Wat heb jij gezopenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij ook niet zo heel goed dat je niet zo jelly maar ik weet dat het een keer met de auto naar huis is dat een van mijn leven en de andere manier van werken in de trein naar een andere keer wel even op een zondag in het ziekenhuis gebracht voor een coffeeshop een keer met je verjaardag maak er nog niet dm’en maar hoop dat alles wat ik niet meer dan twee uur 🕑 en de laatste jaren is
Kan gebeuren maat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Verkeerde topic.
Rl:drquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij ook niet zo heel goed dat je niet zo jelly maar ik weet dat het een keer met de auto naar huis is dat een van mijn leven en de andere manier van werken in de trein naar een andere keer wel even op een zondag in het ziekenhuis gebracht voor een coffeeshop een keer met je verjaardag maak er nog niet dm’en maar hoop dat alles wat ik niet meer dan twee uur 🕑 en de laatste jaren is
Prima tochquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:54 schreef Cachie het volgende:
[..]
99% daarvan is srs uit m’n geheugen gewist
Jij gebruikte zeker die suggesties van je iPhone toetsenbord. Die vallen mij vies tegen trouwensquote:
Of gezogenquote:
Ik heb een groot aantal mensen met de auto naar huis te komen voor hiervan zijn het begin van de trap af van mijn vader heeft de auto naar de garage.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij maakte laatst van kan k*nkerbek toen ik mijn moeder apptequote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gebruikte zeker die suggesties van je iPhone toetsenbord. Die vallen mij vies tegen trouwens
Was het met hindernissen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
was vandaag eerste geworden met de wekelijkse bureaustoelrolwedstrijd door het kantoor
de administratiemiep lag op de grond achter de schansquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het met hindernissen?
Niet eens over een stapeltje pallets heen joh?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
de administratiemiep lag op de grond achter de schans
doen we volgende weekquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eens over een stapeltje pallets heen joh?
zou je denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze die winnen zijn ze wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |