Ik kwam gister toevallig Kenneth tegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik keek dat vroeger altijd Op zoek naar Yolandawat een vreemde serie was dat zeg
Je gaat sneller dan de afleveringen Pietquote:
Je zou me negeren ja. Ben wel benieuwd naar de reden, maar niet zo benieuwd dat ik je plan A beter vind.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja, fuck. Vergat ik even. Met jou valt geen discussie te voeren. My bad
Ja dat was de ster van de seriequote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam gister toevallig Kenneth tegen.
Herdrigemquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam gister toevallig Kenneth tegen.
Yep, was het even vergeten, maar vanaf nu negeer ik je weerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je zou me negeren ja. Ben wel benieuwd naar de reden, maar niet zo benieuwd dat ik je plan A beter vind.
Dat zal inmiddels ook wel een ouwe lul zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoiets ja. Herdigein dacht ik.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, was het even vergeten, maar vanaf nu negeer ik je weer
Ja maar is nog wel acteur ... zag hem kort geleden nog in een serie ...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels ook wel een ouwe lul zijn.
Hoe gaat het met jou Scrut, nog steeds in de roze wolk?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoiets ja. Herdigein dacht ik.
Ik ken hem voornamelijk van de tv-series van Schippers en zeg n's AAA . Daarna nooit meer gespot eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar is nog wel acteur ... zag hem kort geleden nog in een serie ...
Ah ja die ken ik nog wel. Briljant. FF kijkenquote:
60quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels ook wel een ouwe lul zijn.
Neh duurt te lang eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |