SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee. Waar volg ik dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de Belgische versie gezien?
Die was echt geweldig. Beter dan de NL versie en bijna live online te volgen...
Via VIer, de Belgische zender.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:02 schreef CindieY het volgende:
Ik schakel ondertussen ook even met 3FMZe zenden 3 nummers live uit van het akoestische optreden van Editors.
Hoe laat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Morgenvroeg zijn Editors op radio 2 te horen bij Jan Willem Roodbeen...
Nog altijd huilen als ik denk aan een hele fles Pure Purple van Hugo Boss die ik kapot liet vallenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
Die was van Hugo Boss.
[ afbeelding ]
Tussen 6 en 9 uur. Maar is denk ik later wel terug te luisteren. Ik verwacht dat ze tussen 08:00 en 09:00 uur spelen.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog altijd huilen als ik denk aan een hele fles Pure Purple van Hugo Boss die ik kapot liet vallen
Doe je dat expres of wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zomer 2018 ook al zo'n duur parfum. Echt hè
Hoef ik een keer niet om 6 uur op te staan...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tussen 6 en 9 uur. Maar is denk ik later wel terug te luisteren. Ik verwacht dat ze tussen 08:00 en 09:00 uur spelen.
Goeie titel welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
Dit komt uit een Coca Cola Zero reclame.
Ik heb geen hoesje, maar het zijn:
Diplo & Lazerdisk Party Sex - Set it off
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goeie titel wel![]()
Wat een kutnummer
Ik denk dat het wel terug te luisteren is later op de dag.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoef ik een keer niet om 6 uur op te staan...
Ik luister wel tussen 7 en 8quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel terug te luisteren is later op de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |