Dat is ook een hond ehquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
Vieze stink hond, geef mij maar een husky
Sommigen hier op FOK! weten hoe mijn hond er uit ziet en die past iets van 30 keer in de hond uit de OPquote:
Sjefkequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommigen hier op FOK! weten hoe mijn hond er uit ziet en die past iets van 30 keer in de hond uit de OP
Een sjiewauw dusquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommigen hier op FOK! weten hoe mijn hond er uit ziet en die past iets van 30 keer in de hond uit de OP
Klopt, jij ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:13 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ohja volgens mij excel ben jij wel van de speciaal biertjes
Voor de helft is het een Chiwaf waf ja. Voor de andere helft is het een Yorkshirequote:
Ahh oke. Dan moet dat wel 30 keer passen jaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de helft is het een Chiwaf waf ja. Voor de andere helft is het een Yorkshire
Uitslaapgenotquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moet even omschakelen, Vanaf morgen een aantal dagen om 11 uur beginnen met werken ipv 8 uur.
Zit er veel variatie in tussen de dagen dat je om 11 en om 8 uur moet beginnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moet even omschakelen, Vanaf morgen een aantal dagen om 11 uur beginnen met werken ipv 8 uur.
Wel de goede kant op omschakelenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Ligt er aan. Sjefke wil er toch wel vroeg uit. In het weekend gaat hij ook meestal rond 8.30 aan de riem.quote:
Nee. Morgen en vrijdag om 11 uur. Maandag weer om 8 en dan weer om 11 uur starten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit er veel variatie in tussen de dagen dat je om 11 en om 8 uur moet beginnen?
Ow, dat valt dan nog wel te overzien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Morgen en vrijdag om 11 uur. Maandag weer om 8 en dan weer om 11 uur starten.
Ik ken dus iemand met een klein hondje die sjefke heet. Ik kan me alleen ff niet voor de geest halen wie. Het zou toch niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Morgen en vrijdag om 11 uur. Maandag weer om 8 en dan weer om 11 uur starten.
In welke stad of provincie woont die persoon?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:20 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand met een klein hondje die sjefke heet. Ik kan me alleen ff niet voor de geest halen wie. Het zou toch niet?
Neuh. Ik denk niet dat mijn slaapritme er onder gaat leiden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog wel te overzien.
Wel fijner voor je ritme dat sjefke wel nog altijd een 'vroeger' ritme aanhouden of is dat juist hinderlijk voor je slaapritme?
Provincie utrecht sowieso, stad weet ik ff nietquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In welke stad of provincie woont die persoon?
In dat geval heb je wel een paar extra lange ochtenden voor jezelf.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Ik denk niet dat mijn slaapritme er onder gaat leiden.
Ik ben wel jaloersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel een paar extra lange ochtenden voor jezelf.
Dan is het iemand anders. Ik woon in de Lampenstadquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:24 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Provincie utrecht sowieso, stad weet ik ff niet
Ik vanaf volgende week ook denk ik. Al mijn colleges zijn in de ochtend en vanaf 1 november krijg ik 3 middag/avond diensten erbij qua werk.quote:
Ahh oke, dat is een stuk zuidelijker iddquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het iemand anders. Ik woon in de Lampenstad
Heb je nu geen tentamens?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vanaf volgende week ook denk ik. Al mijn colleges zijn in de ochtend en vanaf 1 november krijg ik 3 middag/avond diensten erbij qua werk.
Maar goed, je kunt niet alles hebben.
In ieder geval wel extra centenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vanaf volgende week ook denk ik. Al mijn colleges zijn in de ochtend en vanaf 1 november krijg ik 3 middag/avond diensten erbij qua werk.
Maar goed, je kunt niet alles hebben.
Nope, 1ste semester heb je die niet hé. Hooggeleidequote:
ik wel in mijn master, gewon 4 tentamenperiodesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, 1ste semester heb je die niet hé. Hooggeleide
Ik heb ook een vrouwmensch inwonen, dus zoveel stelt dat ook weer niet voorquote:
Ik pas in mijn 2de semester.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
ik wel in mijn master, gewon 4 tentamenperiodes
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrouwmensch inwonen, dus zoveel stelt dat ook weer niet voor
Fijne avond nog trouwens, slaap lekker en werk ze morgen!quote:
Dankje man! Van hetzelfdequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fijne avond nog trouwens, slaap lekker en werk ze morgen!
Oh ja. Dat verschilt per toko natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, 1ste semester heb je die niet hé. Hooggeleide
Wij hebben wel meteen een vrij stevig (algemeen) tentamen blok aan het einde van het 2e semester.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Dat verschilt per toko natuurlijk.
* IJsdraakje is gewend aan vier blokken per jaar, elk met eigen toetsing
Ik herinner me vaagjes dat dat in Groningen ook zo was, Amsterdam dan weer niet. Maakt per saldo weinig uit natuurlijk, enige verschil was de "zwaarte" van de vakken, zwaarder dan 9 studiepunten had ik eigenlijk niet, want moest in drie maanden passen. (Ja, op die enkele aan de UvA na, omdat die op 5 en 10 punten zaten per vak. Logic.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben wel meteen een vrij stevig (algemeen) tentamen blok aan het einde van het 2e semester.
aan de rug gewoon 4 periodesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herinner me vaagjes dat dat in Groningen ook zo was, Amsterdam dan weer niet. Maakt per saldo weinig uit natuurlijk, enige verschil was de "zwaarte" van de vakken, zwaarder dan 9 studiepunten had ik eigenlijk niet, want moest in drie maanden passen. (Ja, op die enkele aan de UvA na, omdat die op 5 en 10 punten zaten per vak. Logic.)
Het is ruim tien jaar geleden dat ik daar rondliep, in mijn herinnering had ik een half jaar dezelfde vakken. Kan ook zijn hoe die opleiding toen ingericht was.quote:
ik las vandaag nog een nieuwsberichtje hoe overvol de tentamenhallen zijn, ze hebben nu weer een nieuw plan verzonnen (extra vroeg starten, minder lange pauzes tussen tenamens) zodat er geen tentamens hoeven te zijn op zaterdag. Maar goed, dat was in mijn tijd gelukkig niet aan de ordequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ruim tien jaar geleden dat ik daar rondliep, in mijn herinnering had ik een half jaar dezelfde vakken. Kan ook zijn hoe die opleiding toen ingericht was.Is verder ook niet heel interessant eigenlijk.
Gewerkt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 06:14 schreef TheWolfpack het volgende:
Ik ben blij als ik naar bed mag.
Ah enjoyquote:Op donderdag 24 oktober 2019 06:15 schreef TheWolfpack het volgende:
[..]
Nog bezig, maar het einde is in zicht.![]()
Heerlijk, weekend.
Waarom /2quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou niet bij mij, ik had 3*375 ml / 2 op a 6-8%
Zo is dat, Sammz houdt ook wel van een lekker trippeltje of een sint Bernardus abt 12 bij haar steakquote:
Doet jouw vinger het alweerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:15 schreef mosrednA het volgende:
Zucht
@:haags_kwartiertje valt het mee met de drukte?
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ziektedag. Mn vingers ergens tussen gehad gister. Dus kan beter maar mag niet klagen
0 punten voor Feyenoordquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Wow ok just checkingquote:
Wel of geen drukte?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk niet aan je faphand, sterktequote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:26 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wow ok just checking
Maar over paar min dokter ter controle om te kijken of er fotoS gemaakt moeten worden
Thxquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Hopelijk niet aan je faphand, sterkte
Ik ben weer in den haagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond naar het stadion. Komt nu wel goed uit dat ik morgen pas om 11 uur begin. Ik ben pas na 23.00 uur thuis straksquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Praktisch wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanavond naar het stadion. Komt nu wel goed uit dat ik morgen pas om 11 uur begin. Ik ben pas na 23.00 uur thuis straks
Ook regelmatig dergelijke nachtelijke taferelen gehad toen ik in de binnenstad woonde. Soms wel amusant, behalve als je net lekker slaapt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Wat een nacht. Allemaal gespuis op straat.
Om 3 uur een licht getintier die zich moest uitkleden voor drie oostblokkers omdat ze dachten dat hij hun ausweis had. Staat die jongen daar in zijn boxer op zijn sokjes.... Ik vroeg of ze konden opflikkeren. Deden ze niet. Jongen begon te roepen dat ik de politie moest bellen. Ik politie bellen en dan zie je altijd dat ze er net vandoor gaan.
Wat een kansloos volk
Ja dit is eigenlijk pas sinds de laatste maandenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook regelmatig dergelijke nachtelijke taferelen gehad toen ik in de binnenstad woonde. Soms wel amusant, behalve als je net lekker slaapt.
Heb jij Alzheimer danquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Dat nieuws van dat mogelijk medicijn om alzheimer te kunnen stoppen/afremmen is wel interessant he
Sja, tokkies gonna tokkiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is eigenlijk pas sinds de laatste maanden![]()
Ik vind het supersupersuper irritantHeb aan de overkant ook een Pools stel wonen. Geen idee wat zij doen maar die stem van die vrouw. Gaat door merg en en been en ze hangen vaak snachts om 2 ofzo ook op straat. Of maken ruzie met elkaar. Heb die laatst ook weg gestuurd.
Begrijp niet dat die mensen niet zien hoe irritant ze zijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genot! Boterham met kipfilet?
Je bent er wel vroeg bij vandaag!quote:
Wow dat klinkt niet als een gezellig buurtjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Wat een nacht. Allemaal gespuis op straat.
Om 3 uur een licht getintier die zich moest uitkleden voor drie oostblokkers omdat ze dachten dat hij hun ausweis had. Staat die jongen daar in zijn boxer op zijn sokjes.... Ik vroeg of ze konden opflikkeren. Deden ze niet. Jongen begon te roepen dat ik de politie moest bellen. Ik politie bellen en dan zie je altijd dat ze er net vandoor gaan.
Wat een kansloos volk
Heb ook honger.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent er wel vroeg bij vandaag!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Lekker multicultureelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:29 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wow dat klinkt niet als een gezellig buurtje
Valt verder mee hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:29 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wow dat klinkt niet als een gezellig buurtje
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]Ziet er wel uit als een typische FOK!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een typische FOK!ker
[..]God wat mis ik dit, de enige persoon die m'n leven nog wat kleur gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je nominatie voor modschap is weer ingetrokkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een typische FOK!ker
Inderdaad, Budaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je nominatie voor modschap is weer ingetrokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Politie politie, de hoeren van justitiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:34 schreef Karzai het volgende:
Lastig aan de politie heb je ook niet veel. Ook een buurman gehad die tot diep in de nacht vaak luide muziek draaiden
Die is gelukkig opgekrast
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Politie politie, de hoeren van justitie
Ze waren er in 2 minuten. De vrouw aan de telefoon was getriggerd toen ik zei dat hij zich moest uitkledenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:34 schreef Karzai het volgende:
Lastig aan de politie heb je ook niet veel. Ook een buurman gehad die tot diep in de nacht vaak luide muziek draaiden
Die is gelukkig opgekrast
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen eer en geen ambitie, solliciteer bij de politie!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen eer en geen ambitie, solliciteer bij de politie!
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je nominatie voor modschap is weer ingetrokken
Lekker snel gegoogled!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wist heus wel dat dit Braddie is hoor
Godzijdankquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wist heus wel dat dit Braddie is hoor
Braddie had ook gewoon seks, met Cynthiaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Helpt wel goed tegen de eetlust, een etende Braddie.
RTquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die zo denken over de politie zijn altijd een beetje sneu
Ja maar dit soort dingen zijn ook lastig op te lossen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef Karzai het volgende:
Ze komen wel langs maar een week later doet ie het weer.
Wow dan moet je wel een aardig triest leven hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
God wat mis ik dit, de enige persoon die m'n leven nog wat kleur gaf
Het zijn gewoon een beetje nietszeggende sukkeltjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Zo zie je maar, die incels moeten niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Braddie had ook gewoon seks, met Cynthia
Goedzo, honten zijn leuker dan kadden!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar plaatjes van mijn toekomstige hont kijken
Waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een beetje nietszeggende sukkeltjes.
Maar ik moet van beiden niezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedzo, honten zijn leuker dan kadden!
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zou ik anders zolang in de rp sc zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wow dan moet je wel een aardig triest leven hebben
Tot ze niet meer te plakken was?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Braddie had ook gewoon seks, met Cynthia
Hontenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat braddie de hosselear van het gooi is!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo zie je maar, die incels moeten niet zo moeilijk doen.
Sobersoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je geen levenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik moet van beiden niezen.
Nee, nee, dat was een levend geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot ze niet meer te plakken was?
Kom vechten dan bij het sportparkquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat braddie de hosselear van het gooi is!
Ssssstquote:
Bij sommigen zegt dat iets inderdaad. Dacht alleen dat jij daar gewoon een verblijfsvergunning had gekregen vanwege je cul-ban.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders zolang in de rp sc zitten
Staat dit allemaal in je excel bestandje?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:42 schreef MCH het volgende:
De oom van Braad was een convicted killer
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat dit allemaal in je excel bestandje?
Volgens mij is GC een van de weinige subs waar MCH nog mag komenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:43 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bij sommigen zegt dat iets inderdaad. Dacht alleen dat jij daar gewoon een verblijfsvergunning had gekregen vanwege je cul-ban.
Maar er is dus meer aan de hand
Hosselaer dan toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat braddie de hosselear van het gooi is!
Ik heb nog nooit wat gezien van die knakker. Echt totaal geen behoefte aanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:43 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Staat gewoon een hele docu van op yt
Haha, nee ik ging van cul naar KLB, na mijn ban daar kwam ik pas in rpquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:43 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bij sommigen zegt dat iets inderdaad. Dacht alleen dat jij daar gewoon een verblijfsvergunning had gekregen vanwege je cul-ban.
Maar er is dus meer aan de hand
Iddquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is GC een van de weinige subs waar MCH nog mag komen
Nee, het is Pumpalov. Dven keert misschien bij de volgende actie terug.quote:
Hah, nu al spijtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, het is Pumpalov. Dven keert misschien bij de volgende actie terug.
Ik heb op een gegeven moment een Braddie-radar ontwikkeld. Met z'n stroom aan klonen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gezien van die knakker. Echt totaal geen behoefte aan
Ahh oke. Klinkt ook wel als een logische routequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, nee ik ging van cul naar KLB, na mijn ban daar kwam ik pas in rp
Ok dat is wel extreem.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment een Braddie-radar ontwikkeld. Met z'n stroom aan klonen.
Nee hoor, wilde gewoon even iets anders en mensen op het verkeerde been zettenquote:
Kom op, alsof jij niet binnen 5 posts doorhebt dat het braddie isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dat is wel extreem.
Dvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, het is Pumpalov. Dven keert misschien bij de volgende actie terug.
Hij kwam in m'n dieethoek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dat is wel extreem.
Wees blij dat ik stoptequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier heb ik door jou ook al laatste waarschuwing![]()
Nee, ik heb ook werkelijk niks met die gast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom op, alsof jij niet binnen 5 posts doorhebt dat het braddie is
quote:
Jaloers wel op z’n pianoskillzquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gezien van die knakker. Echt totaal geen behoefte aan
Nopequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er ergens een nickchange-overzicht?
Oh geen idee. Kan hij piano spelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaloers wel op z’n pianoskillz
User, niet mod haagsquote:
Mensen hadden ook gewoon serieus last van jequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Je was wel schattig hoe serieus je het nam #huehue
Deze post print ik uit en hang ik op mn toilet naast de scheurkalenderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij het 25-jarig jubileum weer terug
Fu. Dan toch maar een Excelsheet bouwen.quote:
Goeiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:48 schreef mosrednA het volgende:
[..]
User, niet mod haags
[..]
Mensen hadden ook gewoon serieus last van je
[..]
Deze post print ik uit en hang ik op mn toilet naast de scheurkalender
Totdat hier met twee maten wordt gemeten moet je zulke dingen niet al te serieus opvattenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:48 schreef mosrednA het volgende:
[..]
User, niet mod haags
[..]
[..]
quote:
Snorfietser rijdt rond terwijl maxi-cosi met baby aan arm bungelt
De politie in Rotterdam-Oost heeft op Facebook een foto gedeeld van een snorfietser met een maxi-cosi aan de arm. De snorfietser stond in de wijk Zevenkamp stil voor een stoplicht. In de maxi-cosi lag volgens de politie een baby. Een gevaarlijke situatie, aldus de agenten.
https://www.ad.nl/rotterd(...)Q1GVARHdj2y6K6dI9Z9E
@MCH kan je daarbij helpen, dat is een expert spion.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu. Dan toch maar een Excelsheet bouwen.
Nee. Bij de vorige nickchange kreeg iedereen nog tijdelijk z'n vorige nick naast z'n naam staan maar dat is nu nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er ergens een nickchange-overzicht?
Ja maar jij bent ook gewoon een categorie van jezelf. Dan ontkom je daar niet aanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Totdat hier met twee maten wordt gemeten moet je zulke dingen niet al te serieus opvatten
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een categorie van jezelf. Dan ontkom je daar niet aan
Mensen kunnen zich ook maar zo blijven voortplanten.quote:
Best goedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Kan hij piano spelen?
Hangt allemaal van Danny af he, kan ook eerderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:48 schreef mosrednA het volgende:
[..]
User, niet mod haags
[..]
[..]
Tsja...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook maar zo blijven voortplanten.
Hoe kom je er bij om zo rond te rijden? Echt. Hoe?
Laat me gewoon in CUL en ik ben hier wegquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een categorie van jezelf. Dan ontkom je daar niet aan
Mag je niet in cul komen? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat me gewoon in CUL en ik ben hier weg
Ja is toch zoquote:
Liever wel. Ik kan hier maar moeilijk aan wennenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt allemaal van Danny af he, kan ook eerder
Ik ga even kijken of ik het roze iets meer transparant kan maken want dit is wel een heel groot fel roze blokquote:
Ja lekker pornoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik het roze iets meer transparant kan maken want dit is wel een heel groot fel roze blok
Omdat ik te vaak over de Miep van Iwanius begonquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag je niet in cul komen? Hoe krijg je dat voor elkaar?
En hij was nog wel doofstomquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
Hij kon op gehoor alles spelen, superknap
Deze smeekbede naar mij toe richten is bijzonder inefficiëntquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat me gewoon in CUL en ik ben hier weg
Wel een prestatiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik te vaak over de Miep van Iwanius begon
Hoe orden jij dat excel bestandje?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik te vaak over de Miep van Iwanius begon
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En hij was nog wel doofstom
Te lui om een nieuw account te makenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Deze smeekbede naar mij toe richten is bijzonder inefficiënt
Oh godquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik heb m laatst nog gezien in discord maar toen was hij gelijk weer weg
Ik ben heul slecht in Excelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe orden jij dat excel bestandje?
Die valt toch binnen de eerste 10 posts door de mand.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Te lui om een nieuw account te maken
Ik kan niet schrijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schrijf je alles op in een schrift dan?
Misschien wel leuk om er een pop in te leggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook maar zo blijven voortplanten.
Hoe kom je er bij om zo rond te rijden? Echt. Hoe?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:54 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die valt toch binnen de eerste 10 posts door de mand.
Al is het omdat je per ongeluk je autocorrectie uit hebt gezet
Alle informatie die hij met de hand opschrijft gaat voor altijd verloren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schrijf je alles op in een schrift dan?
Ik ben gewoon nodig om niet elke sc hartstikke saai te laten wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch best een compliment. Ergens.
Zoiets lijkt me echt super cute om achter je fiets aan te hebben onder normale omstandigheden, niet tijdens het MTB'enquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om er een pop in te leggen.
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:55 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Alle informatie die hij met de hand opschrijft gaat voor altijd verloren.
Zou dat serieus nooit doen, extra veel kans dat je kind geschept wordt. Dingen zijn levensgevaarlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me echt super cute om achter je fiets aan te hebben onder normale omstandigheden, niet tijdens het MTB'en
Ervaring?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou dat serieus nooit doen, extra veel kans dat je kind geschept wordt. Dingen zijn levensgevaarlijk
Het is dat technologie hem helpt, anders zou er niets meer dan random letters en leesttekens uit zn vingers komenquote:
WTFquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou dat serieus nooit doen, extra veel kans dat je kind geschept wordt. Dingen zijn levensgevaarlijk
Dat is niet anders dan nuquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het is dat technologie hem helpt, anders zou er niets meer dan random letters en leesttekens uit zn vingers komen
Dat kind bungelt er toch achter aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WTF![]()
Als je kind serieus een grotere kans heeft om geschept te worden moet je allereerst serieus over je eigen rijstijl als fietser gaan nadenken
Moet je nagaanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet anders dan nu
MCH is een supergeavanceerde trollbot, ontwikkeld door de Chinezen. Die ei/ij-vautjes worden er bij een volgende update wel uitgefilterd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het is dat technologie hem helpt, anders zou er niets meer dan random letters en leesttekens uit zn vingers komen
Inderdaad, dom konijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kind bungelt er toch achter aan?
Ja, dus?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kind bungelt er toch achter aan?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MCH is een supergeavanceerde trollbot, ontwikkeld door de Chinezen. Die ei/ij-vautjes worden er bij een volgende update wel uitgefilterd.
Hoe fiets jij?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen achter jou dat ook doen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe fiets jij?
Door een drukke binnenstad lijkt het me vooral een onpraktisch ding, maar zolang je zelf een béétje vooruit kijkt?
👊quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Kijk uit met wie je allianties aangaat
Ik ken de ware aard van MCH al hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Kijk uit met wie je allianties aangaat
En dit dus. In een binnenstad zou ik hem ook niet gebruiken om dezelfde reden dat bakfietsen daar ook super kut zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe fiets jij?
Door een drukke binnenstad lijkt het me vooral een onpraktisch ding, maar zolang je zelf een béétje vooruit kijkt?
Hoe is dat risico anders dan met kind achterop?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen achter jou dat ook doen dan?
Je bent langer?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is dat risico anders dan met kind achterop?
Mensen verwachten niet dat er nog wat na de fiets komtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is dat risico anders dan met kind achterop?
En daar kun je geen rekening mee houden of ben je mentaal niet capabel genoeg om dat concept mee te nemen in hoe je rijd?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken de ware aard van MCH al hoor.
Oke dat scheeltquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken de ware aard van MCH al hoor.
Jawel maar je moet maar hopen dat andere daar ook rekening mee houden?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daar kun je geen rekening mee houden of ben je mentaal niet capabel genoeg om dat concept mee te nemen in hoe je rijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |