Oetlul, je had toch ergens tussen Eindhoven en Maastricht al kunnen uitstappen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijna in maastricht nu
Maar er gaat volgens mij wel een trein direct naar amsterdam hier alleen nog ff zoeken
Charlotte vindt de parkiet van Drizzt lelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WAT GEBEURT HIER?!?!
@:onlogisch
@:klummie
HEB JE HIERVOOR SHIFT OF CAPS LOCK GEBRUIKT?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:43 schreef Charlotte3 het volgende:
LENNY IK GA VANAVOND NAAR TINO MARTIN
Ja, ik ga samen met JC gek!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens bedoel je denk ik eerder @:jancees
Hij vindt Tino Martin fantastisch.
Zo dan. Zenuwachtig voor vanavond, of wat is dit?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vanaf nu Tino martin post gun ik sars
In China lopen ze juist toch met mondkapjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vanaf nu Tino martin post gun ik sars
Chinaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In China lopen ze juist toch met mondkapjes?
:’)quote:
Ben je ooit in China geweest, Roland?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
:’)
Jij staat nu bovenaan voor de koude douche.
Zondag krijg je te horen of je ook echt nummer 1 bent
Tevens
MaoGOD
Hij kijkt alleen graag naar de Asians volgens mijquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je ooit in China geweest, Roland?
Niet naar het land maar wel chinatownquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij @haags_kwartiertje? In Den Haag...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet naar het land maar wel chinatown
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh, ja dat is inderdaad vergelijkbaar met hoe het er in China aan toe gaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Den haagquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ja dat is inderdaad vergelijkbaar met hoe het er in China aan toe gaat.
Prima marketing in Chinatown enzo.
Neem trouwens aan dat je Chinatown in NY bedoelt?
Koop eerst maar eens een toetsenbord waar de hoofdletterfunctie op zit, ipv naar China af te reizen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:50 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat er geen reet te doen is in eindhoven en het opeens barst van de chinezen. Komt volgens mij door de TU.
Dit is niet de laatste keer dat ik eindhoven bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |