Volgende keer doe ik een Chuffiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Wat is dat met die persoonsgerichte TT's eik ..
Chufgod.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik een Chuffi
Sjoef, voor wie het allemaal niet hoefquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik een Chuffi
Ik open geeneens manquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
Spaans zingen kan je al niet en mn naam goed schrijven evenmin ... komt goed
Die in de OP? Da's Braddie volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar welke FOK!ker is het nou?
Nee, jouw date. Welke FOK!ker is dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die in de OP? Da's Braddie volgens mij.
Die FOK!t niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jouw date. Welke FOK!ker is dat?
Nou wat een prestatie,quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer kom je haar voorstellen?
Braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik post een nog bestaande Braddie video.
Dit warme plekje hou ik voor mezelf. Alles delenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil ze je hechte vriendenclub niet leren kennen?
Ah, dat is misschien wel verstandig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit warme plekje hou ik voor mezelf. Alles delen
Ik heb zo m'n momenten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is misschien wel verstandig.
Dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verder loop je uiteraard wel veel te hard van stapel, neem ik aan?
Ik ga naaktquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:10 schreef Petzi het volgende:
Iedereen badkleding klaargelegd voor morgen?
Jawel joh. In de wereld van de lesbische mensch, woont men doorgaans na 3 dates al samen. We doen het uiterst rustig aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, een Netflix- en chilldate ... dat is geen beginnersdate
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:10 schreef Petzi het volgende:
Iedereen badkleding klaargelegd voor morgen?
Hmz, nou als je het niet ziet zitten met iemand dan ga je er niet thuis tv mee zitten kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jawel joh. In de wereld van de lesbische mensch, woont men doorgaans na 3 dates al samen. We doen het uiterst rustig aan.
Eerste weekend van december trekt ze bij je in?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jawel joh. In de wereld van de lesbische mensch, woont men doorgaans na 3 dates al samen. We doen het uiterst rustig aan.
Oh rly?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Hmz, nou als je het niet ziet zitten met iemand dan ga je er niet thuis tv mee zitten kijken.
Verder: Generalisatie
De planning staat nog niet helemaal vast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerste weekend van december trekt ze bij je in?
quote:
Heeft ze een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De planning staat nog niet helemaal vast.
Rijdt ze ook paard eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rijdt ze ook paard eigenlijk?
quote:
Of ben je meer van het romantische, lang haar en vrouwelijke rondingen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Whahaha heerlijk dit.quote:
Em met SPooky and Suequote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahaha heerlijk dit.
Was ik ook al vergeten
Maar hou je nou van lelijke vrouwen of van mooie vrouwen, bedoelt Petz.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
Slapen. Dat lijkt me beter.
G'night all
Volgens mij hadden wij toen nog zwart wit tv. Of het is later nog een keer uitgezonden, ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders het toe zouden staan dat we dat keken.quote:
Trustequote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
Slapen. Dat lijkt me beter.
G'night all
mijn ouders keken zelf ook mee en heb oudere broer en zus en we hadden al kleurquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij toen nog zwart wit tv. Of het is later nog een keer uitgezonden, ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders het toe zouden staan dat we dat keken.
Pippi Langkous was al forbidden
Hmz ja. Kweettutooknietmeer. Kan me dit iig wel nog herinneren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn ouders keken zelf ook mee en heb oudere broer en zus en we hadden al kleur
Kwestie van techniekquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:27 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet hoe meisen dat doen,ze kunnen badeanzug zo antrekken on der der rock zo dat je niks ziet
Dank u. Dat bedoel ik dus niet. Ik probeer het voorzichtig te benaderen omdat ik het niet ken en vraag me dus af net als bij een hetero waar je voorkeur ligt. Ik vind bijv. mannen met donker haar overal niet zo aantrekkelijk. Of tatoesquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hou je nou van lelijke vrouwen of van mooie vrouwen, bedoelt Petz.
kwestie van veel oefenen .. ik heb geen ervaringquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:27 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet hoe meisen dat doen,ze kunnen badeanzug zo antrekken on der der rock zo dat je niks ziet
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dank u. Dat bedoel ik dus niet. Ik probeer het voorzichtig te benaderen omdat ik het niet ken en vraag me dus af net als bij een hetero waar je voorkeur ligt. Ik vind bijv. mannen met donker haar overal niet zo aantrekkelijk. Of tatoes
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dank u. Dat bedoel ik dus niet. Ik probeer het voorzichtig te benaderen omdat ik het niet ken en vraag me dus af net als bij een hetero waar je voorkeur ligt. Ik vind bijv. mannen met donker haar overal niet zo aantrekkelijk. Of tatoes
Ik hou van mooie vrouwen en de lelijke van mijquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hou je nou van lelijke vrouwen of van mooie vrouwen, bedoelt Petz.
Daar heb ik het ook niet overquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]Alsof dat iets met seksuele geaardheid te maken heeft..
Dit gaat over persoonlijke voorkeur.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou van mooie vrouwen en de lelijke van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |