juist , verdienen met schijtenquote:
Twee keer op een dag schijten...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:37 schreef Richestorags het volgende:
Niet twee keer per dag op het werk schijten
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:05 schreef Sicstus het volgende:
Ik schijt juist bij voorkeur op mijn werkLekker in de baas z'n tijd. Bespaar ik ook weer water en wc-papier thuis. Enige is dat de hygiene op die werkplees wel te wensen overlaat soms
Wel eens in zo'n dixie cabine gezeten op een bouwplaats?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:05 schreef Sicstus het volgende:
Ik schijt juist bij voorkeur op mijn werkLekker in de baas z'n tijd. Bespaar ik ook weer water en wc-papier thuis. Enige is dat de hygiene op op werkplees wel te wensen overlaat soms
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel eens in zo'n dixie cabine gezeten op een bouwplaats?
Wees maar blij dan. Toen hier in Utrecht het Duitse Huis in een hotel werd verbouwd, liep ik daar binnen de ramen te zemen. De toiletten van het hotel waren nog niet klaar dus het enige dat beschikbaar was waren van die cabines. Nou moet je je voorstellen dat daar minstens 100 man rondlopen...bouwvakkers, schilders, timmerlieden, noem maar op...en die moeten dus allemaal pissen en schijten in die hokken. Als jij dan wat later op de dag je behoefte moet doen, wil je niet weten wat je daar binnen aantreft.quote:
quote:
Dit dus en schijt soms wel 2x 15 minuten per dagquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:47 schreef greatgonzo het volgende:
15 minuten op het werk schijten per dag
261 werkbare dagen per jaar... 3915 minuten per jaar
Dus je zit voor 1,5 week te schijten!
Doet me denken aan een festival waar ik ooit geweest ben. Gelukkig waren daar wel gewone wc's aanwezig die 's nachts ook nog eens gratis waren. Alleen op het einde van het festival waren die al weg. En dan was het kiezen tussen een dixi of de bosje verderop.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wees maar blij dan. Toen hier in Utrecht het Duitse Huis in een hotel werd verbouwd, liep ik daar binnen de ramen te zemen. De toiletten van het hotel waren nog niet klaar dus het enige dat beschikbaar was waren van die cabines. Nou moet je je voorstellen dat daar minstens 100 man rondlopen...bouwvakkers, schilders, timmerlieden, noem maar op...en die moeten dus allemaal pissen en schijten in die hokken. Als jij dan wat later op de dag je behoefte moet doen, wil je niet weten wat je daar binnen aantreft.De rest van de dag loop je te kokhalzen.
Dan kies ik voor de bosjes, die dixi's zijn echt een ramp.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doet me denken aan een festival waar ik ooit geweest ben. Gelukkig waren daar wel gewone wc's aanwezig die 's nachts ook nog eens gratis waren. Alleen op het einde van het festival waren die al weg. En dan was het kiezen tussen een dixi of de bosje verderop.
Dat had ik ook gedaan. Die dixi's waren eigenlijk al geen optie.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de bosjes, die dixi's zijn echt een ramp.
Oeps!quote:Franke: “Ik heb in het verleden meegemaakt dat een medewerker meerdere keren per dag, gemiddeld vijftien minuten naar de WC ging.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Benieuwd hoe dit nieuws in Vlaanderen ontvangen wordt.
Festival-dixies en trein-wc....mijn grootste nachtmerriequote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doet me denken aan een festival waar ik ooit geweest ben. Gelukkig waren daar wel gewone wc's aanwezig die 's nachts ook nog eens gratis waren. Alleen op het einde van het festival waren die al weg. En dan was het kiezen tussen een dixi of de bosje verderop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |