenoord 442 zou gaan spelen dat je een prima kans hebt om te winnenquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:38 schreef PIETR het volgende:
WIJ GAAN WINNEN, ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG
Heeft weinig met Ajax te maken dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat een trouwe fans hier allemaal
Hand in hand kameraden ditdat tot Ajax langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |