In GTA kan je ook zelfmoord plegen. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar kan ik verder ook niks aan doen dan.
Al vaak genoeg gedaan. Zelfmoordaanslagen vind ik wel lollig. Of met een Ferrari equivalent van een berg af stormen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
In GTA kan je ook zelfmoord plegen. Misschien iets voor jou?
Het is jammer dat je gebouwen niet kapot kan laten gaan. Hork en ik hebben ooit getracht 11 september na te bootsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan. Zelfmoordaanslagen vind ik wel lollig. Of met een Ferrari equivalent van een berg af stormen.
Nee heel vreemd is dat. Is toch lachen om met zo'n Boeing 747 een wolkenkrabber in te razenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je gebouwen niet kapot kan laten gaan. Hork en ik hebben ooit getracht 11 september na te bootsen.
ZIEKE FUCKING SHIT HIER OUWEquote:Op zondag 20 oktober 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Heb er nog niet één gezien. Valt me tegen dit.
Dat kimaat ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ZIEKE FUCKING SHIT HIER OUWE
10 TORNADOS OVER DALLAS TEXAS GEWEEST WAAR IK BEN!!!!!
KIMAAT VERANDERING TEN TOP!!!!!
How dare you!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar je leeft nog gelukkig!!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
FUCK YEAH !!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar je leeft nog gelukkig!!!!!!
Maak wel even de beloofde topics aan, Roze vrindquote:
jazeker, erg veel gedaan de afgelopen week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He jongeman!
Druk aan het genieten van de vrije dagen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
jazeker, erg veel gedaan de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |