abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:46:37 #76
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:01 schreef Intint het volgende:

[..]

Je vraagt mij om bewijs maar ik mag geen wetenschap gebruiken terwijl je zelf wel de mening van een paar onderzoekers gebruikt om jouw claims fundament te geven?

_O-

Je verplaatst niet alleen de doelpaal maar je zegt nu ook dat ik de bal niet mag aanraken... Dat is wat ik bedoel. Je maakt het bewust of onbewust onmogelijk om een wetenschappelijke discussie te houden.

Overigens wat kan mij het schelen wat de oprichter van green peace zegt? De man is een conservatieve (zelfs politiek actief geweest, lekker objectief) astronoom, meer niet. Hij zou niet eens op de pyramide staan...
Patrick Moore, van het ultralinkse Greenpeace, is nu ineens ook niet meer gezaghebbend in klimaatland? :') ik denk dat die meer weet over klimaat, de werkelijke situatie en alle belangen dan heel Nederland bij elkaar :')

:') :') :')

Weet je wat, ga maar ballen rapen voor je verzette doelpalen. Oh nee, daar mocht je niet meer aankomen _O-

Ben wel klaar met jou en je inhoudsloze klimaatretoriek _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189596602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:33 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

nou nou nou
waar moet ik nog meer op ingaan dan?
Op alle posts die WEL inhoudelijk reageren.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:59:16 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596695
Overigens speelt er over 50 jaar geen klimaathysterie meer. Dan is de aarde zo overbevolkt (hallo Afrika, hallo midden oosten) dat voedsel zo schaars wordt dat we elkaar de hersens inslaan voor een zak aardappelen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189596706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Patrick Moore, van het ultralinkse Greenpeace, is nu ineens ook niet meer gezaghebbend in klimaatland? :') ik denk dat die meer weet over klimaat, de werkelijke situatie en alle belangen dan heel Nederland bij elkaar :')

:') :') :')

Weet je wat, ga maar ballen rapen voor je verzette doelpalen. Oh nee, daar mocht je niet meer aankomen _O-

Ben wel klaar met jou en je inhoudsloze klimaatretoriek _O-
Deze man is geen KLIMAATSWETENSCHAPPER. Hij is een astronoom en een ex-politicus, dat maakt hem geen autoriteit op het gebied van KLIMAAT. Oud-minister Eurlings is topman bij de KLM, maakt dat hem tevens een autoriteit op het gebied van vliegtuigwetenschap?

Puur door dat de inhoud van wat ik zeg niet past binnen jouw bias en/of dat je niet snapt hoe validiteit werkt betekent niet dat wat ik zeg inhoudsloos is. Is ook niet erg verder. Maar blijf dan vooral op de facebook pagina "Nederland mijn vaderland" voor discussies en niet hier. Dit is niet echt goede PR voor de geloofwaardigheid van je idealen.
pi_189596724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens speelt er over 50 jaar geen klimaathysterie meer. Dan is de aarde zo overbevolkt (hallo Afrika, hallo midden oosten) dat voedsel zo schaars wordt dat we elkaar de hersens inslaan voor een zak aardappelen.
Een red herring had je nog niet gehad geloof ik. Drogreden bingo. Leuk!
  donderdag 24 oktober 2019 @ 13:02:46 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189596733
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Patrick Moore, van het ultralinkse Greenpeace, is nu ineens ook niet meer gezaghebbend in klimaatland? :') ik denk dat die meer weet over klimaat, de werkelijke situatie en alle belangen dan heel Nederland bij elkaar :')

:') :') :')

Weet je wat, ga maar ballen rapen voor je verzette doelpalen. Oh nee, daar mocht je niet meer aankomen _O-

Ben wel klaar met jou en je inhoudsloze klimaatretoriek _O-
Typisch. Je moet niks van "linkse Greenpeace gekkies" hebben, maar nu er 1 iets roept dat toevallig in jouw straatje past zijn er niet genoeg superlatieven te vinden om de autoriteit van 'koning klimaatland' te beschrijven?

Die man is in de verste verte nog geen klimaatwetenschapper.
Huilen dan.
pi_189596777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:50 schreef babylon het volgende:

[..]

Op alle posts die WEL inhoudelijk reageren.
ok, ik zal jou even vermaken.. brb

op welke vraag wil je het liefste een antwoord van mij?
pi_189596977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:06 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ok, ik zal jou even vermaken.. brb

op welke vraag wil je het liefste een antwoord van mij?
Op mij hoef je niet te reageren. Ik zei alleen nee. Maar er zijn zat mensen die je serieuze repliek geven. Daar kun je iets op zeggen.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:19:49 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:00 schreef Intint het volgende:

[..]

Deze man is geen KLIMAATSWETENSCHAPPER. Hij is een astronoom en een ex-politicus, dat maakt hem geen autoriteit op het gebied van KLIMAAT. Oud-minister Eurlings is topman bij de KLM, maakt dat hem tevens een autoriteit op het gebied van vliegtuigwetenschap?

Puur door dat de inhoud van wat ik zeg niet past binnen jouw bias en/of dat je niet snapt hoe validiteit werkt betekent niet dat wat ik zeg inhoudsloos is. Is ook niet erg verder. Maar blijf dan vooral op de facebook pagina "Nederland mijn vaderland" voor discussies en niet hier. Dit is niet echt goede PR voor de geloofwaardigheid van je idealen.
HIJ ZIT IN DE HOOGSTE BOOM DAAR

HIJ WEET DUS ALLES VAN DE BELANGEN DIE DAAR SPELEN EN VAN DE ONZIN EN ANGSTZAAIERIJ DIE DAAR SPEELT

AL BEN JE ASTRONOOM HOLTOR OF BANAAN

Begrijpt u wel? Anders zou je de hele fucking top van het bedrijfsleven en de wereldpolitiek wel bij het oud vuil kunnen zetten.

Of denk je dat de baas van Vodafone weet hoe een vliegtuigstand werkt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189598492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

HIJ ZIT IN DE HOOGSTE BOOM DAAR

HIJ WEET DUS ALLES VAN DE BELANGEN DIE DAAR SPELEN EN VAN DE ONZIN EN ANGSTZAAIERIJ DIE DAAR SPEELT

AL BEN JE ASTRONOOM HOLTOR OF BANAAN

Begrijpt u wel? Anders zou je de hele fucking top van het bedrijfsleven en de wereldpolitiek wel bij het oud vuil kunnen zetten.

Of denk je dat de baas van Vodafone weet hoe een vliegtuigstand werkt?
Jij vind een politicus onafhankelijker en betrouwbaarder dan peer reviewed onderzoek mbt tot een politiek onderwerp?

Stel dat jij een hartaanval krijgt. Laat je je dan liever opereren door een hartchirurg of door de directeur van de Nederlandse Hartstichting?
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:28:02 #86
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598496
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:01 schreef Intint het volgende:

[..]

Een red herring had je nog niet gehad geloof ik. Drogreden bingo. Leuk!
Leuk, maar dat er bij 10 miljard geen eten genoeg meer is als er niets gebeurt, is wel een feit. Wisten ze een paar jaar al. Dan lul je niet meer over een graadje warmer of een centimetertje zeespiegel, als je niet te eten hebt ben je binnen drie weken dood. Dat is een beetje acuter dan de bangmaakhoax die ze ons nu in de schoenen proberen te schuiven omdat het bizar veel geld oplevert voor enkelen.

Er is veel over te vinden, dit was de eerste link:

https://www.forbes.com/si(...)e-of-the-future/amp/

Laat ze zich eens zorgen maken over fatsoenlijk voedsel voor iedereen en zorgen dat Afrika stopt met prijsneuken omdat kinderen daar worden gezien als pensioen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189598532
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Leuk, maar dat er bij 10 miljard geen eten genoeg meer is als er niets gebeurt, is wel een feit. Wisten ze een paar jaar al. Dan lul je niet meer over een graadje warmer of een centimetertje zeespiegel, als je niet te eten hebt ben je binnen drie weken dood. Dat is een beetje acuter dan de bangmaakhoax die ze ons nu in de schoenen proberen te schuiven omdat het bizar veel geld oplevert voor enkelen.

Er is veel over te vinden, dit was de eerste link:

https://www.forbes.com/si(...)e-of-the-future/amp/

Laat ze zich eens zorgen maken over fatsoenlijk voedsel voor iedereen en zorgen dat Afrika stopt met prijsneuken omdat kinderen daar worden gezien als pensioen.
Open daar maar een nieuw topic over dan. Nu gebruik je het als afleidings manoeuvre.
pi_189598574


[ Bericht 100% gewijzigd door Intint op 24-10-2019 15:33:44 ]
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:33:49 #89
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:27 schreef Intint het volgende:

[..]

Jij vind een politicus onafhankelijker en betrouwbaarder dan peer reviewed onderzoek mbt tot een politiek onderwerp?
Ik vind iemand die alles over de volle breedte kent belangrijker dan iemand die van een dingetje veel af weet. De wereld bestaat namelijk niet uit losse dingetjes. Daar liggen ontzettend veel en complexe verbanden tussen. Dat is wat die klimaatschreeuwers niet snappen. Voorbeeld: vanwege een enkele overal bezwaar tegen makende lulhannes en een achterlijke rechter liggen alle bouwprojecten stil. Want stikstof jank jank jank, terwijl een half jaar geleden nog niemand van stikstof had gehoord. En nu beginnen ze weer met het volgende verzinsel, chemicaliėn in de grond. Flikker toch op, nog even en recessie '20 komt eraan. Mensen zitten nu al maanden thuis.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 15:35:00 #90
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189598596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind iemand die alles over de volle breedte kent belangrijker dan iemand die van een dingetje veel af weet. De wereld bestaat namelijk niet uit losse dingetjes. Daar liggen ontzettend veel en complexe verbanden tussen. Dat is wat die klimaatschreeuwers niet snappen. Voorbeeld: vanwege een enkele overal bezwaar tegen makende lulhannes en een achterlijke rechter liggen alle bouwprojecten stil. Want stikstof jank jank jank, terwijl een half jaar geleden nog niemand van stikstof had gehoord. En nu beginnen ze weer met het volgende verzinsel, chemicaliėn in de grond. Flikker toch op, nog even en recessie '20 komt eraan. Mensen zitten nu al maanden thuis.
Groot gelijk heb je. Straks mogen we niet eens meer bitterballen frituren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_189598604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind iemand die alles over de volle breedte kent belangrijker dan iemand die van een dingetje veel af weet. De wereld bestaat namelijk niet uit losse dingetjes. Daar liggen ontzettend veel en complexe verbanden tussen. Dat is wat die klimaatschreeuwers niet snappen. Voorbeeld: vanwege een enkele overal bezwaar tegen makende lulhannes en een achterlijke rechter liggen alle bouwprojecten stil. Want stikstof jank jank jank, terwijl een half jaar geleden nog niemand van stikstof had gehoord. En nu beginnen ze weer met het volgende verzinsel, chemicaliėn in de grond. Flikker toch op, nog even en recessie '20 komt eraan. Mensen zitten nu al maanden thuis.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:36:05 #92
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:30 schreef Intint het volgende:

[..]

Open daar maar een nieuw topic over dan. Nu gebruik je het als afleidings manoeuvre.
Nee. De huidige klimaathysterie is een grote afleidingsmanoeuvre om gruwelijk veel geld bij de burger weg te harken.

Hoe zal jij je voelen als je op je 75e op bed ligt en je je eindelijk realiseert dat je altijd bent voorgelogen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:36:43 #93
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:35 schreef Intint het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat gaf ik wel, maar het antwoord staat je niet aan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189598636
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee. De huidige klimaathysterie is een grote afleidingsmanoeuvre om gruwelijk veel geld bij de burger weg te harken.

De wetenschap is het niet met je eens met je onderbuik

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe zal jij je voelen als je op je 75e op bed ligt en je je eindelijk realiseert dat je altijd bent voorgelogen?
Geen idee. En jij?
pi_189598645
Dit was mijn vraag


quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:27 schreef Intint het volgende:

[..]

Jij vind een politicus onafhankelijker en betrouwbaarder dan peer reviewed onderzoek mbt tot een politiek onderwerp?


Graag een ja of een nee
  donderdag 24 oktober 2019 @ 15:45:48 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_189598732
Weet vogeltjesdans veel wat peer reviewed wetenschappelijk onderzoek is joh. Met zijn de directeur weet het meest van een technisch onderwerp. Dan heb je het wereldbeeld van een 14 jarige.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189598795
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:45 schreef speknek het volgende:
Weet vogeltjesdans veel wat peer reviewed wetenschappelijk onderzoek is joh. Met zijn de directeur weet het meest van een technisch onderwerp. Dan heb je het wereldbeeld van een 14 jarige.
Daar beledig je een hele hoop 14 jarigen mee. Schaam je.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:50:27 #98
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598807
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:37 schreef Intint het volgende:

[..]

De wetenschap is het niet met je eens met je onderbuik
[..]
Ik verwijs je graag terug naar mijn standpunt over zorgvuldig uitgefilterde en goed betaalde wetenschappers.

quote:
Geen idee. En jij?
Ik zal me niet bedonderd voelen. Ik wist het namelijk altijd al. Ik weiger achter bangmaakhoaxes aan te rennen.

Kijk, als je echt wat wilt doen, begin dan bij de basis. Eten, wonen, zuiver drinkwater, ziektes. In dat oplossen zijn we namelijk nog nooit geslaagd. Dus kom niet aankakken met first world problems zoals CO2, stikstof, klimaat enz. We horen al decennia niets anders dan we gaan dood dit dat. Zijn we de zure regen vergeten? Het gat in de ozonlaag? De voorspelde meters zeespiegelstijging? Dat we zomers van constant 30 graden zouden hebben en dat gletsjers tegen deze tijd al verdampt zouden zijn? Ga toch weg, met je wetenschap.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 15:52:00 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189598835
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:45 schreef speknek het volgende:
Weet vogeltjesdans veel wat peer reviewed wetenschappelijk onderzoek is joh. Met zijn de directeur weet het meest van een technisch onderwerp. Dan heb je het wereldbeeld van een 14 jarige.
Ja maar de directeur weet wel heel goed welke belangen er spelen :( !!
Huilen dan.
pi_189598859
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik verwijs je graag terug naar mijn standpunt over zorgvuldig uitgefilterde en goed betaalde wetenschappers.
[..]

Ik zal me niet bedonderd voelen. Ik wist het namelijk altijd al. Ik weiger achter bangmaakhoaxes aan te rennen.

Kijk, als je echt wat wilt doen, begin dan bij de basis. Eten, wonen, zuiver drinkwater, ziektes. In dat oplossen zijn we namelijk nog nooit geslaagd. Dus kom niet aankakken met first world problems zoals CO2, stikstof, klimaat enz. We horen al decennia niets anders dan we gaan dood dit dat. Zijn we de zure regen vergeten? Het gat in de ozonlaag? De voorspelde meters zeespiegelstijging? Dat we zomers van constant 30 graden zouden hebben en dat gletsjers tegen deze tijd al verdampt zouden zijn? Ga toch weg, met je wetenschap.
Nee, ik vraag om een ja of een nee. De enige reden waarom je dat niet doet is omdat je dan moet kiezen uit
- Niet consistent zijn
- Volledige geloofwaardigheid verliezen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')