That’s what I meanquote:
Ik vind het vooral eng wetende dat je dat nog gaat doen ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef Atmoz het volgende:
[..]
That’s what I mean![]()
Deze in combinatie met m’n portaalfrees en 3D printer in m’n eigen maker-spaceZie het ook al constant helemaal voor me: mooie witte wanden en plafond, lichtgrijze vloer, mooi/strak (verlicht) logo aan de muur, dikke pc met 3 monitoren om (3D) te tekenen en op de achtergrond m’n machines aan het werk... (liefst straks meerdere 3D printers die mooi naast elkaar aan de gang zijn
)
Het liefst zou ik er nog een grote (oranje) robotarm bij hebben die vanalles en nogwat aan het doen is![]()
Oh, wat ben ik toch een dromerige nerd hihi
Vergeet je alle nummerborden aan de muur niet?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:34 schreef bleiblei het volgende:
Mijn beeld is trouwens zo een echt ouwe werkplaats schuur met veel rommel, oude bakjes, bordjes en ander spul, een koelkast mooi weggewerkt en een heerlijke chesterfield om op te zitten kijken/genieten naar een ouwe '60 Corvette C1 op een brug.
Heeeel andere setting.
En tatjana kalender uit 1996!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Oh en de bierinnenkalender mag niet ontbreken
Kuka robotje kost niet zo heel veel hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef Atmoz het volgende:
Het liefst zou ik er nog een grote (oranje) robotarm bij hebben die vanalles en nogwat aan het doen is![]()
Oh, wat ben ik toch een dromerige nerd hihi
Die koop ik liever in een doos of assortimentbox.quote:
Nice! Lijkt me super handig.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:34 schreef Tom_ het volgende:
Gisteren is deze samen met een set freesjes binnen gekomen vanuit Duitsland![]()
[ afbeelding ]
Foto doet 't nietquote:Op donderdag 12 december 2019 08:07 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe 3in1 schuurmachine om in de vakantie de trap aan te pakken.
Nicequote:Op donderdag 12 december 2019 19:52 schreef Makrolon het volgende:
nadat ik vanochtend weer geirriteerd was door mn lichte 18v accu boormachine van bosch die niet met de dozenboor een gat wilde maken in baksteen maar besloten vanavond gelijk een zwaardere te halen. dat is de gsb 18v-85c geworden! Daar mee moet t de volgende keer wel lukken
[ afbeelding ]
Is ie ookquote:
Hotlinken uitgeschakeld gok ik.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Hotlinken uitgeschakeld gok ik.
bosch blauw gss 160-1a. Met verwisselbaar schuuroppervlak. Vierkant, rechthoekig en delta.
Doet die Milwaukee zonder problemen hoor.. Neem aan dat dat met die Bosch niet anders zal zijnquote:
Milwaukee is echt topspul. Op de zaak hebben we alles op accu van Milwaukee. Die worden flink misbruikt maar zijn niet kapot te krijgen. We hebben zelfs een paar 9Ah accu's.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet die Milwaukee zonder problemen hoor.. Neem aan dat dat met die Bosch niet anders zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |