Een objective. Maar je hebt er nog een paar uur voor, dus succes.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:55 schreef el-blanchito het volgende:
Heb ik een challenge gemist dat iedereen met 2 ucl spelers start?
Ahja, zie’m nu thanks!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een objective. Maar je hebt er nog een paar uur voor, dus succes.
Vanmiddag wel ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:20 schreef Fenomeno het volgende:
Is jullie FIFA online nu ook laggy as fuck? Heb met video streamen 0 probleem maar fifa teringveel lag
Oneens, die rewards zijn qua stats echt we goed, alleen ovr is laag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch league SBCsplayer rewards zien er wel enigszins matig uit tbh. Die kan je over een maand tot anderhalve maand niet meer gebruiken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga er maar niet vanuit. Vanaf nu gaan de prijzen alleen maar omlaag met als hoogtepunt pre black Friday.
Hm ja, op dit moment zijn ze wel bruikbaar, maar over een maandje? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, die rewards zijn qua stats echt we goed, alleen ovr is laag.
Belangrijker is dat mijn silvers nu mooi stijgen
Dieptepunt bedoel je.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga er maar niet vanuit. Vanaf nu gaan de prijzen alleen maar omlaag met als hoogtepunt pre black Friday.
Mag hopen dat je hem in de hype hebt verkocht.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ben YedderrrrOTW nu al 275k waard, gekocht voor 120k
Nee het is een hoogtepunt voor als je er naar uitkijkt en spelers zo goedkoop mogelijk wil hebben. Overigens is Black Friday niet het moment om spelers in te kopen. Het is algemeen bekend dat op pre Black Friday de prijzen vaak op zijn laagst staan. En dat begint een paar dagen eerder. Oktober is ook bijna voorbij dus de prijzen zoals het er nu voorstaat zullen ook weinig tot niet gaan stijgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 02:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dieptepunt bedoel je.
Verder is Black Friday pas over een maand, dus die hype begint pas langzaam over een weekje of 2. De afgelopen dagen is de markt wel extreem laag geweest dus als je toen hebt ingekocht komt naar verwachting vanaf morgen langzaam de rebound.
Ik hou 'm in m'n team.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 02:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mag hopen dat je hem in de hype hebt verkocht.
Niet mee eens, paniek stopt pas als scream klaar is denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 02:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dieptepunt bedoel je.
Verder is Black Friday pas over een maand, dus die hype begint pas langzaam over een weekje of 2. De afgelopen dagen is de markt wel extreem laag geweest dus als je toen hebt ingekocht komt naar verwachting vanaf morgen langzaam de rebound.
Ik kies ook altijd de packs, omdat je met coins in ieder geval zeker weet dat je nooit een absolute top speler bij elkaar krijgt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:41 schreef ebtravel het volgende:
Rival Rewards, Pavlenka als beste. Elke week weet ik dat coins de betere keuze is, maar packs blijven toch leuker he!! Ga maar weer even een keer nu squad battles doen voor rewards maandag.
-- en even een UCL Rare voor 8.1 k gekochtNja. eigenlijk een megapack voor 8.1 dus
draftenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:06 schreef dezomervoorbij het volgende:
En ik heb een Draft Token gekregen. WTF kan ik daar mee?
Nog nooit gedaan.Zo te zien wel goede beloningen mee te verdienen.quote:
ik heb op fifa 19, laatste 2 maanden alleen nog maar Draft gedaan. Vind het echt wel een leuk speltype, alleen voor nu te duur (15k per deelname). Vond alleen het niveau op een gegeven moment wel te hoog daar. Kon niets meer winnen, en de rewards zijn pas leuk bij 2/3 wins.quote:
Ik zit nog steeds op de wip voor LaLiga of BPL team (of hybrid, liefste), dus laat mijn keuze altijd vallen op waar ik de beste spelers packquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:05 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd de packs, omdat je met coins in ieder geval zeker weet dat je nooit een absolute top speler bij elkaar krijgt.
Mijn beste speler uit de 2 mega packs was nu Falcao.
Ik heb 'm ook 2 weken geleden gepackt, 30 nog maar ja? ik twijfel met hem, maar toen was die nog 40kquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:40 schreef Elan het volgende:
Mendy uit Rivals beloningspakketje, dacht gewoon standaard 80 spelertje is hij 30k waard
Tja Real Madrid versie is kennelijk erg gewild, die van City is nog maar 2500. Verkocht voor 28k, van de opbrengst Robertson gehaald (als vervanger voor Mendy van Cityquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:58 schreef ebtravel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook 2 weken geleden gepackt, 30 nog maar ja? ik twijfel met hem, maar toen was die nog 40k
Mijn Lenglet's zijn in ieder geval in 48 uur ruim 20k gestegenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens, paniek stopt pas als scream klaar is denk ik.
Ferland Mendy is dan ook 1 van de 3 beste linksbacks in de Spaanse comp. in Fifaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja Real Madrid versie is kennelijk erg gewild, die van City is nog maar 2500. Verkocht voor 28k, van de opbrengst Robertson gehaald (als vervanger voor Mendy van City), heeft die kerel (Robertson) alleen een UCL-kaartje eigenlijk?
Oh nvm heb het al gevonden.
Ze gaan nooit meer naar het oude niveau, nee, dat klopt, maar er komt nog een stijging aan hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee het is een hoogtepunt voor als je er naar uitkijkt en spelers zo goedkoop mogelijk wil hebben. Overigens is Black Friday niet het moment om spelers in te kopen. Het is algemeen bekend dat op pre Black Friday de prijzen vaak op zijn laagst staan. En dat begint een paar dagen eerder. Oktober is ook bijna voorbij dus de prijzen zoals het er nu voorstaat zullen ook weinig tot niet gaan stijgen.
Je hebt nu nog een kans om te verkopen, trouwens.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ben YedderrrrOTW nu al 275k waard, gekocht voor 120k
Ook voor icons Rickert? Ik baal een beetje van mijn Klose aankoop.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze gaan nooit meer naar het oude niveau, nee, dat klopt, maar er komt nog een stijging aan hoor.
Ik zou het verlies nemen, helemaal met die Swaps.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook voor icons Rickert? Ik baal een beetje van mijn Klose aankoop.510 betaald en nu nog 430 waard. Weet niet of ik die 100k verlies moet nemen of nog even moet wachten in de hoop dat hij weer wat omhoog gaat. Van de icons is hij by far het meeste gezakt. Ik heb nog een 150k aan coins over ook dus het is niet zo dat ik coins nodig heb.
Ik zou 't nog even monitoren, maar het is vrij duidelijk dat de kans dat je nog winst op hem gaat maken vrij klein is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook voor icons Rickert? Ik baal een beetje van mijn Klose aankoop.510 betaald en nu nog 430 waard. Weet niet of ik die 100k verlies moet nemen of nog even moet wachten in de hoop dat hij weer wat omhoog gaat. Van de icons is hij by far het meeste gezakt. Ik heb nog een 150k aan coins over ook dus het is niet zo dat ik coins nodig heb.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zou het verlies nemen, helemaal met die Swaps.
Thanks. Staat gelist op 455 nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou 't nog even monitoren, maar het is vrij duidelijk dat de kans dat je nog winst op hem gaat maken vrij klein is.Icons zoals Klose zijn niet bepaald gewild dit jaar, dus verwacht er niet veel van.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens, paniek stopt pas als scream klaar is denk ik.
Dat vandaag de markt omhoog zou gaan is logisch, maar morgen/overmorgen stort de markt weer in. Kortetermijnhandelen werkt goed, mijn maandaginvesteringen zijn muv Semedo niet gestegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebound is na de rewards van vanochtend toch echt begonnen.
Ook spelers als Alex Sandro/Walker/Modric/Sterling zijn gestegen hoor, dus niet zo zeer louter de Franse spelers. Zo'n beetje elke populaire speler die je in de WL tegenkomt stijgt. Inderdaad werkt short-term nu het bestquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vandaag de markt omhoog zou gaan is logisch, maar morgen/overmorgen stort de markt weer in. Kortetermijnhandelen werkt goed, mijn maandaginvesteringen zijn muv Semedo niet gestegen.
Nu heb je wel allemaal Fransen met 3 zeer goede Franse spelers in TOTW, dat vertekent wel.
Ik had een IF Griezmann voor 490, leek mij echt te laag dus ik durfde de gok wel te nemen, verkocht voor 585000. Bizar.
WL valt me nog wel mee dit seizoen. 11 potjes winnen en je krijgt weer 2000 punten, dus dan kan je de week erna weer spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:53 schreef lesleyyb het volgende:
zonet me rivals punten ingeleverd voor mijn 4e weekend league ever, wat ga ik mezelf aandoen
mede door de icon swaps demotes momenteel divisie 7, normaal gesproken een divisie 3 speler dus ik ben niet extreem angstig ofzo. tis meer dat ik nooit de motivatie kan opbrengen om 30 potjes te spelen, maar moet die 9 wins voor de icon token krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
WL valt me nog wel mee dit seizoen. 11 potjes winnen en je krijgt weer 2000 punten, dus dan kan je de week erna weer spelen
In welke divisie zit je?
11 potjes = 1500quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
WL valt me nog wel mee dit seizoen. 11 potjes winnen en je krijgt weer 2000 punten, dus dan kan je de week erna weer spelen
In welke divisie zit je?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebound is na de rewards van vanochtend toch echt begonnen.
heb je geluk met je rewards, voor de rest is hulk maar kut. -1800 weakfootquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:45 schreef KrAlex het volgende:
Scream Hulk SBC gedaan, beste keuze ooit
Haal UCL Semedo (45K) en Reus (216K) uit de packs.
Al met al 160K winst gemaakt en een leuke speler erbij.
quote:
Ik dacht dat dat was aangepast!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:16 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Met zilver 1 (11 tot 13 wins) in de WL krijg je gewoon 2000 fut punten hoor
https://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-20/
Goeie speler man, gewoon 3* weak foot nog tochquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb je geluk met je rewards, voor de rest is hulk maar kut. -1800 weakfoot
Gewoon weer 275kquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt nu nog een kans om te verkopen, trouwens.
Nice, ik net SBC afgerond , rare mega pack en rare player pack. Laporte, Scream Sabitzer, Rakitic en Brand. Had slechter gekund.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:59 schreef DePresident. het volgende:
Scream Müller uit een SBC’tje, beste pull van het jaar
Kimpembe is echt een god en kost geen drol. T. Silva staat er bij mij naast ten faveure van hem.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:12 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
de mannen die het morgen mogen gaan doen, meest fijne team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld
Opschepper.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 02:04 schreef Doublepain het volgende:
Bronze en Silvers zijne echt SBC fodders he
Moest voor goud 3/4? met silvers dingen doen, maar telkens speel ik tegen volledig goud/IF/Icon teams terwijl ik met een vol sivler team + bench speel... Gelukkig wel heel makkelijk kunnen halen en ook nog 1650 points per challenge
Nog 5 levels
Die kan er helemaal geen kut van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:22 schreef Max23 het volgende:
Bale gepackt uit de marquee matchups![]()
Hij is met zijn 85 rating geen walkout dit jaar maar wel 132k waard
Dan maak je het voor jezelf ook gewoon een uitdaging, ik speelde gewoon met mijn bpl team en had alleen daniel james in de basis staan, 2 silvers met een 4* wf op de bank en de objectives waren zo gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 02:04 schreef Doublepain het volgende:
Bronze en Silvers zijne echt SBC fodders he
Moest voor goud 3/4? met silvers dingen doen, maar telkens speel ik tegen volledig goud/IF/Icon teams terwijl ik met een vol sivler team + bench speel... Gelukkig wel heel makkelijk kunnen halen en ook nog 1650 points per challenge
Nog 5 levels
Ik speel altijd 4-3-2-1, waar ik de middelste van de 3 middenvelders op achterblijven heb gezet, net als de vleugelverdedigers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:31 schreef ebtravel het volgende:
Ik heb de MM's op 2 spelers na uit m'n club kunnen halen, maar denk dat de waarde van m'n clubspelers hoger was dan de opbrengst. Beste was Diego Costa, die levert geen flikker op. Vooralsnog heb ik alleen in de eerste week een beetje geluk gehad, maar niets boven de 40k gepackt. Die Inaki Williams is wel echt heel fijn om mee te spelen zeg. Voor die offline icon coins, Eredivisie team starten, Inaki Williams in minuut 1 erin, en BRRRRRTTTTT OP DE BROMMER... Depay bankt nu gewoon door hem
Wat zijn jullie favo opstellingen nu? Probeer van de 4-3-3 af te stappen maar houd er wel van dat er CAM's of middenvelders beetje eroverheen komen dan. Tegen PC speel ik nu 3-4-1-2, wel fijn maar durf dat online denk ik niet aan.
451 met 2 AM's.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:31 schreef ebtravel het volgende:
Ik heb de MM's op 2 spelers na uit m'n club kunnen halen, maar denk dat de waarde van m'n clubspelers hoger was dan de opbrengst. Beste was Diego Costa, die levert geen flikker op. Vooralsnog heb ik alleen in de eerste week een beetje geluk gehad, maar niets boven de 40k gepackt. Die Inaki Williams is wel echt heel fijn om mee te spelen zeg. Voor die offline icon coins, Eredivisie team starten, Inaki Williams in minuut 1 erin, en BRRRRRTTTTT OP DE BROMMER... Depay bankt nu gewoon door hem
Wat zijn jullie favo opstellingen nu? Probeer van de 4-3-3 af te stappen maar houd er wel van dat er CAM's of middenvelders beetje eroverheen komen dan. Tegen PC speel ik nu 3-4-1-2, wel fijn maar durf dat online denk ik niet aan.
Ik weet nog dat bij fifa 18 het niet goed werkte bij mij, omdat die verdedigende middenvelder dan vaak tegen 2 man moest. werd compleet overlopen. Is dat nu minder het geval?quote:
Ik heb dat nog niet zo ervaren. Maar ik heb op links Perisic staan en die lijkt op de een of andere manier alles weg te halen en is vaak op de verdedigende middenvelder plek te vinden. Aan de andere kant staat Sancho en die verdedigt ook prima mee. Alleen de spits staat op "voorin blijven".quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij fifa 18 het niet goed werkte bij mij, omdat die verdedigende middenvelder dan vaak tegen 2 man moest. werd compleet overlopen. Is dat nu minder het geval?
Kijken naar working ratesquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij fifa 18 het niet goed werkte bij mij, omdat die verdedigende middenvelder dan vaak tegen 2 man moest. werd compleet overlopen. Is dat nu minder het geval?
Hm, toch maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet zo ervaren. Maar ik heb op links Perisic staan en die lijkt op de een of andere manier alles weg te halen en is vaak op de verdedigende middenvelder plek te vinden. Aan de andere kant staat Sancho en die verdedigt ook prima mee. Alleen de spits staat op "voorin blijven".
Die is ook wel vies goed. Irritante tegenstanderquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
IF Yedder ineens zo goed als extinct op PS4
Waar zit ik naar te kijken joh
Yes, allebei gehad. Benz maakte ook een prima indruk maar ik vond Trezeguet beter. Icons hebben altijd iets extra’s ofzo. Zijn ze qua stats misschien gelijk maar spelen altijd beter dan gewone kaarten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:55 schreef el-blanchito het volgende:
Lekker team lindje
Mensen ervaring met IF Benzema of 86 Trezeguet? Ik twijfel
Waarom irriteert dit je nog? Je weet toch dat het ieder jaar hetzelfde is. Koop het spel dan gewoon niet, net zoals ik. Kan alleen maar lachen om dit soort reacties. WL en waardeloze servers gaan hand in hand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:21 schreef lesleyyb het volgende:
en ik ben alweer helemaal klaar met weekend league, ga iets van 1-6... verschil in hoe mijn team in rivals en WL speelt is echt dag en nacht. rivals heb ik momenteel dikke winstreak en iedereen doet wat ik van ze gewend ben, ga weekend league in en ineens missen marquinhos en silva al hun tackles, kan navas nog geen losgeslagen bal vasthouden en voorin staan ze maar een beetje stil te staan, wat doe ik mezelf aanheb maar 17 tokens nodig..
betekent niet dat ik zelf prima zit te spelen, sommige mensen waren ook echt beter dan ik, tis alleen zo frustrerend wanneer je een goal tegen krijgt terwijl je een perfect getimede tackle uitvoert en de bal alsnog naar de aanvaller stuitert terwijl je verdedigers aan de grond genageld staan![]()
Ik ben zelf altijd erg te spreken over Benz, al moet je er wel een bloedsnelle jongen naast gooienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:55 schreef el-blanchito het volgende:
Lekker team lindje
Mensen ervaring met IF Benzema of 86 Trezeguet? Ik twijfel
Thanks, maar is het die 200k extra ook waard?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes, allebei gehad. Benz maakte ook een prima indruk maar ik vond Trezeguet beter. Icons hebben altijd iets extra’s ofzo. Zijn ze qua stats misschien gelijk maar spelen altijd beter dan gewone kaarten.
Ik vind van wel. Het grote verschil is dat Trezeguet net dat beetje extra pace heeft om zichzelf te lanceren. Zeker als je er zo’n hunter chem op plakt. Benzema is echt afhankelijk van de spelers eromheen, maar maakt wel alles af.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Thanks, maar is het die 200k extra ook waard?
Omdat ik normaal gesproken expliciet voor deze reden geen weekend league speel, vermaak me prima in rivals en squad battles maar deze mode is voor mij veel te sweaty. Maarja de verzamelaar in mij wil nou eenmaal alle icon swap tokens..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:33 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Waarom irriteert dit je nog? Je weet toch dat het ieder jaar hetzelfde is. Koop het spel dan gewoon niet, net zoals ik. Kan alleen maar lachen om dit soort reacties. WL en waardeloze servers gaan hand in hand.
Snap ik. Het grinden is zelden leuk, helemaal als je het in een gamemode moet doen waar idd iedereen op het puntje van zn stoel zit om wins binnen te slepen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:18 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken expliciet voor deze reden geen weekend league speel, vermaak me prima in rivals en squad battles maar deze mode is voor mij veel te sweaty. Maarja de verzamelaar in mij wil nou eenmaal alle icon swap tokens..
Daar heb ik 4 WL's voor nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik speel gewoon tot 11 winst dan is het wel genoeg voor mij.
Wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar heb ik 4 WL's voor nodig.
Nah beetje overdreven misschienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat?
Dan grind je na elke WL steeds tot je weer 2000 punten hebt?
Oeff ja dan is het veel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nah beetje overdreven misschienMaar vorig jaar had ik gemiddeld zon 8 tot 12 wins per WL. En dan speelde ik wel minstens 25 potjes.
Let wel: normaliter speel ik zo'n 2 a 3 potjes per week (zonder WL dan). Nu sta ik ook pas op 600 punten voor de WL ofzo, nog helemaal niet gespeeld
je mist niks, tis één groot drop back-1 depth slaapfiestaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog steeds geen WL gedaan, mis volgende week
Ik al sinds 2016 niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog steeds geen WL gedaan, mis volgende week
Net alsof passing iets uitmaakt. Beter neem je gewoon de snelste tweequote:Op zondag 27 oktober 2019 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Weet niet wie ik als CV moet nemen in Engeland. Sanchez zijn passing is kut, zelfde bij Sokratis.
Kan wel voor Laporte gaan, maar weet niet of hij een beetje fijn is.
Nou, ik vind het wel fijn als mijn CV fatsoenlijk een bal kan inspelen jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof passing iets uitmaakt. Beter neem je gewoon de snelste twee
Rudiger met shadow is werelds, zeker een aanraderquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel fijn als mijn CV fatsoenlijk een bal kan inspelen ja
Maar kan het wel eens proberen inderdaad, en dan zie ik wel.
Ik heb vanaf het begin al Joe Gomez en Nathan Ake (met schaduw) als mijn centrum.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Weet niet wie ik als CV moet nemen in Engeland. Sanchez zijn passing is kut, zelfde bij Sokratis.
Kan wel voor Laporte gaan, maar weet niet of hij een beetje fijn is.
als je er op professional niet doorheen komt ben je ook gewoon niet zo goed in het spelletje he...quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
je mag ook nergens in dit spel plezier hebben, dit is de ai in squad battles op professional.. hoe on earth moet ik hier doorheen komen(je komt er wel doorheen, maar leuk is het niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind Boetius helaas wat te duur, wel geinige kaart ook
Wat ben je toch een pedant ventje hè.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je er op professional niet doorheen komt ben je ook gewoon niet zo goed in het spelletje he...
quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je toch een pedant ventje hè.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:23 schreef aTypisch het volgende:
heb 2k punten zag ik net, aanstaand weekend de WL maar eens veroveren met St Juste achterin
teampje:Lekker veel OTW's. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind Boetius helaas wat te duur, wel geinige kaart ook
Nope.quote:
Vorig jaar pakte dat goed uit met Anderson en Mahrez, die heb ik heel de game gehouden vanaf de eerste week dat ze uit waren.quote:
Je maakt eigenlijk constant van dat soort posts. Vaak in reactie op iemand. Dat komt op een zeker moment wat pedant over.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Geen idee, als zeggen waar het op staat pedant is..
Ben zelf ook niet meer zo goed in FIFA.
Ik vind het raar dat ik die packs niet krijg op maandag.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:46 schreef KrAlex het volgende:
Diego Godin uit m'n pre-order pakketje. Toch een kleine 20K waard.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:23 schreef aTypisch het volgende:
heb 2k punten zag ik net, aanstaand weekend de WL maar eens veroveren met St Juste achterin
teampje:Leuk teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind Boetius helaas wat te duur, wel geinige kaart ook
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Normaal zou ik Anderson en Aguero e.d. van de hand doen, maar die zijn first ownerquote:
Had je hem digitaal?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik die packs niet krijg op maandag.
Oja zekerquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Speel je dan ook op het account waar je de game op hebt gekocht?
heb je dit tegen alle teams of alleen de 80/83+ rated teams met 100 chem? Gisterren won ik 10-0 op wereldklasse (tegen zo'n shit team) om er daarna met 3-1 af te gaan. Meestal blijf ik gewoon tikken op het middenveld totdat de spitsen beginnen met lopen, en dan out-pace ik ze gewoon. En op het middenveld vooral R1+X zodat ze beginnen te lopen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme ik let weer niet op he.
Ik OTW Lucas Hernandez voor 65k opgepikt, maar lees nu dat die een hele poos blessa is.
Hoe voetballen jullie bij die wereldklasse SB's onder druk uit? De AI zet zo agressief druk... Zonder dat dat overigens veel doet voor hun conditie.Als ik mijn passing game speel, schermen ze alle passlijnen ook af. Ik vind het best pittig. Overigens wordt het pas pittig zodra ik voor kom. Op dat moment is Icon Hugo ineens wel goed en scoort Herrera uit een omhaal.
Staande tackles zijn ineens, zonder uitzondering, gele kaarten valt mij ook op. Was eerder ook niet.
@:atypisch ik kan er geen kut van trouwens.
Nee, nu ook tegen dat Hernandez sbc team. Geen steekbal?quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:53 schreef ebtravel het volgende:
[..]
heb je dit tegen alle teams of alleen de 80/83+ rated teams met 100 chem? Gisterren won ik 10-0 op wereldklasse (tegen zo'n shit team) om er daarna met 3-1 af te gaan. Meestal blijf ik gewoon tikken op het middenveld totdat de spitsen beginnen met lopen, en dan out-pace ik ze gewoon. En op het middenveld vooral R1+X zodat ze beginnen te lopen.
gelukkig speel ik de meeste potjes op wereldklasse of legendary anders haal ik elite ook niet, zeg daarnaast ook dat ik er wel doorheen kom maar dat je er niet veel plezier aan beleeft. lezen is moeilijk blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je er op professional niet doorheen komt ben je ook gewoon niet zo goed in het spelletje he...
goed zoquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:40 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
gelukkig speel ik de meeste potjes op wereldklasse of legendary anders haal ik elite ook niet, zeg daarnaast ook dat ik er wel doorheen kom maar dat je er niet veel plezier aan beleeft. lezen is moeilijk blijkbaar
tegen die superteams is het ook frustrerend om op wereldklasse/legendarisch te spelen, hoe goed je ook speelt de ai krijgt altijd 2 a 3 kansen waarvan er gegarandeerd 1 ingaat, in dat opzicht is het script hetzelfde voor elk potje wat je speelt. meestal speel ik de 1e 2 potjes op legendary omdat ik dat nog makkelijker vind dan wereldklasse en de andere 2 op professional zodat je tenminste met 6-0 of meer kan winnen en zo maximale punten krijgt. je gaat er geen top 100 mee worden maar elite 2/3 moet dan best wel makkelijk lukkenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, nu ook tegen dat Hernandez sbc team. Geen steekbal?
L1 ingedrukt houden tot ie de lijn passeert (schijnt).quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik scoor met een lobgoal met een PL-spits
Telt ie niet voor Ozil objective
Wat is dit dan weer
Meen je nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:35 schreef laucas het volgende:
[..]
L1 ingedrukt houden tot ie de lijn passeert (schijnt).
https://www.futwiz.com/en(...)ediction:-week-7/581quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:21 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er al totw predictions, afgezien van Diemers natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:32 schreef lesleyyb het volgende:
https://fifaforums.easpor(...)le-update-5/p1?new=1
drop back nerfs![]()
![]()
jaaa EAGODENquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:32 schreef lesleyyb het volgende:
drop back nerfs![]()
![]()
Heb Inaki Williams al, pacegodquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Als jullie nou 6 maanden wachten met spelen, dan kun je Mbappe wss voor 100k kopen.
Just a tip.
Steekbal is meestal de eindpass. Maar gebruik inderdaad steekbal en de combinatie met R1+X veel.. De wedstrijden tegen de 63-75 rated teams zonder echt chem win ik meestal makkelijk. Alleen die teams met rating 84-100 wat lastiger. Daar blijf ik gewoon maximaal tikken en hoop ik op gaten in de verdediging. Maar hier verlies ik ook wel hoor. Probeer ze gewoon te vermijden, even een paar van die makkelijke potjes en op goud 2 stoppen. Volgende keer ga ik wel een keer door voor Elite ofzo, dan laat ik het wetenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, nu ook tegen dat Hernandez sbc team. Geen steekbal?
Oh, dan verandert er gelukkig niets voor mij. Dat hele terugvallen instellen is wel erg extreem; 4 achterin houden met 1 of 2 CVM's is wel genoeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:32 schreef lesleyyb het volgende:
drop back nerfs![]()
![]()
Jij hebt toch geen goede pulls nodig. BPMquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar een paar goede pulls gehad maar uit SB rewards nog niks en uit de packs tot nu toe van de Bundesliga ook niks. Mijn broer heeft gewoon Mbappe en Auba gepackt. Wel untradeable
Het is een goede investering maar de termijn kan zomaar heeel lang zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje aan het twijfelen om otw Coutinho te halen. Die gaat nog voldoende IF's halen en is niet eerder zo goedkoop geweest. Goeie investering denk ik, maar wel 200k.
Er was wel shit gaande, ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Al sinds 3 uur 's middags niet meer mogelijk om te connecten met EA servers. Meer mensen last van? Zie redelijk wat klachten op EA forum hierover, maar ook niet super veel.
Had hem al gekocht. Past prima in mijn team ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is een goede investering maar de termijn kan zomaar heeel lang zijn
Dan is het sws niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had hem al gekocht. Past prima in mijn team ook.
Ik zou Coman halen, en dan sanchez eruit en matuidi voor Kante?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
Huidige team:
[ afbeelding ]
Eerste upgrade wordt denk ik wederom de linkerkant. Matuidi is nog best aardig, maar Douglas Costa is niet zo bijzonder.
Ik zat aan 86 Overmars te denken. Of effe doorsparen voor 88 Overmars?
heb een paar leaksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het eea al confirmed dan?
Komt toch pas einde middag
Matuidi is echt dikke prima. Zou inderdaad eerder voor Coman gaan. Overmars is niks bijzonders, zonde van je coins.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
Huidige team:
[ afbeelding ]
Eerste upgrade wordt denk ik wederom de linkerkant. Matuidi is nog best aardig, maar Douglas Costa is niet zo bijzonder.
Ik zat aan 86 Overmars te denken. Of effe doorsparen voor 88 Overmars?
Had ik ook gedaan maar wel verkocht in de hype gelukkig, nu net voor de TOTW fabinhos gekocht voor 39k. schoot mee naar de 49kquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:14 schreef KrAlex het volgende:
Al die mensen die vol hadden ingezet op OWT Icard.
Toen met Sarabia ook, 2 goals en assist en toch geen IF...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puur op stats zou je Vardy en Icardi wel verwachten. Dit is beetje eenwaard
Doe mij zijn IF maar voor LW en dat op de plek van Costa, zie hierboven mijn team.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef DePresident. het volgende:
Als je je het kan veroorloven, koop Mbappé. Wat een monster is dat zeg, 22 goals in 15 wedstrijden
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zou Coman halen, en dan sanchez eruit en matuidi voor Kante?
Coman inmiddels gekocht voor 7k, valt mee. Effe kijken hoe die speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Matuidi is echt dikke prima. Zou inderdaad eerder voor Coman gaan. Overmars is niks bijzonders, zonde van je coins.
Nkoulou maar gehaald voor 12k. Kijken hoe die werkt naast Koulibaly.quote:
Heb je hem inmiddels al? Vandaag laatste dag geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik scoor met een lobgoal met een PL-spits
Telt ie niet voor Ozil objective
Wat is dit dan weer
Welke divisie en rang heb je?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:30 schreef Elan het volgende:
Koeman in Rivals beloningspakketje
[ afbeelding ]
Ja heb hem die avond gelijk gehaaldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je hem inmiddels al? Vandaag laatste dag geloof ik.
Ik heb hem gisteravond eindelijk vrijgespeeld. Moest ook die lobgoals als laatste.
Ik zou Matuidi vervangen!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:25 schreef KrAlex het volgende:
Dembele - Griezmann - Neymar
---------------- Mbappe ---------------
Matuidi eruit en Petit erin.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:25 schreef KrAlex het volgende:
1M coins gespaard.
Wil graag een icon toevoegen. Twijfel heel erg tussen Petit of Veron + LB Zanetti.
88 CAM Figo ziet er ook aardig uit, maar daar heb ik al een untradeble Griezmann voor.
Heb nu dit staan, ingame wissel ik naar 3-5-2 met Alba op LM.
-------------- Ter Stegen --------------
Semedo - Lenglet - Varane - Alba
---------- Sissoko - Matuidi ----------
Dembele - Griezmann - Neymar
---------------- Mbappe ----------------
Coutinho is erg goed. Hunter op hem en gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Matuidi eruit en Petit erin.
Heb zelf mijn team ook aangepast. Douglas Costa eruit voor Coutinho (gepacked vanochtend), Matuidi eruit voor Wijnaldum (overige middenvelders zijn Sissoko en De Jong, dus verdedigend genoeg) en Lacazette eruit voor Firmino. Effe kijken hoe dit gaat, maar ik verwacht meer van Coutinho met 4* 4* dan met die draver Douglas Costa, die geen reet anders kan dan hard lopen.
Goeie, was de chemistry vergeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Coutinho is erg goed. Hunter op hem en gaan.
Ik zou iig pogba nooit neerzetten als cvm achtige.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Pogba + Kante op het middenveld of Petit + Sissoko?
Welke lulhannes gaat er nou dribbelen met deze man?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, is die het waard ondanks zijn 41 balance?
Agility en Balance is juist ook belangrijk voor verdedigers dacht ik? Anders draait iedereen zo bij hem weg omdat hij nog om zijn as moet draaien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welke lulhannes gaat er nou dribbelen met deze man?
quote:
twitter:Double_Pain twitterde op donderdag 31-10-2019 om 21:36:04Genot @lange_lans https://t.co/lPpy6kCqub reageer retweet
Icon Larsson gepackedquote:
Wat een packluck heb jij zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op donderdag 31-10-2019 om 21:36:04Genot @:lange_lans https://t.co/lPpy6kCqub reageer retweet
Varane heeft lager balance, maar is wel een van de betere verdedigers in het spel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, is die het waard ondanks zijn 41 balance?
Ja hè. Ook nog iets uit de packs gehaald?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:50 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb Scream Pique gedaan, 3 potjes gespeeld en speelt gewoon helemaal top
Het is in ieder geval een esthetisch verantwoord kaartje.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
Is die Scream Chong een beetje de moeite waard?
Screambitzer is pure porno in mijn team. Hij & IF Delaney overrompelen iedere tegenstanderquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Piqué is overigens wel een prima kaart. Net een paar potjes met hem gespeeld, maar prima hoor. Afgelopen paar dagen ook Lewa IF, Hernandez en Coutinho OTW en scream Sanlbitzer opgepikt. Die laatste deed het helaas niet voor mij.
Z'n facestat 86 dribbling vertekend nogal volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
Is die Scream Chong een beetje de moeite waard?
echt helemaal niets behalve burki, en wat andere 83/84s .quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja hè. Ook nog iets uit de packs gehaald?
Zijn toch een paar K per stuk nuquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
echt helemaal niets behalve burki, en wat andere 83/84s .
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:24 schreef el-blanchito het volgende:
Overigens, de Leipzig sbc kost ongeveer 15k en je krijgt er een 30k pack voor terug
Volgens mij is hij voor het eerst in de FUT geschiedenis niet zo goed als Messi.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog op werk
Sowieso wel want het is CR7
Nog steeds duurste van het spel (gold)quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij is hij voor het eerst in de FUT geschiedenis niet zo goed als Messi.
CR7 is ook goedkoper dan vorige jaar en Messi weer duurder.
Pak ff mn glazen bol erbij, moment.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:56 schreef Wicky15 het volgende:
Gisteren met mijn domme kop Scream Sabitzer gekocht voor 63k. Nu nog maar 51.
Hij kan er ook vrij weinig van, op de manier hoe ik hem wil gebruiken althans. Kan ik hem beter dan direct verkopen of gaat ie nog stijgen als de scream packs voorbij zijn?
En wat komt eruit?quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:21 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Pak ff mn glazen bol erbij, moment.
Haha. Snap er ook de ballen van. Enige wat mij wel lukt is om op het verkeerde moment te verkopen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En wat komt eruit?
Nee, zonder dollen. Ik heb geen verstand van die markt joh. Hier zitten vast users die er meer kijk op hebben
Ja, ik ook. En op het verkeerde moment kopenquote:Op zaterdag 2 november 2019 09:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Haha. Snap er ook de ballen van. Enige wat mij wel lukt is om op het verkeerde moment te verkopen.
Verkopen en huilen in een hoekje om je verlies, de kaart gaat in mijn optiek niet meer stijgenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:56 schreef Wicky15 het volgende:
Gisteren met mijn domme kop Scream Sabitzer gekocht voor 63k. Nu nog maar 51.
Hij kan er ook vrij weinig van, op de manier hoe ik hem wil gebruiken althans. Kan ik hem beter dan direct verkopen of gaat ie nog stijgen als de scream packs voorbij zijn?
Ja, ik denk het ook. Hij verdwijnt wel uit de packs maar is geen populaire spelerquote:Op zaterdag 2 november 2019 13:12 schreef Reijnxdv het volgende:
[..]
Verkopen en huilen in een hoekje om je verlies, de kaart gaat in mijn optiek niet meer stijgen
Voor ontspanning moet je lekker career gaan spelenquote:Op zaterdag 2 november 2019 13:30 schreef Wicky15 het volgende:
Gold 2 gehaald en nog drie wedstrijden over. Maar ga niet meer strijden voor Gold 1.
Beleef er eigenlijk ook helemaal geen plezier aan. Sinds FIFA 17, dat de WL begonnen is, is het imo veel te competitief geworden.
Ja, ligt natuurlijk ook aan mijzelf. Maar vroeger zette je FIFA aan om te ontspannen.
Klopt. Of gewoon online seasons. Maakt het ook geen reet uit als je verliest en kan je tenminste lekker aanvallenquote:Op zaterdag 2 november 2019 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor ontspanning moet je lekker career gaan spelen
Heerlijk! Veel goeie packs gepulled deze week hierquote:Op zondag 3 november 2019 09:58 schreef DePresident. het volgende:
Uit het 35k pack van de Scream SBC
[ afbeelding ]
Vorige week ook al scream Muller gepacked en nu dit. Beste pack ooit uiteraard.quote:Op zondag 3 november 2019 10:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heerlijk! Veel goeie packs gepulled deze week hier
Sinds ik in Sri Lanka zit pack ik echt de meest zieke shit, Icon Larsson, 6 TotW gasten, Scream Aspas, Kante. Ik ga nooit meer weg hierquote:Op zondag 3 november 2019 10:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vorige week ook al scream Muller gepacked en nu dit. Beste pack ooit uiteraard.
Waar trade je mee dan? Mijn methode pak ik 500c per kaart, ongeveer 10 per uur, maar vind ik te weinigquote:Op zondag 3 november 2019 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb nu eindelijk het traden een beetje onder de knie, verder is BPM natuurlijk nog steeds geweldig
Eigenlijk van alles maar vooral spelers met goede chem styles. Natuurlijk mis ik wel heel veel.. en hoeveel OTW De Ligt ik gisteren voor <50k heb gemistquote:Op zondag 3 november 2019 11:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waar trade je mee dan? Mijn methode pak ik 500c per kaart, ongeveer 10 per uur, maar vind ik te weinig
Seizoen 1 kon je 12 tokens verdienen, in seizoen 2 weer 12 tokens. De SBC’S blijven beide seizoenen live, ik ben benieuwd naar de volgende objectives en twijfel nog voor welke icon ik moet gaan aangezien ik Roberto Carlos heb gehaald en op veel plekken al goede spelers heb lopen.quote:Op zondag 3 november 2019 16:56 schreef E-Dubble het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die icon tokens werken? nu kan je de helft vrijspelen en deze week als season 1 voorbij is de andere helft?
Ahh oké thanks, en zijn die 12 tokens dan gelijk te verkrijgen wanneer seizoen 2 start? of is dat niet bekent?quote:Op zondag 3 november 2019 19:26 schreef leeroy het volgende:
[..]
Seizoen 1 kon je 12 tokens verdienen, in seizoen 2 weer 12 tokens. De SBC’S blijven beide seizoenen live, ik ben benieuwd naar de volgende objectives en twijfel nog voor welke icon ik moet gaan aangezien ik Roberto Carlos heb gehaald en op veel plekken al goede spelers heb lopen.
Jep, een geweldige kaart. Denk ook niet dat ik hem ga vervangen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb hem ook. Fenomenaal. Heb er een shadow op gegooid.
86 Raul is best wel traag op de bal toch? Ik verwacht dat er wel betere spitsen zijn voor die prijs.quote:Op zondag 3 november 2019 19:47 schreef Reijnxdv het volgende:
Jongens ik heb icon raul 86 gekocht en wat een beest in de 16, zeker een aanrader
Klopt kan sneller maar ik kan er wel redelijk mee spelen, rest van de spelers om hem heen zijn wel snel.quote:Op zondag 3 november 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
86 Raul is best wel traag op de bal toch? Ik verwacht dat er wel betere spitsen zijn voor die prijs.
Vorig jaar z'n prima gebruikt want het is wel een mooie jongen.
Aguero/Aubameyang/Griezmann en IF ben yedder is vast ook beter.quote:Op maandag 4 november 2019 07:45 schreef Reijnxdv het volgende:
[..]
Klopt kan sneller maar ik kan er wel redelijk mee spelen, rest van de spelers om hem heen zijn wel snel.
Betere spitsen voor die prijs? Tell me more
Ik heb zojuist de Gea, Sule en Kimmich gepacked uit de Marquee matchups. Niet slechtquote:Op maandag 4 november 2019 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aspas, Ibrahimovic en Bernard uit sb rewards. Leuk weer EA.
(Ja het zijn 2 85s maar het is wel smeri trollen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |