Verstandigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:54 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
ik blijf nog even op mijn zolderkamer.
Iquote:
Maat! Beetje een oke dag gehad?quote:
Verre van. Jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:07 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik poep op je voorhoofd
[..]
Maat! Beetje een oke dag gehad?
ouch, sterkte!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ziektedag. Mn vingers ergens tussen gehad gister. Dus kan beter maar mag niet klagen
Dat geloof ik. Je rust wel verdiend dusquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te druk, vooral de ochtend.
Ben nu onderweg naar huis. Vandaag tot 17.45quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Je rust wel verdiend dus
Tot hoe laat werk jij eigenlijk?
Je maakt wel veel uren dan manquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nu onderweg naar huis. Vandaag tot 17.45
Oh dat zijn prima tijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:13 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Doorgaans van 06:00 tot 14:30. Valt mee opzich
Jawel toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat zijn prima tijden.
Ja, pittig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:15 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Jawel toch.
Soms ook wel eens werkdagen vam >12u, maar dat is sporadisxh
Wat voor werk doe je danquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:13 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Doorgaans van 06:00 tot 14:30. Valt mee opzich
Lieve kop.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een Ierse Setter, Scrupje
nog 37 puntjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
Heb je nog niet genoeg gepost vandaag?
En dan besluit je jezelf uit de uitslag te laten halen?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan besluit je jezelf uit de uitslag te laten halen?
Iets met spoorwegenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:25 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al zo vaak gehad hier
Ook aan die lijn(en) gewerkt maatquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is al een stapje hoger dan de HTM.
Ik zat eerst op de bus, maar nadat ik Duitsers continue terug bleef rijden naar het land van herkomst hebben ze me op de tram gezet. Zodat ik niet van de lijn af kon wijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:27 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ook aan die lijn(en) gewerkt maat
Inderdaad. Dat een mod dit soort kansen laat liggen. Man man man man man wat kansloos.quote:
Gastquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de bus, maar nadat ik Duitsers continue terug bleef rijden naar het land van herkomst hebben ze me op de tram gezet. Zodat ik niet van de lijn af kon wijken![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de bus, maar nadat ik Duitsers continue terug bleef rijden naar het land van herkomst hebben ze me op de tram gezet. Zodat ik niet van de lijn af kon wijken![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:27 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Geheugen van een olifant heb jij ook eh
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry maat.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat een mod dit soort kansen laat liggen. Man man man man man wat kansloos.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:30 schreef mosrednA het volgende:
[..]
@:mch neem hier een voorbeeld aan
Iets minder aan de drugs wellicht
Vet, lijkt mij ook wel leukquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:27 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Geheugen van een olifant heb jij ook eh
Plassen als een olifant is ook een kunst.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:33 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Werken in de spoorbouw of het geheugen van een olifant hebben?
Daar noem je wat idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plassen als een olifant is ook een kunst.
Die kunnen er ook wat van ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:35 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Daar noem je wat idd.
Ik snap soms al niet hoe paarden volumes als zodanig produceren. Moet je nagaan
O, je bent railslegger ik bedoelde machinistquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:33 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Werken in de spoorbouw of het geheugen van een olifant hebben?
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
O, je bent railslegger ik bedoelde machinist
2 mensen maar?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:00 schreef Fogel het volgende:
Zo, vergaderdag is over. Slechts twee mensen boos gemaakt.
Tijd voor FOK! vanaf bed nu even en dan straks uit eten.
Houdt hij nog steeds een google sheet bij?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vraag dan verdomme wat ie doet
Wat doe je dan precies in de spoorbouw?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:27 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ben jij vroeger op je hoofd gevallen ofzo
Ajax overtuigt nog nietquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vraag dan verdomme wat ie doet
Je moederquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies in de spoorbouw?
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:28 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Houdt hij nog steeds een google sheet bij?
Die grap was nog makkelijker dan de meest makkelijke je moeder grapquote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die grap was nog makkelijker dan de meest makkelijke je moeder grap
Opzichquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die grap was nog makkelijker dan de meest makkelijke je moeder grap
En daarbij, niemand zou over jouw moeder heen willen.quote:
Daar zal hij het niet mee eens zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarbij, niemand zou over jouw moeder heen willen.
Als ze net zo'n mooi uiterlijk heeft als het innerlijk van MCH dan zou je er je hond niet eens vanaf hoeven te schoppenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:39 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Daar zal hij het niet mee eens zijn
Mooiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze net zo'n mooi uiterlijk heeft als het innerlijk van MCH dan zou je er je hond niet eens vanaf hoeven te schoppen
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze net zo'n mooi uiterlijk heeft als het innerlijk van MCH dan zou je er je hond niet eens vanaf hoeven te schoppen
Valt mee!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:00 schreef Fogel het volgende:
Zo, vergaderdag is over. Slechts twee mensen boos gemaakt.
Tijd voor FOK! vanaf bed nu even en dan straks uit eten.
De winst van Ajaxquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Gelukkig die van jou wel, doet je vriendin je gelovenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig zet jij je genen ook niet door, parel
Mooiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:49 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Gelukkig die van jou wel, doet je vriendin je geloven
Goedzoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dit idd
Alhoewel CL wel een uitzondering is mss
Niet weten dat Limburgers slimmer zijn dan Amsterdammersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
In Limburg zijn ze allemaal voor Ajax toch?
Eensquote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat Limburgers slimmer zijn dan Amsterdammers
Jij als zogenaamd 'hooggeleide' zou moeten snappen dat je sommige eigenschappen kunt toebedelen aan de meerderheid van bepaalde groepenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:05 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Lekker hoor
Nu alleen ajax nog zien verliezen zeker?
Aan welke sub zat jij dan de denken waar ze eventueel heen zouden kunnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zal er wel niet populairder door worden maar zou het hier miss wat minder kunnen?
We hebben MCH, waar al zoveel over gezegd is, en dan hebben we hier een mod en een ex mod die hem constant gaan zitten uitdagen en doen.
Kunnen jullie misschien gewoon opsodemieteren naar jullie eigen hoekje hier op fok of zo?
Denken jullie nou echt dat het iets toevoegt hier? Denken jullie dat het er hier gezelliger wordt of zo?
denk hetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Er hangt een goal voor Chelsea in de lucht
Dat kan mij werkelijk niks schelen maar het wordt er hier niet beter op.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan welke sub zat jij dan de denken waar ze eventueel heen zouden kunnen?
Of een KLB 2.0 oprichten?
quote:
Ik vond t wel meevallen, maar je had me ook gwn ff aan kunnen spreken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zal er wel niet populairder door worden maar zou het hier miss wat minder kunnen?
We hebben MCH, waar al zoveel over gezegd is, en dan hebben we hier een mod en een ex mod die hem constant gaan zitten uitdagen en doen.
Kunnen jullie misschien gewoon opsodemieteren naar jullie eigen hoekje hier op fok of zo?
Denken jullie nou echt dat het iets toevoegt hier? Denken jullie dat het er hier gezelliger wordt of zo?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Ik vond t wel meevallen, maar je had me ook gwn ff aan kunnen spreken.
Zal er op letten iig
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Ik vond t wel meevallen, maar je had me ook gwn ff aan kunnen spreken.
Zal er op letten iig
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:12 schreef mosrednA het volgende:
Het kan trouwens wel echt 2 kanten op vallen hoor.
Eerste helft ajax ook al ineens uit het niets
Ff pissenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:12 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Worden we het toch nog eens vandaag
Omdat Archie voor haags buitenland is? Of andersom?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
Nu moeten Haags en Archie nog vrinden worden, dat zal nog het meest lastige worden
Geen idee, hij heeft wel eens gezegd dat hij Haags maar een idioot vindtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:15 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Omdat Archie voor haags buitenland is? Of andersom?
Voor zover ik weet heb ik geen issues met de beste kerel hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
Nu moeten Haags en Archie nog vrinden worden, dat zal nog het meest lastige worden
Mos is wat veel aanwezig vandaag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Anders(om) niet nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mos is wat veel aanwezig vandaag.
soms?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms gaat het wat minder en dan komen we hier.
Ja dat is wel waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mos is wat veel aanwezig vandaag.
Met Scrup gaat het best goed, toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms gaat het wat minder en dan komen we hier.
Hij vindt mij ook een idioot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel eens gezegd dat hij Haags maar een idioot vindt
Ik vermaak mij prima Budquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Scrup gaat het best goed, toch?
Ik heb me laten vertellen dat dit met zijn medewerking bewust is opgezet allemaal. En dat hij er geld aan verdiend enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou deze kerel weten dat hij zo beroemd is?
Goeie vraagquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wanneer word je blauw @:budapestenaar?
Zal vanavond lang in zijn ballen knijpen, ziet ie vanzelf blauwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat dit met zijn medewerking bewust is opgezet allemaal. En dat hij er geld aan verdiend enzo
Inmiddels weet hij dat ja, en inmiddels verdienmodelquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Inmiddels weet hij dat ja, en inmiddels verdienmodel
De raderen draaien, Rabbitquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet niet wie hij is..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal vanavond lang in zijn ballen knijpen, ziet ie vanzelf blauw
Iewquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal vanavond lang in zijn ballen knijpen, ziet ie vanzelf blauw
Je hebt het zelf ondervondenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ik wist wel dat jij van dat soort kinky dingen was
Toffe carrière wel. Soort menselijke grumpy cat.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Inmiddels weet hij dat ja, en inmiddels verdienmodel
Can confirm @Budapestenaarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu neu, is onderdeel van de mod ontgroening
En jij beloofde toen dat ik ook een blauwe nick zou krijgen op FOK! als ik mee zou werkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ondervonden
Mod-ontgroening, blauwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Can confirm @:budapestenaar
Haags is nog steeds speciaal voor me
Dan geldt dat pas na 2006quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist ik veel dat jij ging fokken als een konijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij beloofde toen dat ik ook een blauwe nick zou krijgen op FOK! als ik mee zou werken
Mij beloofde ze de totalitaire macht over het hele internetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij beloofde toen dat ik ook een blauwe nick zou krijgen op FOK! als ik mee zou werken
MCH de moeder noten is toch de ontgroening? Ben ik nou verkeerd voorgelicht?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mod-ontgroening, blauw
hihaho
Dat was eigenlijk geheim./quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MCH de moeder noten is toch de ontgroening? Ben ik nou verkeerd voorgelicht?
Zoveel is wel duidelijk nu inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mij beloofde ze de totalitaire macht over het hele internet
Laat je niets wijsmaken
Hier mag niet meer over gesproken worden @Arch-Indarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blauwe dick. Dat haags is soms lastig te verstaanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blauwe dick. Dat haags is soms lastig te verstaan
O shit.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk geheim./
Moest grinnikenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)hide-the-pain-haroldquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik oprecht niet.
Ik stond dan ook bekend als serieuze modquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daarvoor werd er wat minder gefeest.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)hide-the-pain-harold
Ben jii mod geweest?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stond dan ook bekend als serieuze mod
Ben jij mod geweest?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
RIP Budaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van hero naar zero. Nog voor je blauw werd.
Waar was je mod?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan de bullets wel hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohja shitquote:
Dat is kietelenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan de bullets wel hebben
Het doet me serieus weinigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:35 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ohja shit
[..]
Dat is kietelen
Je cul ban was een bullet
No offence
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan had jij de vbl SC titel negersex nooit toegestaan
Nee klopt. Het woord neger had ik laten verwijderen of laten vervangen door donkergetinte medemensquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan had jij de vbl SC titel negersex nooit toegestaan
Dat wist jij niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Hide the pain Harold is een Hongaar
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALALALALLALALAAAAAAA AJAX ROTTERDAMMMMM
Komt veel langs bij die memes van Kakhiel enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik had tot een paar minuten geleden nog nooit van die hele man gehoord
Ook daar kijk ik niet naarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt veel langs bij die memes van Kakhiel enzo
redband?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar wel tof. Schept toch een band *snif*
Dat is een stadje. Die naam heb ik driehonderdmiljoen keer horen omroepen aangezien ik naast een station werkte.quote:
ahaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een stadje. Die naam heb ik driehonderdmiljoen keer horen omroepen aangezien ik naast een station werkte.
Was je manager bij de Burger King daarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een stadje. Die naam heb ik driehonderdmiljoen keer horen omroepen aangezien ik naast een station werkte.
De Macquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Was je manager bij de Burger King daar
Tenminste wel managerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Was je manager bij de Burger King daar
Heb jij C.L.Wenger aangesteld als 'facilitair manager'?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdiende een miljoen...forint
Kreeg je dat ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@C.L.Werner? Het is toch C.L.Wiener?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij C.L.Wenger aangesteld als 'facilitair manager'?![]()
![]()
Waarom ben je daar dan in godsnaam weggegaanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die manager godquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef mosrednA het volgende:
[..]
@:c.l.werner? Het is toch C.L.Wiener?
De gemiddelde wajonger zou willen dat hij/zij zichzelf zo goed kon managen als @C.L.Wernerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:53 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Aah ja oke.
De manager der managers
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
Best gezellig hier zo zonder @:arch-indar
Deze gave moet uitgebuit wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De gemiddelde wajonger zou willen dat hij/zij zichzelf zo goed kon managen als @:c.l.werner
Wellicht kan @noodgang nog een baantje voor hem regelen bij sociale zakenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:55 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Deze gave moet uitgebuit worden
Zeker!! Maar dan niet te hard gaan werken he?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan @:noodgang nog een baantje voor hem regelen bij sociale zaken![]()
Soberso werkt hij niet al te hard. 90% van de tijd zit hij te fokkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!! Maar dan niet te hard gaan werken he?
Joh lazer toch een eind op met je getroll en je onzin manquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
Hij niet alleenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso werkt hij niet al te hard. 90% van de tijd zit hij te fokken
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso werkt hij niet al te hard. 90% van de tijd zit hij te fokken
Maar 3k is toch serieus best veel in Hongarijequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit op je bankrekening
thats escalated quicklyquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit op je bankrekening
Nu wordt het wel ongeloofwaardigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Rustmomentje van de dag in mijn drukke hectische leven
Erkennen is de eerste stap naar verwerken, Bosquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik had in groep 7 een GTST schoolagenda![]()
Rustmomentje van de dag in mijn drukke hectische levenquote:
Lukas Sanders (homo) is net vader gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nu wordt het wel ongeloofwaardig
Trollen vergt een hoop van een mens.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nu wordt het wel ongeloofwaardig
het is natuurlijk al wel lang geleden, ben allang over de schaamte heen (ondanks dequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Erkennen is de eerste stap naar verwerken, Bos
Ik kijk dit serieus bijna elke dag maar nu zat Ajax in de wegquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trollen vergt een hoop van een mens.
Wow okequote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
[..]
Lukas Sanders (homo) is net vader geworden
Ferry of echt in de serie?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
[..]
Lukas Sanders (homo) is net vader geworden
Nu is alle twijfel verdwenenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trollen vergt een hoop van een mens.
Wel terugkijken hèquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kijk dit serieus bijna elke dag maar nu zat Ajax in de weg
In de serie, in het echt was hij aan de kook. Ben hem ook wel eens tegengekomen bij het stappenquote:
Nu doe je net of dit raar isquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat doet hij dus blijkbaar
Iemand die homo is is nu vader
Het is eerder kinderen nemen dan krijgen imoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef Bos81 het volgende:
En zo raar is het tegenwoordig niet meer dat een homosexuele man kinderen krijgt.
Al zoveel boze mensen gehad als ik dat zeiquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het is eerder kinderen nemen dan krijgen imo
Zaad is goedquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat doet hij dus blijkbaar
Iemand die homo is is nu vader
Ja het is toch gwn zoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Al zoveel boze mensen gehad als ik dat zei
Draagmoederschap en dergelijke. Maar idd bij mannen is het inderdaad vaak adoptie. Maar hoeft niet altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het is eerder kinderen nemen dan krijgen imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |