Je leeft nog!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik mis jou ook maatje.
Ik ben weer op het FOK forum voor de Big Brother topics, ik ben er niet op vooruit gegaan in de afgelopen jaren.
Nope.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Chefke, ook nog steeds levend. Was jij ook nog ook bij die legendarische meets?
Nee, ik ook niet. Laatste was Death Note, de serie uiteraard, op Netflix. Was wel weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je leeft nog!kijk je nog steeds anime? Ik allang niet meer. Ja, in een jaartje of 20 kan er veel gebeuren.
Ik heb in mijn verzameling de originele serie met Engelse dub, als je die bedoelt? Wel leuke (matige) kwaliteit video, mja wat wil je ook van een serie uit de jaren tachtig (!).quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Tot mijn leuke verbazing kwam ik er onlangs achter dat mijn vriendin in haar jeugd óók Dragon Ball Z keek, waar ik in mijn jonge jaren gek van was (zoals zovelen lijkt me). Nou is dat online wel te vinden allemaal, maar is er een mogelijkheid om Dragon Ball (dus de eerste serie) ook ergens te zien? Tot nu toe vind ik alleen maar dingen met Russische dub of het Japanse origineel (en zonder ondertiteling) en vooral dat laatste kan ik écht niet uitstaan...we zouden het voor de lol graag eens kijken, maar niet met de Japanse stemmetjes
Nu de eerste helft van het seizoen voorbij is valt het wel allemaal op zijn plaats.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:53 schreef Drankster het volgende:
Ik snap het niet meer bij S04 van AoT, hebben meer mensen hier last van? heb de manga niet gelezen btw.
Er is een officiele funimation dub, of deze via legale wegen te streamen is weet ik niet, ik weet ook dat er een oceanharmony gold dub bestaat maar dat je daar al vanaf de eerste paar minuten weet dat je er naar kijkt omdat de namen van characters veranderd zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Tot mijn leuke verbazing kwam ik er onlangs achter dat mijn vriendin in haar jeugd óók Dragon Ball Z keek, waar ik in mijn jonge jaren gek van was (zoals zovelen lijkt me). Nou is dat online wel te vinden allemaal, maar is er een mogelijkheid om Dragon Ball (dus de eerste serie) ook ergens te zien? Tot nu toe vind ik alleen maar dingen met Russische dub of het Japanse origineel (en zonder ondertiteling) en vooral dat laatste kan ik écht niet uitstaan...we zouden het voor de lol graag eens kijken, maar niet met de Japanse stemmetjes
Funimation kwam ik ook tegen ja, maar dat is helaas vooral gericht op de VS. Een normale, legale manier om het te kijken is er zo te zien helaas niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is een officiele funimation dub, of deze via legale wegen te streamen is weet ik niet, ik weet ook dat er een oceean dub bestaat maar dat je daar al vanaf de eerste paar minuten weet dat je er naar kijkt omdat de namen van characters veranderd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |