Afgelopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 06:33 schreef heywoodu het volgende:
Is game 7 nu bezig (of net afgelopen)? Dan weet ik dat ik straks de highlights kan gaan zoeken en het nieuws erover even moet vermijden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch nog wel een verrassende uitspraak, hoewel het er met de kliko theorie (hoe verzin je het...) er behoorlijk dik op lag...quote:Op maandag 13 januari 2020 20:11 schreef H.Vviv het volgende:
MLB heeft zijn straf uitgesproken van van sign stealing van de Houston Astros. GM Luhnow en manager Hinch worden één jaar geschorst. Daarbij een boete van vijf jaar en bij de eerst komende twee draft verliezen ze hun pick in de eerste en tweede ronde.
Ook loopt er nog een onderzoek naar de Boston Red Sox
Ik begrijp niet hoe ze er mee weg dachten te komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:14 schreef H.Vviv het volgende:
Luhnow en Hinch liggen er ook meteen uit bij Houston-organisatie. Vooral de draftpicks voor de komende twee jaar zal wel pijn doen bij de Astros.
Als je achteraf de beelden bekijkt is het zo overduidelijk als iets, maar tijdens de wedstrijd van de Astros is het mij nog nooit opgevallen. Blijkbaar de MLB ook niet want ze hebben afgelopen jaar gewoon door mogen gaan, al waren er natuurlijk wel geruchten. In het afgelopen postseason werkte zowel alle teams tegen de Astros met verschillende tekens. Tampa Bay Rays uit het hoofd met zeven verschillende tekens.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe ze er mee weg dachten te komen.
Het is zo obvious met dat gedreun. Dat hoor je als slagman en pitcher echt wel en als je de videos terug ziet/hoort dan is het bijna lachwekkend.
Maar de straf is terecht, uithuilen en opnieuw beginnen maar...
Eerlijk gezegd is het mij ook nooit opgevallen, maar als je als pitcher of catcher regelmatig op (bijna) het moment van de pitch gedreun hoort, dan lijkt het me dat je dat toch laat uitzoeken. En als de slagman het hoort, moeten de pitcher en catcher het zeker ook hebben gehoord.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als je achteraf de beelden bekijkt is het zo overduidelijk als iets, maar tijdens de wedstrijd van de Astros is het mij nog nooit opgevallen. Blijkbaar de MLB ook niet want ze hebben afgelopen jaar gewoon door mogen gaan, al waren er natuurlijk wel geruchten. In het afgelopen postseason werkte zowel alle teams tegen de Astros met verschillende tekens. Tampa Bay Rays uit het hoofd met zeven verschillende tekens.
Cora kan die ook zijn spullen pakken bij de Red Sox. Eerst mede verantwoordelijk bij het stelen van tekens bij de Astros en vrolijk doorgaan bij de Red Sox
Titel mogen ze houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Kan de WS uit 2017 ze nog ontnomen worden, of doet de MLB dat nooit?
Het lawaai op het veld komt echt van alle kanten, bovendien zit je als werper wel in een soort van concentratie dat je je daar van gaat afsluiten. Dus ik kan me wel voorstellen dat dat tromgeroffelquote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het mij ook nooit opgevallen, maar als je als pitcher of catcher regelmatig op (bijna) het moment van de pitch gedreun hoort, dan lijkt het me dat je dat toch laat uitzoeken. En als de slagman het hoort, moeten de pitcher en catcher het zeker ook hebben gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |