Jij pakt altijd zo gaaf in. Zonde om uit te pakken dan eigenlijkquote:Op maandag 11 november 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste cadeaus ingepakt.
En er is nog een pakket gekoppeld. Vanavond op de laptop alles bijwerken.
Dank jequote:Op maandag 11 november 2019 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij pakt altijd zo gaaf in. Zonde om uit te pakken dan eigenlijk
Ik ben ook echt fan van zwart inpakpapierquote:
Verzenden in een kliko, dus extra mooi verpakt?quote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Het is echt een hobby, haha. Daarnaast, met hoe ik e.e.a. van plan ben moeten de cadeaus ook wel mooi ingepakt zijn.
quote:Op maandag 11 november 2019 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verzenden in een kliko, dus extra mooi verpakt?
Ik heb die ook hier liggen..quote:Op maandag 11 november 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook echt fan van zwart inpakpapier.
In een open mand of zo?quote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef Samzz het volgende:
Daarnaast, met hoe ik e.e.a. van plan ben moeten de cadeaus ook wel mooi ingepakt zijn.
Ik heb een adventkalender gekocht die je zelf kunt vullenquote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In een open mand of zo?Hoe maak je die ribbeltjes in het papier trouwens?
Inpak-crisis averted hier trouwens! Toch inpakpapier en cadeaulint naar wens gevonden.![]()
Dit jaar:
[ afbeelding ]
Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ok, dat geeft me een idee.quote:Op maandag 11 november 2019 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi inpakken kan ik niet, een doos bijna tot de rand vullen wel
Oeh, dat ziet er goed uit! Geurkaarsenquote:Op maandag 11 november 2019 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi inpakken kan ik niet, een doos bijna tot de rand vullen wel
Heel vet gedaan. Ik zou deze maanden gaan freelancen als ik jou was.quote:Op maandag 11 november 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Beter kan ik het zelf niet verwoorden!quote:Op maandag 11 november 2019 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe creatief, lief en welwillend alle gevers en shoppers zijn.
Voor zij die het willen een virtuele knuffel/kus/handshake haha.
Echt waar, dit is een hoogtepuntje in het jaar voor mij nu.
Zo Fok!king lief.
o wauw, dat durf je al niet eens uit te pakken zo mooiquote:Op maandag 11 november 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, echt ontzettend leuk en liefquote:Op maandag 11 november 2019 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe creatief, lief en welwillend alle gevers en shoppers zijn.
Voor zij die het willen een virtuele knuffel/kus/handshake haha.
Echt waar, dit is een hoogtepuntje in het jaar voor mij nu.
Zo Fok!king lief.
Ooeeh, zuurstokquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:57 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben ook al een beetje begonnen met inpakken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:57 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben ook al een beetje begonnen met inpakken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |