Mocht het wel zo zijn, dan begrijp ik waarom ze jou gevraagd hebben.quote:
Wie ben jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef drakin het volgende:
Je schrijft het niet zo, het id Buddha of Boeddha
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht het wel zo zijn, dan begrijp ik waarom ze jou gevraagd hebben.
Kijk eens naar mijn nickquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef drakin het volgende:
Je schrijft het niet zo, het id Buddha of Boeddha
Terwijl je zo'n hekel had aan mensen managen in Buddapest, nu moet je nog meer politieagent spelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben gepolst of ik interesse had. Verbaasde me wel
Ja, en dat zou ook al niet kloppen met maar 1 Dquote:
Ben jij een autist?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, en dat zou ook al niet kloppen met maar 1 D
Alleen maar bij users die zich niet gedragen en die zijn in de minderheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl je zo'n hekel had aan mensen managen in Buddapest, nu moet je nog meer politieagent spelen
Minimaal dubbel D?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, en dat zou ook al niet kloppen met maar 1 D
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben gepolst of ik interesse had. Verbaasde me wel
Richting H zelfs!quote:
quote:
Nee dat niet, maar wil er(nog) niet over praten.quote:
Heb je een vriend?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wil er(nog) niet over praten.
Met jou wel?
Oh, minder. Hoop dat je er snel overheen bent wat het ook is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wil er(nog) niet over praten.
Met jou wel?
Ierlandquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, minder. Hoop dat je er snel overheen bent wat het ook is.
Met mij is het prima
Ben nu onderweg naar Ierland (werk).
Je houdt je maar koestquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl je zo'n hekel had aan mensen managen in Buddapest, nu moet je nog meer politieagent spelen
Het ‘sociale deel’ is net zo groot als het werkdeel, komt wel goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ierland![]()
O werk, hopen dat je dan eventjes los mag.
Kennis is daar 2 jaar terug gaan wonen
Life is good!quote:
Drinken onder werktijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:56 schreef Fogel het volgende:
Misschien zo nog eens een doen maar dan met een JW red label erbij
Na 15u is het geen ‘kerntijd’. En ik zit niet op mijn werk.quote:
top geniet van dat mooie land(hopen op wat minder neerslag dan wel)quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ‘sociale deel’ is net zo groot als het werkdeel, komt wel goed.
Ik heb een waterdichte warme jas, komt goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
top geniet van dat mooie land(hopen op wat minder neerslag dan wel)
Lijkt me gek als je die niet zou hebben gezien waar je woont.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een waterdichte warme jas, komt goed
Omdat dat flink veel extra pussy oplevertquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:23 schreef Karzai het volgende:
Wat heeft je doen bewegen om mod te worden Buda?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:23 schreef Karzai het volgende:
Wat heeft je doen bewegen om mod te worden Buda?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat dat flink veel extra pussy oplevert
Gadver man, wat beuk jij veel slecht voedsel. Zorg eens beter voor jezelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog hutspot over. Dat eet ik met wat shoarmavlees
Hutspot is slecht voedsel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Gadver man, wat beuk jij veel slecht voedsel. Zorg eens beter voor jezelf
MCH eet alleen frietjes en kip met appelmoes. Alles wat anders is dan dat is per definitie bahquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reepjes varkensvlees met kruiden en paprika. Wat is daar slecht aan? Je bent niet wijs joh
Ja, maar dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:39 schreef Karzai het volgende:
Alleen als je er liters remia knoflooksaus over doet is het wat slechter
Zout, vet, slecht vlees. Mehhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reepjes varkensvlees met kruiden en paprika. Wat is daar slecht aan? Je bent niet wijs joh
Ik vind shoarmavlees van varkensvlees gewoon smerig en het is niet gezondquote:
Je moet eens vaker uit die achterbuurt komen. Niet alle Nederlanders hoeven volgens de sharia te leven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:43 schreef MCH het volgende:
Überhaupt dat ze iets van een varken al shoarma noemen
Triggeredquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet eens vaker uit die achterbuurt komen. Niet alle Nederlanders hoeven volgens de sharia te leven.
Kom op zeg, ik mag toch wel zeggen dat ik shoarma van varkensvlees vies vind. Helemaal in de door jou voorgestelde combi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint je trollgen weer de overhand te nemen? Zal ik je dan maar een poosje negeren?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint je trollgen weer de overhand te nemen? Zal ik je dan maar een poosje negeren?
Dat mag. Maar dat kan ook op een normale manier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik mag toch wel zeggen dat ik shoarma van varkensvlees vies vind. Helemaal in de door jou voorgestelde combi.
Maak lekkere shoarma voor mij dan van de keurslager uit Sliedrechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag. Maar dat kan ook op een normale manier.
Daar heb jij vast een prima Turkse slager voor, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Maak lekkere shoarma voor mij dan van de keurslager uit Sliedrecht
Zo vaak eet ik geen shoarmaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een prima Turkse slager voor, toch?
Leefden we maar geen van allen volgens de shariaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Leefde we maar allemaal volgens de sharia
Da’s voor jou als vrouw toch niet zo heel erg handig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Leefde we maar allemaal volgens de sharia
Nou mij gewoon verstoppen onder een burqa klinkt soms best aantrekkelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da’s voor jou als vrouw toch niet zo heel erg handig?
Wel volgens de shoarma?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leefden we maar geen van allen volgens de sharia
En dan de man ook onder een burka en pas tijdens de huwelijksnacht zien wat er uit je surprise komtquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou mij gewoon verstoppen onder een burqa klinkt soms best aantrekkelijk
Dat kan je nu ook als je dat wil, maar je kan ook zonder als het jou uitkomt. Lijkt me beter dan altijd bedekt te moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou mij gewoon verstoppen onder een burqa klinkt soms best aantrekkelijk
Nee mannen mogen zich niet bedekken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan de man ook onder een burka en pas tijdens de huwelijksnacht zien wat er uit je surprise komt
Of de burkini op het strand. Sommige moeten die echt verplicht aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook als je dat wil, maar je kan ook zonder als het jou uitkomt. Lijkt me beter dan altijd bedekt te moeten zijn.
Lijkt me ook erg warm overigens.
Gelijke monniken gelijke burka’squote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mannen mogen zich niet bedekken.
Jij hebt een burka?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Mag nu niet in mijn burqa met het ov....
Ja maar wil toch zien wat voor shoarma ik in de kuip heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijke monniken gelijke burka’s
Varkensshoarmaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wil toch zien wat voor shoarma ik in de kuip heb.
Wat eet jij, ouwe avocadolepelaar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man ouwe reus, dan kan je er nu extra van genieten
Varkensshoarma is seculier genoeg toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een seculier rechtssysteem te prefereren boven religekkiegedoe.
Ha! Dat zegt niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongezond volgens MCH. En die is hooggeleid.
Het kan er mee door.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Varkensshoarma is seculier genoeg toch?
Veggie pasta ovenschotelquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eet jij, ouwe avocadolepelaar?
Gebed oplezen terwijl je de harpoen door het hoofd knalt ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de koran mag je het wel eten.
Maar wel op de juiste manier geslacht.
Dat lijkt me nog lastig om met één slag de halsslagader van een walvis door te klievenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de koran mag je het wel eten.
Maar wel op de juiste manier geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |